Liegen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:34 schreef ph-buf het volgende:
Ik liep net vanaf de metro naar het hotel. Vaak komt het weleens voor dat er meerdere mensen uitstappen en hetzelfde hotel hebben geboekt.
Weet niet of dit alleen in mijn hoofd zit maar ik heb het idee dat vrouwen nogal wantrouwend zijn tegenover mannen die zij niet kennen. Ik vind dit wel jammer, want dat zou inhouden dat je je als man moet bewijzen geen creep te zijn terwijl ik juist altijd geleerd heb dat je nooit van te voren negatief moet oordelen.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een goede indruk achterlaat? Ik zou wel graag willen socializen met mensen maar hoe overtuig ik mensen dat ik een aardige gozer ben?
Dit niet doen:quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:34 schreef ph-buf het volgende:
? Ik zou wel graag willen socializen met mensen maar hoe overtuig ik mensen dat ik een aardige gozer ben?
quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:39 schreef ph-buf het volgende:
Concreet bedoel ik dat dit voor awkward situaties zorgt want ook al is er geen woord gesproken en 0 oogcontact voel ik dondersgoed aan dat ze 'bang' voor me is. Het is 5 min lopen, en ja ik liep achter haar aan.
Doe dat dan ook niet.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:39 schreef ph-buf het volgende:
Concreet bedoel ik dat dit voor awkward situaties zorgt want ook al is er geen woord gesproken en 0 oogcontact voel ik dondersgoed aan dat ze 'bang' voor me is. Het is 5 min lopen, en ja ik liep achter haar aan.
Creep.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:39 schreef ph-buf het volgende:
Ik zou ook maken dat ik weg was.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:39 schreef ph-buf het volgende:
Dat je kijkt of Ralph Inbar ergens op een terrasje zitquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zelfs ik als man zou het apart vinden als iemand 5 minuten lang precies 5 meter achter mij aan loopt
Als je daar ook gewoon moet zijnquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet.Blijf even bij een etalage kijken, of steek de straat over en loop aan de andere kant verder. Ga in ieder geval níet een vrouw op de hielen zitten, al ben je nog zo'n aardige gozer.
Ja maar ik heb recht op .....quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:47 schreef Viv het volgende:
[..]
Als je naar eigen zeggen "dondersgoed aanvoelt" dat de vrouw in kwestie bang voor je is.
Bij TS is niets toevallig.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:50 schreef PzKpfw het volgende:
Direct twee reacties ook
Als je toevallig dezelfde bestemming hebt als die andere persoon is het toch niet zo raar dat je eenzelfde route zult volgen?
Dat is correct, maar als je zegt donders goed aan te voelen dat die meid bang is vanwege jou, dan is het een rare move om dan alsnog strak achter haar aan te lopen. Dan is de betere keuze om haar weg te laten gaan.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:50 schreef PzKpfw het volgende:
Direct twee reacties ook
Als je toevallig dezelfde bestemming hebt als die andere persoon is het toch niet zo raar dat je eenzelfde route zult volgen?
Ik was niet op jacht. Ik ben gewoon zat dat ik by default als een soort crimineel gezien wordt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:53 schreef Viv het volgende:
Anyway, dat vrouwen in principe wantrouwig zijn ten aanzien van wildvreemde mannen op straat, lijkt me heel verstandig en normaal. Al helemaal omdat er kennelijk mannen op "missie" of "jacht" gaan naar hen.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:52 schreef ph-buf het volgende:
[..]
nee, wou gewoon zsm terug, ben ook best moe.
Op basis van je pohi zijn er weinig andere opties mogelijk.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:57 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Ik was niet op jacht. Ik ben gewoon zat dat ik by default als een soort crimineel gezien wordt.
Je oogst wat je zaait.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:57 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Ik was niet op jacht. Ik ben gewoon zat dat ik by default als een soort crimineel gezien wordt.
Oh, toen toevallig nét niet. Dan neem ik dat terug.quote:
En vind je het gek? Vrouwen zijn nu eenmaal gemiddeld kwetsbaarder dan mannen. Wie niet sterk is, moet slim zijn. En daar valt wantrouwig (of: op je hoede) zijn ook onder, en naar je niet-pluis-gevoel luisteren ook.quote:Ik ben gewoon zat dat ik by default als een soort crimineel gezien wordt.
Tja of je kunt als man even snel inhalen als een vrouw in haar eentje voor je fietst/loopt in plaats van erachter blijven hangen. Kleine moeite.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:50 schreef PzKpfw het volgende:
Direct twee reacties ook
Wat een flauwekul.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:05 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Tja of je kunt als man even snel inhalen als een vrouw in haar eentje voor je fietst/loopt in plaats van erachter blijven hangen. Kleine moeite.
dat denk je, je weet 't niet zekerquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:39 schreef ph-buf het volgende:
Dat hoeft ook niet altijd, maar als je zoals TS stelt "dondersgoed aanvoelt" dat die vrouw zich niet veilig voelt, dan laat je dat toch niet minutenlang voortduren onder het mom van "maar ik ben zo'n aardige gozer, en ik moet toevallig naar hetzelfde hotel"?quote:
dan geef je je kaartje waar je contactgegevens op staan, dan kunnen ze zelf bepalen of ze contact met je willen opnemenquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:34 schreef ph-buf het volgende:
Ik zou wel graag willen socializen met mensen maar hoe
Dit wéten.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:39 schreef ph-buf het volgende:
Concreet bedoel ik dat dit voor awkward situaties zorgt want ook al is er geen woord gesproken en 0 oogcontact voel ik dondersgoed aan dat ze 'bang' voor me is.
En dan nog dat doen.quote:Het is 5 min lopen, en ja ik liep achter haar aan.
Nou, ik moest bij hetzelfde hotel zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:13 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dit wéten.
[..]
En dan nog dat doen.
Je bent geloof ik niet helemaal goed in je bovenkamer.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet.Blijf even bij een etalage kijken, of steek de straat over en loop aan de andere kant verder. Ga in ieder geval níet een vrouw op de hielen zitten, al ben je nog zo'n aardige gozer.
Ik loop altijd met een grote boog om vrouwen heen. Eentje hoeft maar "help ik word verkracht" te roepen en ga 5 jaar de bak in.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:53 schreef Viv het volgende:
Anyway, dat vrouwen in principe wantrouwig zijn ten aanzien van wildvreemde mannen op straat, lijkt me heel verstandig en normaal. Al helemaal omdat er kennelijk mannen op "missie" of "jacht" gaan naar hen.
Nee, niet "mogelijk vervelend", TS voelde naar eigen zeggen "dondersgoed" aan dat ze bang was. En hij deed er desondanks niks aan, want hij moest maar het voordeel van de twijfel krijgen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou? Dus omdat jij denkt dat een vrouw het mogelijk vervelend vindt dat een vent achter haar aanloopt moet de man maar even stilstaan bij een etalage of zo? Als een vrouw het vervelend vindt dat ik achter haar loop omdat ik toevallig die kant op moet dan stopt zij maar even lekker bij een etalage. Kom op zegOmgekeerde wereld dit.
Ah, je was denk ik bij het hotel 'Le Grand Méfiance'.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:34 schreef ph-buf het volgende:
Ik liep net vanaf de metro naar het hotel. Vaak komt het weleens voor dat er meerdere mensen uitstappen en hetzelfde hotel hebben geboekt.
Weet niet of dit alleen in mijn hoofd zit maar ik heb het idee dat vrouwen nogal wantrouwend zijn tegenover mannen die zij niet kennen. Ik vind dit wel jammer, want dat zou inhouden dat je je als man moet bewijzen geen creep te zijn terwijl ik juist altijd geleerd heb dat je nooit van te voren negatief moet oordelen.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een goede indruk achterlaat? Ik zou wel graag willen socializen met mensen maar hoe overtuig ik mensen dat ik een aardige gozer ben?
Dat is helemaal niet jouw vraag. Jouw vraag is: "hoe lul ik een vrouw mijn bed in". Want je weet precies wat je aan het doen bent. En zoals je keer op keer in je topics en reacties laat merken: je bent helemaal geen aardige gozer. Je bent geobsedeerd, en dat is beangstigend tot ziekelijk.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:34 schreef ph-buf het volgende:
hoe overtuig ik mensen dat ik een aardige gozer ben?
Zelf merk ik soms ook dat als ik achter een vrouw loop, met name s’avonds, dat ze wat vaker achterom kijkt. Wat ik dan doe is mijn pas vertragen zodat er meer afstand ontstaat. Gewoon met dezelfde tred er achteraan stappen komt dan inderdaad creepy over. Misschien voor jou een goed idee om zoiets ook te gaan doen in het vervolg.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:39 schreef ph-buf het volgende:
Dit doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 00:15 schreef rosita1 het volgende:
Ik zou recht op mijn doel af lopen, zelfverzekerd.
Maar toch vraag je je in deze OP af hoe je een goede indruk achter kunt laten. Je vertelt dat je wil socializen en mensen ervan wil overtuigen dat je een aardige gozer bent. Dat koppel je dus aan deze specifieke situatie, waarbij dat soort vragen helemaal niet wenselijk zijn. Dat is wat het ook eng maakt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:57 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 26 mei 2023 00:15 schreef rosita1 het volgende:
Aan TS en alle mannen doe meelezen: Ja, een vrouw kan zich soms kwetsbaar voelen. Het beste wat je kunt doen, uit respect is dus niet naar iemand toelopen en zeggen 'het is goed' maar ga wat langzamer lopen, hou wat afstand. En als je op de route loopt, hou een oogje in het zeil voor de andere mannen op haar pad. <3
Vind je dat echt een vreemde opmerkingen?quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou? Dus omdat jij denkt dat een vrouw het mogelijk vervelend vindt dat een vent achter haar aanloopt moet de man maar even stilstaan bij een etalage of zo? Als een vrouw het vervelend vindt dat ik achter haar loop omdat ik toevallig die kant op moet dan stopt zij maar even lekker bij een etalage. Kom op zegOmgekeerde wereld dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |