Als het bekend zou zijn kunnen ze het niet meer aanpassenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ook, ben wel benieuwd met hoeveel ze de finale ingaan. Jammer dat we dit niet weten eigenlijk.
Zoe staat er ook als het zonnetjequote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:11 schreef Frummelie het volgende:
Het is gelijk gezellig als Babette wakker is... ze is echt het zonnetje in huis...
ja, was net te laat met cappenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zag je hoe ze met d'r tong deed, dat zag er heel raar uit..
En met Eunicequote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
Babette, doe eens normaal met je yoga...
Ik ben benieuwd..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:16 schreef greysbones het volgende:
Babs heeft vannacht wat raars gedaan vannacht
Eunice had het over dat ze wakker was en wat deedquote:
Zou dit een soort van harde-reset zijn ofzo? En dan hebben we het over de manier van mediteren van Eunicequote:
Misschien heeft iemand de verkeerde stekker er uit gehaald bij zoequote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou dit een soort van harde-reset zijn ofzo? En dan hebben we het over de manier van mediteren van Eunice
Kortsluitingquote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand de verkeerde stekker er uit gehaald bij zoe
En nog ingevroren restjes !quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog 15 broden in de vriezer te gaan .. brood voor iedereen
Ik heb nog 46 euroquote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kortsluiting
'Zal ik nog brood bestellen of niet?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |