abonnement Unibet Coolblue
pi_209286231
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 09:00 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Tot dat Pim word neergeschoten natuurlijk.
Volkert lijkt mij nou een uitstekend voorbeeld van iemand die niet bedreigingen stuurde, maar gewoon de trekker overhaalde.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 10:56:25 #152
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209286248
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
kutboer
Tjah..
Over hautain gedrag gesproken.

Niveautje 'wie zijn toch die mensen'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_209286285
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, ik zie dat het medeleven weer ver is te zoeken op FOK! Altijd gezellig.

Neem voor de grap eens een kijkje onder berichten die Kaag op Twitter post. Je wordt dan geconfronteerd met de grootste drek en intense haat. Dit is dan ook geen 'toneelstukje', het is simpelweg waar Kaag op dagelijkse basis mee te maken krijgt. En ik snap haar gezin dan ook volkomen: als het om mijn moeder ging zou ik ook keihard op de rem trappen.
Ja fijn. Maar niet zo op TV als een geregisseerd kunststukje..

Ze komt na die documentaire, die overduidelijk vooropgezet was, niet echt geloofwaardig over. Zeker niet na alle misstanden binnen D66 die in de doofpot werden gestopt.

Let wel, bedreigers zijn geen knip voor de neus waard. Maar etaleer jezelf niet zo op tv.

Denk je dat Wilders of Baudet een plaatsje bij Twan Huys krijgen om hun beklag te doen?
pi_209286311
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:56 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Tjah..
Over hautain gedrag gesproken.

Niveautje 'wie zijn toch die mensen'.
Briljant dit. Je mag Kaag allerlei verwijten maken, suggereren dat haar gezin een toneelstuk opvoert en verontwaardigd zijn omdat haar dochters Engels spreken.

Maar drop een keertje de term 'kutboer' en dan ga je te ver.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209286342
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:58 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja fijn. Maar niet zo op TV als een geregisseerd kunststukje..

Ze komt na die documentaire, die overduidelijk vooropgezet was, niet echt geloofwaardig over. Zeker niet na alle misstanden binnen D66 die in de doofpot werden gestopt.

Let wel, bedreigers zijn geen knip voor de neus waard. Maar etaleer jezelf niet zo op tv.

Denk je dat Wilders of Baudet een plaatsje bij Twan Huys krijgen om hun beklag te doen?
In de loop der jaren heb ik meerdere interviews gelezen met Wilders waarin hij vertelt over hoe het is om onder constante dreiging te leven. Beetje onzinnig om te doen alsof hij wordt genegeerd door de media.

Verder heeft Wilders zelf vaak aangegeven dat hij heel bewust niet aanschuift bij de NPO.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209286346
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 09:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Die idiote fakkeldrager stond al bij haar aan de deur. Probleem is dat Kaag vooral ook gehaat wordt door die schijt-wappies en die groep begint steeds meer radicaliseren (blijkt ook uit verslagen van de AIVD). Ik heb geen idee of Kaag daadwerkelijk gevaar loopt, maar het is op zich niet vergezocht dat een wappie een keer actie onderneemt. We hebben het namelijk over mensen die denken dat oprecht denken dat Kaag onderdeel is van een kwaadaardige elite met levensbedreigende plannen. Er hoeft maar eentje door te draaien en je hebt de poppen aan het dansen.

Zo ging het ook met extremistische moslims. Van de meerderheid heb je niets te vrezen, maar een handjevol is genoeg om een verwoestende aanslag te plegen of iemand om te leggen, zoals is gebeurd met Theo van Gogh.
Kaag wordt niet meer bedreigd dan andere politici met vergelijkbare exposure. En ze heeft beveiliging.

Die fakkeldrager is volgens mij volstrekt ongevaarlijk. Hinderlijk. Niet goed bij zijn hoofd. Maar geen aanwijzing dat hij haar fysiek zal aanvallen.

Er worden heel veel mensen bedreigd. En vaak stelt het heel weinig voor onder de streep. Ik heb ook wel eens enige tijd politiebewaking gehad bij mijn huis (onzichtbaar gelukkig, niet met zo’n vaste post als Kaag). Ik vond het zelf echt totale onzin en mijn toenmalige vrouw werd er alleen maar onrustig van.

Kijk, die bedreigingen zijn belachelijk. Maar als Taghi je op een dodenlijst zet, zoals kennelijk met Amalia, dan heb je echt wat te vrezen. Maar die toetsenbordridders zijn vaak net als van die kleine kuthondjes. Heel veel keffen, maar als je ze aankijkt pissen ze al in hun broek.
pi_209286360
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Heeft rutte een partner?
Mss.
Maar dit was ook ironisch bedoeld..
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 26 mei 2023 @ 11:06:36 #158
319979 Fok-it
All is well
pi_209286400
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:53 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Oh, wonen ze daar ook?
:')
Zitten in Nederland waarschijnlijk op internationale school

Maargoed. Dat klinkt als Chinees voor Toine51 uit Schubbekutteveen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_209286401
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Briljant dit. Je mag Kaag allerlei verwijten maken, suggereren dat haar gezin een toneelstuk opvoert en verontwaardigd zijn omdat haar dochters Engels spreken.

Maar drop een keertje de term 'kutboer' en dan ga je te ver.
Suggereren ja, maar dit is niet de eerste keer dat een politicus de media gebruikt om er beter van te worden.

Vind je het raar als mensen hier wat argwanend tegenaan kijken?

Zegt dit wat over die mensen, of over de goedgelovigheid van jou?

Dit staat los van wat ik van bedreigers vind.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:09:37 #160
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209286449
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wie vindt de situatie waarin Wilders zich bevindt precies 'normaal' en 'eigen schuld'? Hoe kom je daar in vredesnaam bij?

Wilders wordt al meer dan vijftien jaar bedreigd door radicaal-islamitische idioten. Het is ietwat zinloos om daar als media dagelijks melding van te maken.
Komt hier regelmatig langs. In directe en indirecte bewoordingen.
Die 15-20 jaar zal wel een soort gewenning zijn, want opeens zijn de krokodillentranen van kaag erg (zoals Daniel Arends dat zou zeggen) belangrijk...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_209286450
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zitten in Nederland waarschijnlijk op internationale school

Maargoed. Dat klinkt als Chinees voor Toine51 uit Schubbekutteveen
Waarschijnlijk, dus je weet het ook niet eens..
:')

En daarbij,
Ik spreek ook 5 talen, redelijk tot goed, dus dat..
_O-
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:09:43 #162
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_209286451
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Er is vast wel een andere manier te vinden.
Net zoals rutte iedere keer een geitenpaadje kan vinden.
Om politici te kunnen vervolgen voor hun daden die ze doen als politicus, zou de wet aangepast moeten worden. En wie maken de wetten? Gaat hem dus niet worden. Alleen de stembus blijft over.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_209286458
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, ik zie dat het medeleven weer ver is te zoeken op FOK! Altijd gezellig.

Neem voor de grap eens een kijkje onder berichten die Kaag op Twitter post. Je wordt dan geconfronteerd met de grootste drek en intense haat. Dit is dan ook geen 'toneelstukje', het is simpelweg waar Kaag op dagelijkse basis mee te maken krijgt. En ik snap haar gezin dan ook volkomen: als het om mijn moeder ging zou ik ook keihard op de rem trappen.
Helaas geldt dat voor alle politici. En hoe zichtbaarder je bent, hoe erger het is. Rutte krijgt nog meer drek over zich heen. En hem hoor je er nooit over.

Eigenlijk niemand hoor ik er echt significant over, behalve Kaag. Die hoor ik daar heel vaak over.

Op zichzelf is het een terechte klacht. Maar laten we nu niet net doen alsof Kaag een uitzonderingspositie bekleedt hier. Dat is niet zo.

Als we het samen pakken met een plan om mensen die bedreigen echt aan te gaan pakken, helemaal voor.

Maar als Kaag verdwijnt uit de politiek is dat niet vanwege vrouwenhaat of de bedreigingen. Dan is dat gewoon omdat ze kei en keihard heeft gefaald.
pi_209286465
Ik word triest als ik de reacties hier lees en maak mij zorgen over de samenleving.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209286520
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Komt hier regelmatig langs. In directe en indirecte bewoordingen.
Die 15-20 jaar zal wel een soort gewenning zijn, want opeens zijn de krokodillentranen van kaag erg (zoals Daniel Arends dat zou zeggen) belangrijk...
Ah, duidelijk verhaal. Het 'komt hier regelmatig langs'. Zelfs als dat waar is - wat ik sterk betwijfel - slaat je post helemaal nergens op. Je suggereert namelijk dat de publieke omroep met twee maten meet, en claimt vervolgens dat de situatie van Wilders 'normaal wordt gevonden'.

Maar in plaats van met voorbeelden te komen waaruit blijkt dat de NPO met twee maten meet en een broertje dood heeft aan de ellendige leefsituatie van Wilders, kom je aanschijten met de opmerking dat er hier op FOK! wel eens wat over wordt gezegd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:14:23 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_209286524
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:32 schreef Viezig het volgende:
"Het land verdient haar niet."

Klopt, we verdienen beter.
Ja, en dat "beter" ga je vast krijgen door de politici die je liever ziet verdwijnen het privéleven zuur te maken hè.

Man man man.
Huilen dan.
pi_209286537
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:06 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Suggereren ja, maar dit is niet de eerste keer dat een politicus de media gebruikt om er beter van te worden.

Vind je het raar als mensen hier wat argwanend tegenaan kijken?

Zegt dit wat over die mensen, of over de goedgelovigheid van jou?

Dit staat los van wat ik van bedreigers vind.
Nee, ik vind het niet raar dat jij hier argwanend tegenaan kijkt, want je lijkt mij een nogal onaangenaam persoon. Jij lijkt mij typisch zo'n kutfiguur dat loopt te schelden onder berichten van Kaag.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209286542
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zitten in Nederland waarschijnlijk op internationale school

Maargoed. Dat klinkt als Chinees voor Toine51 uit Schubbekutteveen
Ik wist niet dat de moord op Els Borst zo'n groot nieuws in Libanon was dat dat het eerste is waar ze aan denken. Ook een beetje raar om 15 man met een fakkel te zien als er maar ééntje tot een bijzonder lange gevangenisstraf veroordeeld is. Met het traanvocht wilde het ook maar niet opschieten.

Maar Twan Huys zit er niet voor de journalistiek. Die gaat even makkelijk van de 'universiteit van het leven' van Holleeder door naar het spy college van Kaag onder het mom van studenten wat inzichten meegeven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_209286544
Aan al die figuren die reageren met iets als "het zou mooi zijn als ze ophoepelt", in plaats van de bedreigingen te veroordelen: jullie sporen voor geen meter.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_209286555
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:02 schreef VEM2012 het volgende:
Kaag wordt niet meer bedreigd dan andere politici met vergelijkbare exposure.
Waar baseer je deze stelling op?
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:19:22 #171
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209286593
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 23:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
_O-

Meneer kan het niet hebben dat er mensen zijn die Kaag en haar dedain niet zo leuk vinden en haar slecht voor Nederland vinden als bewindspersoon. Jammer voor je, niet iedereen loopt blindelings achter het transnationale gedachtegoed aan wat zij aandraagt. Volgens mij is het niet meer dan normaal dat je politieke tegenstanders die haaks staan op je eigen politieke visie het liefst ziet aftreden, net zoals heel Nederland klaar is met Rutte.

Dat Kaag bedreigd wordt is ernstig maar ik zie links Nederland ook geen krokodillentranen huilen om Geert Wilders die in een safehouse woont, niet normaal over straat kan en iedere dag 100 doodsbedreigingen binnenkrijgt dankzij het klimaat en demonisering wat zij zelf notabene gecreëerd hebben.
Progressieve en conservatieve politici zullen wat dit betreft nu soms eenmaal een andere behandeling krijgen. Het enige wat je kunt doen is zelf wel het goede voorbeeld geven en ongeacht de politieke affiliatie intimidatie en bedreigingen ten sterkste afkeuren. Laat de dubbele standaard maar aan anderen. Wat ik al eerder zei in dit topic, iedereen moet vrij en veilig over straat kunnen, ook de politici met wie je het niet eens bent.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:32 schreef ReplaR het volgende:
Zo voorspelbaar weer, een muts van groenextreemlinks gooit het weer op vrouwenhaat hoor:
[ twitter ]

:')
Dit is een raar argument inderdaad. Het heeft er niets mee te maken dat zij een vrouw is. Maar men ziet meteen een kans voor wat identiteitspolitiek, dat kun je natuurlijk verwachten van een politicus van GroenLinks.
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Volkert lijkt mij nou een uitstekend voorbeeld van iemand die niet bedreigingen stuurde, maar gewoon de trekker overhaalde.
Dat klopt, maar er was door sommigen schijnbaar wel een flinke haatcampagne ingezet door Fortuyn op een bepaalde manier weg te zetten. Zogenaamd was hij 'extreemrechts' en een 'gevaar voor de democratie'. Dat doet de temperaturen natuurlijk wel verhogen als zulke onjuiste argumenten maar constant worden herhaald door hele invloedrijke spelers zoals media en politici.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209286633
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nee, ik vind het niet raar dat jij hier argwanend tegenaan kijkt, want je lijkt mij een nogal onaangenaam persoon. Jij lijkt mij typisch zo'n kutfiguur dat loopt te schelden onder berichten van Kaag.
Zoals ik dus net al zei;
Het zegt dus alles over jou.

Met je domme, suggestieve opmerkingen naar mij.

Je kent mij niet, maar wel zulke aannames doen?

En dan zeg jij wat over users die argwanend naar dit interview keken?
Over "aannames" en "suggereren".
:')

Gast, is de vuilnis al opgehaald bij jou? Want je kan er zelf ook bij gaan liggen..
pi_209286643
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik word triest als ik de reacties hier lees en maak mij zorgen over de samenleving.
Alsof die reacties een losstaand fenomeen zijn, en niet het gevolg zijn van structureel wanbeleid.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:23:13 #174
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209286649
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:10 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik word triest als ik de reacties hier lees en maak mij zorgen over de samenleving.
De afkeuring van kaag gaat meer over haar functioneren en houding hoor. Het bedreigen keurt iedereen hier wel af.
Snap niet waar deze gemaakte selectieve verontwaardiging vandaan komt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:24:31 #175
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209286674
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ah, duidelijk verhaal. Het 'komt hier regelmatig langs'. Zelfs als dat waar is - wat ik sterk betwijfel - slaat je post helemaal nergens op. Je suggereert namelijk dat de publieke omroep met twee maten meet, en claimt vervolgens dat de situatie van Wilders 'normaal wordt gevonden'.

Maar in plaats van met voorbeelden te komen waaruit blijkt dat de NPO met twee maten meet en een broertje dood heeft aan de ellendige leefsituatie van Wilders, kom je aanschijten met de opmerking dat er hier op FOK! wel eens wat over wordt gezegd.
Selectief weer dit. Wat een gelul man :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:25:30 #176
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209286692
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nee, ik vind het niet raar dat jij hier argwanend tegenaan kijkt, want je lijkt mij een nogal onaangenaam persoon. Jij lijkt mij typisch zo'n kutfiguur dat loopt te schelden onder berichten van Kaag.
Je bent het niet eens met iemand eeeeeeeeen vervolgens wordt je weer persoonlijk.
:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_209286769
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:22 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Zoals ik dus net al zei;
Het zegt dus alles over jou.

Met je domme, suggestieve opmerkingen naar mij.

Je kent mij niet, maar wel zulke aannames doen?

En dan zeg jij wat over users die argwanend naar dit interview keken?
Over "aannames" en "suggereren".
:')

Gast, is de vuilnis al opgehaald bij jou? Want je kan er zelf ook bij gaan liggen..
Het lukt je niet eens om dit simpelweg te veroordelen. Ergens onderaan je post kun je nog net kwijt dat bedreigen niet oké is, maar je bent vooral druk met het afschilderen van Kaag als een doortrapt figuur die dit bewust in scène zet.

Ik heb daarom helemaal geen behoefte om vriendelijk en respectvol tegen jou te doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209286809
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:19 schreef HowardRoark het volgende:

Dat klopt, maar er was door sommigen schijnbaar wel een flinke haatcampagne ingezet door Fortuyn op een bepaalde manier weg te zetten. Zogenaamd was hij 'extreemrechts' en een 'gevaar voor de democratie'. Dat doet de temperaturen natuurlijk wel verhogen als zulke onjuiste argumenten maar constant worden herhaald door hele invloedrijke spelers zoals media en politici.
Kaag wordt ook regelmatig neergezet als een gevaar voor de democratie, zelfs als landverrader. En er zijn ook malloten die D66, GL, PvdA, etc. extremistisch/extreem-links noemen. Zelfs nog hierboven door iemand die je zelf nota bene quote. Of een zeker kamerlid dat zelf al jaren lang bedreigd wordt en haar heks noemt. Dat dient geen enkel doel behalve polariseren en mensen tegen haar opzetten.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:35:25 #179
498131 Donaldson
'tisjeboydonnie
pi_209286824
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 01:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Leuk bedacht door D66 weer dit, net als die documentaire onlangs.
Alles in de media, maar zeker als het om politiek en politici gaat, is geregisseerd, denk aan de Kaag-documentaire waar de valse slippendrager Sjoerd Sjoerdsma op hoge toon eiste dat de beelden zo bewerkt zouden worden waardoor het zou lijken dat Kaag wel een autogordel om zou hebben, naast andere eisen tot aanpassing.

De tranen van Kaag zijn van hetzelfde laken een pak. Het is een psy-op om mensenrechten verder in te perken nadat deze op ongekende schaal zijn beknot tijdens de corona, waar de staat en het globalisme een machtsgreep hebben uitgevoerd en burgers steeds meer beknibbelen, monitoren en klemzetten.

Alle bekende media doen eraan mee om in koor te zingen hoe zielig het wel niet is dat een Kaag bedreigd wordt. Op dezelfde dag waarschuwt de AIVD voor complotdenkers. Het gaat hand-in-hand.

D66 werkt al jaar en dag aan beleid dat Nederland armer, onveiliger en minder leefbaar maakt door eindeloze instroom van buitenlanders, uitverkoop van nationale politieke soevereiniteit aan internationale organisaties als de EU, het weggeven van geld aan progressieve stokpaardjes als klimaatbeleid, LGHBTI-beleid, diversiteitsbeleid en het laten groeien van de surveillancestaat. Kaag is het type politicus dat ver verwijderd wil zijn van de gevolgen van haar beleid. Verheven boven de bevolking. Daarom willen haar dochters dat ze weer wegvlucht naar een mooie internationale baan: Vliegtuig in, vliegtuig uit, de gevolgen zijn voor de lokale bevolking. Gepest, beroofd, mishandeld, verkracht en vermoord worden is alleen iets dat Henk en Ingrid ten deel mag vallen.

Het is allemaal slecht toneel om op de emoties van mensen in te spelen en hen daardoor akkoord te laten gaan met het inleveren van verworvenheden en de macht van de staat te laten groeien.
Zeer stabiel genie.
pi_209286825
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nee, ik vind het niet raar dat jij hier argwanend tegenaan kijkt, want je lijkt mij een nogal onaangenaam persoon. Jij lijkt mij typisch zo'n kutfiguur dat loopt te schelden onder berichten van Kaag.
Het lijkt wel alsof jullie in een sekte zitten.
pi_209286827
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het lukt je niet eens om dit simpelweg te veroordelen. Ergens onderaan je post kun je nog net kwijt dat bedreigen niet oké is, maar je bent vooral druk met het afschilderen van Kaag als een doortrapt figuur die dit bewust in scène zet.

Ik heb daarom helemaal geen behoefte om vriendelijk en respectvol tegen jou te doen.
Oh, mijn mening past niet in jouw straatje bedoel je?

Iets wat D66 zelf ook graag doet.

Waarom moet ik het keer op keer veroordelen? Ik heb het toch gezegd? Maar ik heb het nu over de persoon Kaag zelf.

Naar aanleiding van recente zaken rondom politici, ben ik idd wat meer argwanend richting Den Haag.

Niet voor niets dat het vertrouwen in de politiek steeds verder daalt. Is landelijk bekend he,

Iedereen in jouw omgeving die enigzins een andere visie heeft dan wat jij hebt over politici, die behandel jij ook zo?

Gezellig zeg...
:')
pi_209286833
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Selectief weer dit. Wat een gelul man :')
En nog steeds geen voorbeelden waaruit blijkt dat iemand stelt dat Wilders de doodsbedreigingen aan zijn adres aan zichzelf heeft te danken, laat staan dat die opvatting breed wordt gedragen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209286858
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:35 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Oh, mijn mening past niet in jouw straatje bedoel je?

Iets wat D66 zelf ook graag doet.

