abonnement Unibet Coolblue
pi_562822
quote:
Op 17 december 2000 17:31 schreef tanjalies het volgende:
....
en ten tweede moet ik bekennen dat ik al een tijdje verliefd ben op Hieke.
....
Met excuses aan Tanja, maar 'Hiekelies' lijkt me een wereldnick....
The trick is to keep breathing
pi_562859
Arjuno,

Nu we toch door het lint gaan, wat dacht je van likkelies.

pi_563793
Tanjalies toch ! Nu moet ik je toch even tot de orde roepen. En gelijk maar even on-topic :
Hieke's flesje is niets anders dan 1 van haar vele attributen om argeloze jongens als jij en Marky in haar duivelse netten te lokken. Fahrid ging jullie al voor, en kijk wat er van die jongen is geworden : laat zich met blommetje en al aan een hijskraan over die schutting zakken. Over Friese trots gesproken !

Fewdie al niet anders. Geboren in een degelijk flegmatiek en emotieloos gezin, vervalt hij binnen luttele weken in puberale kalver-emoties en verraadt zijn hele familie.

Het flesje symboliseert duidelijk jullie mamma, net nadat ze jullie van de borst genomen had. Voeg daar Hieke's slavische oogjes bij, en al jullie vorige levens in Oost-Europa in één klap ge-restimuleerd.

Moor's vriendin zag het al snel: wég met die meid - is er al een anti-Hieke site vroeg zij mij reeds zéér in den beginne, en tot mijn spijt moest ik bekennen dat ik het niet wist.
Nogmaals: pas op voor dat slavische, en kom dus ook niet te vaak op de Wallen.
Focus niet op dat flesje, anders zien we jullie beiden binnenkort kwijlend aan de poort als Esther onze Hieke opvangt. En ik hou van emo-tv, maar een smachtende Tanjalies en Marky aan de poort... nee, dàt gaat me te ver !

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 19-12-2000 00:39]

pi_563967
Moor,

Het is niet alleen de aanblik van het flesje, het is nog veel meer de wijze waarop zij het flesje aan de mond brengt. Die ligt getuite lippen onder haar half Slavisch gesloten ogen, zijn vragend. Maar naar wat, dat is de vraag.

Bij die aanblik, is voor mij water ineens een godendrank geworden. Ik ben natuurlijk wel gerustgesteld, dat er veel meer mensen blijken te zijn die om de een of andere, voor mij nog steeds niet geheel duidelijk wijze, anders dan de door mij beschreven toeristen, met een flesje water blijken rond lopen.

Een in mijn gevoel toch nog steeds vreemde gewoonte. Het is net alsof die lieden bang zijn dat het water op zal raken. Zoiets is een fobie, dat kan niet anders. Je gaat toch ook niet met een heel witte brood om je nek rond lopen, omdat je de hele dag een beetje honger hebt.

Bij Hieke denk ik, en hier trap ik vele die verdachtmakingen schuwen weer op hun ziel, is het de wil om ergens aan te zuigen wat haar drijft. Ik vind de gedachte dat zij een gewezen alcoholist zou zijn, zoals sommige beweren, te ver gaan. Ook de gedachte dat het te maken heeft met huid uitdroging, zie ik niet zitten.

Nee, ik hou het zelf op zuigen. Dat sluit ook het beste aan bij mijn gevoelens, en vermoedelijk ook bij die van Marky. Het waarom van het zuigen is in deze topic niet duidelijk geworden, maar daar ben ik achteraf eigelijk wel zo blij mee.

Laat mij maar met mijn eigen gedachte en beelden. Als Hieke drinkt, sluit ik ook mijn ogen. De handicap die ik dan alleen heb, is dat ik gelijk in mijn verbeelding Andre Hazes het door mij zo aanbeden lied “droomland” hoor zingen.
Nu niet direct een vrolijk Slavisch wijsje. BB geeft voor een ieder weer iets anders zullen we maar denken.

  dinsdag 19 december 2000 @ 08:17:06 #30
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_563998
Zoals Ferdi al constateerde, heeft ze een mooie mond en het flesje accentueerd dit extra.

De tranen die zo mooi kunnen vloeien uit haar slavische ogen doen mij smelten als een klomp ijs in haar warme mond.

pi_564693
Ja hoor, we hebben een Ferdie2 en een Ferdie3 - het onvermijdelijke is geschied.

Hummie, log in op FOK! en doe er je voordeel mee !

  dinsdag 19 december 2000 @ 13:08:41 #32
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_564709
Zucht....

Ik kan het ook niet helpen.

Ze is het mooist als je haar via de infraroodcamera ziet. En dan een traan die uit haar ooghoek loopt zo over haar wang.

MMMM ooo mocht ik haar kussen zijn.

pi_564786
En dan te bedenken, Marky, dat die dekselse Fahrid haar binnenkort weer elke nacht ... en soms ook overdag ... en dan : wat stelt die boerenjongen nou helemaal voor, vergeleken bij wat JIJ haar te bieden hebt...

Toe maar, gooi het eruit, ik wéét wat je voelt... klopt het? ... ik wist het! Huil maar, dat moet óók kunnen hier, gà er gewoon voor, je bent jaloers hè, ik wist 't.
En als je wilt knuffelen kom je maar bij mij, ik ben er voor je !

  dinsdag 19 december 2000 @ 14:31:20 #34
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_564928
Dat is een feit
pi_565077
Moor,

Hoe haal je het in je hoofd om zo met Marky te gaan zitten klefbekken. Dat ik me tegenover Marky heb terug getrokken wil nog niet zeggen dat jij hem maar alle steun toe kan zeggen die hij nodig heeft.

En dan haal je er ook nog een keer die, die, die, ik krijg zijn naam niet uit mijn mond bij. Niet Marky heeft steun nodig, hij gaat met de boot nog naar Friesland. Ik ben de verlaten Hieke aanbidder.

Het is triest Moor, zo als je mij nu links laat liggen. Dat is nog wel het laatste wat ik van jou had verwacht.

pi_565502
Tja, Tanjalies, zo gaat dat met loterijen : familie en personeelsleden uitgesloten van deelname
  dinsdag 19 december 2000 @ 18:15:38 #37
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_565758
quote:
Op 19 december 2000 15:25 schreef tanjalies het volgende:
Moor,

Hoe haal je het in je hoofd om zo met Marky te gaan zitten klefbekken. Dat ik me tegenover Marky heb terug getrokken wil nog niet zeggen dat jij hem maar alle steun toe kan zeggen die hij nodig heeft.

En dan haal je er ook nog een keer die, die, die, ik krijg zijn naam niet uit mijn mond bij. Niet Marky heeft steun nodig, hij gaat met de boot nog naar Friesland. Ik ben de verlaten Hieke aanbidder.

Het is triest Moor, zo als je mij nu links laat liggen. Dat is nog wel het laatste wat ik van jou had verwacht.


Maar dat is juist het meest frustrerend tanjalies. Als je denkt dat je haar voor je hebt gewonnen, kan je haar zo weer verliezen.
  woensdag 20 december 2000 @ 10:49:48 #38
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_567653
Of ze ooit voor mij zal zijn...denk het niet.

Er zijn te veel kapers op de kust. Ze wordt al door twee aanbeden. Als ik daar als derde tussen probeer te komen dan zal mij dit nooit lukken. Ik heb niet de kans gehad om met haar samen te leven. Ook ontbeer ik de blonde krullen, heb geen slopershamer in mijn handen, en zal nooit in een hijskraan hangend mijn liefde met haar delen.

Zucht.....

pi_567685
Kom, kom Marky,

Iedere man heeft iets unieks. Ik geef toe dat er in deze tijd van hoogconjunctuur, meerdere zijn met een boot, maar ook jij hebt er een is mij gebleken.

Dat geeft je een voorsprong op vele andere. In het verleden heb ook ik een boot mogen bezitten. Het was wel niet zo’n grote, maar gaat het daar dan om. Het was wel een zeilboot. En daar, ik ken dat uit ervaring, druipt de romantiek van af.

Vele veroveringen heb ik mogen beleven, terwijl de wind met onvermoeibare kracht in het zeil blies. Zo zie ik ook jouw kansen. Laat de zaak even rusten, en dan wanneer het lente is geworden, vaar je richting Friesland.

Eenmaal in Friesland op de plek van bestemming aangekomen, ga met een fles Berenburg op de voorplecht staan, en lonk langsvarend als een stoere zeeman bij het huis van Hieke naar binnen. Roep luidkeels je verlangen, en bied haar wat te drinken aan.

De rest moet je zelf doen. Ik zal voor je duimen.

  Moderator woensdag 20 december 2000 @ 11:58:50 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_567834
En vergeet dan vooral niet een webcam aan boord te installeren!!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 20 december 2000 @ 12:02:14 #41
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_567845
quote:
Op 20 december 2000 11:06 schreef tanjalies het volgende:
Kom, kom Marky,

Iedere man heeft iets unieks. Ik geef toe dat er in deze tijd van hoogconjunctuur, meerdere zijn met een boot, maar ook jij hebt er een is mij gebleken.

Dat geeft je een voorsprong op vele andere. In het verleden heb ook ik een boot mogen bezitten. Het was wel niet zo’n grote, maar gaat het daar dan om. Het was wel een zeilboot. En daar, ik ken dat uit ervaring, druipt de romantiek van af.

Vele veroveringen heb ik mogen beleven, terwijl de wind met onvermoeibare kracht in het zeil blies. Zo zie ik ook jouw kansen. Laat de zaak even rusten, en dan wanneer het lente is geworden, vaar je richting Friesland.

Eenmaal in Friesland op de plek van bestemming aangekomen, ga met een fles Berenburg op de voorplecht staan, en lonk langsvarend als een stoere zeeman bij het huis van Hieke naar binnen. Roep luidkeels je verlangen, en bied haar wat te drinken aan.

De rest moet je zelf doen. Ik zal voor je duimen.


Vlak je eigen kansen niet uit. Ze heeft een zwak voor creatief krachtige, vrije en zelfstandige mensen. Een Saab 900 Turbo straalt dit toch wel uit.

Mijn boot is een weerspiegeling van mijn levenstijl. Ik mag er trots op zijn dat het een zeer comfotabel schip is maar helaas niet de romantiek en uitstraling heeft van een gevecht tegen de elementen. Dus is het nog maar de vraag of zij daarvoor zal vallen.

Ik heb het idee dat zij valt voor backpackers die met weinig luxe tevreden zijn. En helaas ben ik echt een luxepaard.

Maar in mijn dromen is ze mij.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 20-12-2000 12:04]

pi_567868
Voor de liefhebbers. Helaas zonder flesje...

Een dag niet online is een dag niet geleefd...
  woensdag 20 december 2000 @ 12:12:44 #43
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_567880
mooi...heel mooi

Hoe kan zoiets moois bestaan.

pi_567891
Mijn tranen vormen een grote oceaan.
  woensdag 20 december 2000 @ 14:05:48 #45
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_568206
quote:
Op 20 december 2000 12:17 schreef tanjalies het volgende:
Mijn tranen vormen een grote oceaan.
Laat niet teveel tranen vloeien. Je moet de oceaan niet te groot laten worden. Daarmee creeer je alleen maar meer afstand tussen jullie twee. Hou het plasje overbrugbaar.
pi_568664
Hieke moet gewoon een keer keihard in der reet geneukt worden... das alles...
Obviously you mistake me for someone that gives a shit...
pi_568969
quote:
Op 20 december 2000 15:48 schreef Eazy_E het volgende:
Hieke moet gewoon een keer keihard in der reet geneukt worden... das alles...
Da we dààr nou nie eerder opgekomen zijn !
  Trouwste user 2022 woensdag 20 december 2000 @ 18:27:10 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_569148
quote:
Op 20 december 2000 15:48 schreef Eazy_E het volgende:
Hieke moet gewoon een keer keihard in der reet geneukt worden... das alles...
Mag het ook zachtjes?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_570088
Eazy_E,

Laat me eens raden, je hebt op het schoolplein verloren met knikkeren, en je moest uit frustratie, je even echt mannelijk stoer uitlaten.

  donderdag 21 december 2000 @ 15:58:03 #50
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_572111
Ach laat maar gaan tanjalies. Ze kennen de echte liefde niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')