Naar aanleiding van recente zaken rondom politici, ben ik idd wat meer argwanend richting Den Haag.

Niet voor niets dat het vertrouwen in de politiek steeds verder daalt. Is landelijk bekend he,

Iedereen in jouw omgeving die enigzins een andere visie heeft dan wat jij hebt over politici, die behandel jij ook zo?

Gezellig zeg...
:')
Kan jij bedreigingen aan het adres van willekeurig welke politicus eigenlijk wel los zien van je haat richting Kaag?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_209286886
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:34 schreef recursief het volgende:

[..]
Kaag wordt ook regelmatig neergezet als een gevaar voor de democratie, zelfs als landverrader. En er zijn ook malloten die D66, GL, PvdA, etc. extremistisch/extreem-links noemen. Zelfs nog hierboven door iemand die je zelf nota bene quote. Of een zeker kamerlid dat zelf al jaren lang bedreigd wordt en haar heks noemt. Dat dient geen enkel doel behalve polariseren en mensen tegen haar opzetten.
'Wie zijn die mensen?'
pi_209286892
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:37 schreef recursief het volgende:

[..]
Kan jij bedreigingen aan het adres van willekeurig welke politicus eigenlijk wel los zien van je haat richting Kaag?
Waar staat dat ik haar "haat"?

Waar?

Met je suggestieve geneuzel..

:')
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:41:19 #186
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_209286907
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:35 schreef Donaldson het volgende:

[..]
Alles in de media, maar zeker als het om politiek en politici gaat, is geregisseerd, denk aan de Kaag-documentaire waar de valse slippendrager Sjoerd Sjoerdsma op hoge toon eiste dat de beelden zo bewerkt zouden worden waardoor het zou lijken dat Kaag wel een autogordel om zou hebben, naast andere eisen tot aanpassing.
Tot zo ver ga ik met je mee, ook ik heb mijn bedenkingen bij dit interview met Kaag. Maar dat rechtvaardigt op geen enkele wijze de bedreigingen die aan haar en haar gezin gericht zijn, of aan een ieder ander publiek figuur.

De rest van je verhaal kan ik niks mee.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_209286909
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:15 schreef recursief het volgende:
Aan al die figuren die reageren met iets als "het zou mooi zijn als ze ophoepelt", in plaats van de bedreigingen te veroordelen: jullie sporen voor geen meter.
Hoezo komen die in plaats van elkaar? Het zou mooi zijn als ze ophoepelt naar haar andere internationale baantjes die ze combineert met het ministerschap van buitenlandse bestedingen en niet heeft vermeld. Dat bedreigingen fout zijn behoeft geen betoog, maar een showtje maken met je dochters en je kurkdroge tranen terwijl je helemaal niet zwaar getroffen bent terwijl je loopjongens in de kamer een klimaat creeeren waarin andere politici veel ernstiger worden bedreigd gaat er bij mij niet in. Dat is toch een beetje als ambulancebroeders lastigvallen met je gekneusde pink terwijl ze levens aan het redden zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:42:02 #188
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209286922
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En nog steeds geen voorbeelden waaruit blijkt dat iemand stelt dat Wilders de doodsbedreigingen aan zijn adres aan zichzelf heeft te danken, laat staan dat die opvatting breed wordt gedragen.
Ik heb gezegd dat ik niet ga zoeken. Er worden hier dagelijks 1000'en posts gezet. Van ieder gesprek wat jij op een dorpsplein hebt, ga je ook geen transcriptie bewaren.

Dus flikker maar lekker op met je gezuig. Volgende keer quote ik diegene en zet ik een @tje voor met je naam.
Pleurt op.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_209286932
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:16 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Waar baseer je deze stelling op?
Het beetje dat er over bedreigingen van politici naar buiten komt. Wilders en Het Uilskuiken zijn 1 en 2 van wat ik begrijp. Rutte 3. Kaag zal gelet op haar zichtbaarheid wel 4 zijn. Maar sowieso steekt Wilders er met kop en schouders bovenuit en loopt hij sowieso ook het grootste risico dat er echt gehandeld wordt. Religie, weet u nog…

Kijk maar naar de politieke aanslagen/moorden van de afgelopen decennia.

Borst is een twijfelgeval (want al lang niet meer politiek actief en de moordenaar compleet gestoorde religieuze gek), maar als we haar meerekenen: religie.

Dan heb je Pim: extreem links.

En twee aanslagen waarbij doden hadden kunnen vallen:

Kosto: extreem links

Centrumpartij (Hans Janmaat cs): extreem links

De grote rode draad is dus mensen die ergens zo extreem in geloven dat ze menen dat ze daarvoor mogen doden. Extreem links (wat ik graag volstrekt los wil koppelen van links, het heeft nu eenmaal die naam, maar verder zijn het twee losse stromingen) is wat dat betreft ook een religie in doen en laten.

Op basis van het verleden is er dus weinig aanleiding om te denken dat behalve Wilders (of indertijd Ayaan Hirsi Ali) er echt sprake is van plannen om iemand aan te vallen en ik mij dus ook niet voor kan stellen dat echt verstandige mensen, zeker als ze ook nog in een van de meest onveilige delen van de wereld hebben gewoond, echt daadwerkelijk vrezen voor hun leven of dat van hun naasten.

Ik heb de clip ook weer bekeken. De nadruk op het noemen van Els Borst vind ik ingestudeerd ogen. En ik twijfel ook enorm aan de reactie van Kaag. Komt ook op mij geacteerd over, temeer daar ze niet bestaande tranen weg aan het vegen is (of ik moet echt over naar 8K tv…).

Misschien heb ik dat laatste mis. Kan zijn. Maar ik denk echt dat het gewoon de manier is om te kunnen vertrekken met een air van ‘aan mij lag het niet’.
pi_209286990
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:34 schreef recursief het volgende:

[..]
Kaag wordt ook regelmatig neergezet als een gevaar voor de democratie, zelfs als landverrader. En er zijn ook malloten die D66, GL, PvdA, etc. extremistisch/extreem-links noemen. Zelfs nog hierboven door iemand die je zelf nota bene quote. Of een zeker kamerlid dat zelf al jaren lang bedreigd wordt en haar heks noemt. Dat dient geen enkel doel behalve polariseren en mensen tegen haar opzetten.
GL heeft anders wel gekende links extremisten aan boord. En Samsom is ook redelijk extreem. Dat is het brein achter de stupide plannen van de EU, door Timmermans naar voren gebracht. Ook D66 komt regelmatig met ideeën die vanuit extreem links komen.

Zijn ze daarmee extreem links? Nee. Maar ik hoor het verwijt van extreem rechts ook vaak bij PVV en Het Uilskuiken. En die maken het er dan ook meestal wel naar…
pi_209287129
Alles aan Kaag is niet-authentiek dus dit jankinterview nemen we ook maar met een korrel zout. Ik ben het wel eens met haar dochters dat ze beter iets anders kan gaan doen
pi_209287131
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:15 schreef recursief het volgende:
Aan al die figuren die reageren met iets als "het zou mooi zijn als ze ophoepelt", in plaats van de bedreigingen te veroordelen: jullie sporen voor geen meter.
Want beide standpunten kunnen in jouw kleine wereldje niet samengaan?

Ze is wmb compleet ongeschikt en dat is verdomde jammer want zie vrouwen graag floreren in hoge posities.
De bedreigingen zijn echt disgusting.
Het zou mooi zijn als ze ophoepelt.
Wow. Wow.
Go hard or go home
pi_209287146
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:35 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Oh, mijn mening past niet in jouw straatje bedoel je?

Iets wat D66 zelf ook graag doet.

Waarom moet ik het keer op keer veroordelen? Ik heb het toch gezegd? Maar ik heb het nu over de persoon Kaag zelf.

Naar aanleiding van recente zaken rondom politici, ben ik idd wat meer argwanend richting Den Haag.

Niet voor niets dat het vertrouwen in de politiek steeds verder daalt. Is landelijk bekend he,

Iedereen in jouw omgeving die enigzins een andere visie heeft dan wat jij hebt over politici, die behandel jij ook zo?

Gezellig zeg...
:')
Doe nou eens een stapje terug en reflecteer op wat je allemaal suggereert in dit topic.

Kaag wordt bedreigd en de huid vol gescholden. We weten allemaal dat dat klopt, je hoeft maar een vlugge blik op Twitter te werpen om met eigen ogen te zien hoeveel nare bagger zij over zich heen krijgt. Haar dochters spreken zich hierover uit, zien liever dat haar moeder stopt met politiek, voordat het fout gaat. Een begrijpelijk sentiment, ik had ook zo gereageerd als het mijn moeder betrof.

Maar wat doe jij? Kaag opnieuw verdacht maken, door te suggereren dat dit hele gebeuren in scene is gezet en onderdeel is van een of andere gehaaide PR-campagne. Waarmee je haar dus opnieuw wegzet als doortrapt en kwaadaardig, terwijl dat beeld nou juist de reden is dat Kaag wordt overspoeld door haat en bedreigingen.

Misschien vind jij dat een normale houding, maar ik vind het diep treurig. Ik vind het vergelijkbaar met roepen dat het Wilders' eigen schuld is dat hij door talloze kutmoslims met de dood wordt bedreigd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:57:32 #194
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209287158
Een hoop mensen hier vind het zo te zien wel prima als het doel de middelen heiligt. Zover is duidelijk. :')
pi_209287187
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:57 schreef Hexagon het volgende:
Een hoop mensen hier vind het zo te zien wel prima als het doel de middelen heiligt. Zover is duidelijk. :')
Stop toch eens met dit toneelstuk, niemand die hier de dreigementen goedkeurt, niemand
pi_209287195
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik heb gezegd dat ik niet ga zoeken. Er worden hier dagelijks 1000'en posts gezet. Van ieder gesprek wat jij op een dorpsplein hebt, ga je ook geen transcriptie bewaren.

Dus flikker maar lekker op met je gezuig. Volgende keer quote ik diegene en zet ik een @:tje voor met je naam.
Pleurt op.
Je kunt wel boos worden, vriendelijke vriend, maar jij suggereert dat de NPO met twee maten meet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat een totale onzin dit.

Ik zie hier niemand meten met 2 maten, behalve de publieke omroep. Situatie wilders wordt normaal gevonden en is 'eigen schuld', maar kaag mag dikke tranen huilen en het is opeens allemaal zielig wat politici overkomt.

Om te kotsen die hypocrisie. Nu ook weer even schaamteloos 'vrouwenhaat' er bij betrekken. Hou toch op.
Je suggereert in deze post dat de NPO de situatie 'normaal' en 'eigen schuld' vindt. Als ik je vervolgens naar voorbeelden vraag, kom je aanzetten met dat op FOK! zulke dingen worden gezegd. Je snapt toch zelf ook wel dat dat nergens op slaat?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 26 mei 2023 @ 12:01:15 #197
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209287230
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:59 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Stop toch eens met dit toneelstuk, niemand die hier de dreigementen goedkeurt, niemand
Gezien er een hoop nieuwe verdachtmakingen en whataboutisms bij zitten lijkt dat wel het geval.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 12:02:07 #198
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209287242
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je kunt wel boos worden, vriendelijke vriend, maar jij suggereert dat de NPO met twee maten meet.
[..]
Je suggereert in deze post dat de NPO de situatie 'normaal' en 'eigen schuld' vindt. Als ik je vervolgens naar voorbeelden vraag, kom je aanzetten met dat op FOK! zulke dingen worden gezegd. Je snapt toch zelf ook wel dat dat nergens op slaat?
Je snapt zelf ook wel dat tussen 10.000'en posts van de afgelopen weken gaan zoeken ook nergens op slaat?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_209287269
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 12:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Je snapt zelf ook wel dat tussen 10.000'en posts van de afgelopen weken gaan zoeken ook nergens op slaat?
Dat verlang ik ook niet van je.

Waar het mij om gaat, is dat je suggereert dat de NPO de situatie Wilders 'normaal' en 'eigen schuld' vindt. Ik vroeg naar voorbeelden om die stelling te onderbouwen, en dan kom je aanzetten met de opmerking dat er wel eens idiote shit over Wilders op FOK! wordt gepost.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_209287353
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 12:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat verlang ik ook niet van je.

Waar het mij om gaat, is dat je suggereert dat de NPO de situatie Wilders 'normaal' en 'eigen schuld' vindt.
Alleen al het feit dat er op NPO nooit over wordt gesproken laat al iets zien.. men ligt er niet bepaald wakker van in ieder geval. Nou, dat liggen wij ook niet van Kaag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')