Denk dat het een gewoonte is voor hem.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze hem daar niet voor waarschuwen. Of ze hebben het wel gedaan en hij trekt zich er niets van aan
Dat is niet helemaal waar,zijn sportsessies zien we ook bijna dagelijks.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je zou eens moeten tellen hoeveel keer ze dit op 1 dag in beeld brengen.... niet wij maar de regie vormt op de streams een bepaald beeld van Erik, best sneu dat ze dit nodig vinden om te doen, anders zou het ons allemaal ook niet zo opvallen........ en alles heeft op een of andere manier met eten te maken........ maar dit soort beelden zouden niet constant in beeld gebracht mogen worden vind ik
Hij doet het gedachteloos, net als Marciano met zijn krullen, En zo zijn er wel meer met een gewoontegebaar.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het een gewoonte is voor hem.
Ik heb het Moraima een tijd geleden wel horen zeggen, maar hij schijnt er niets mee gedaan te hebben.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze hem daar niet voor waarschuwen. Of ze hebben het wel gedaan en hij trekt zich er niets van aan
ja oke, maar als je hier 's ochtends de commentaren leest werken die sportsessies ook niet echt mee om een positief beeld van hem te krijgenquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar,zijn sportsessies zien we ook bijna dagelijks.
Ja maar die hebben ook best wel een bijzondere klik met elkaarquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
Babs en Jeff zijn in heel veel dingen aan elkaar gewaagd
zo ook hier
Klopt, maar hij weet het wel, want denkt dat niemand het ziet op de manier dat hij het doet.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij doet het gedachteloos, net als Marciano met zijn krullen, En zo zijn er wel meer met een gewoontegebaar.
Ze hebben ook een heel aparte band die 2quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
Babs en Jeff zijn in heel veel dingen aan elkaar gewaagd
zo ook hier
Hij weet het, en vindt ook dat ie het eigenlijk moet afleren. Met Moraima heeft hij het er een tijdje terug over gehad.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij weet het, en vindt ook dat ie het eigenlijk moet afleren. Met Moraima heeft hij het er een tijdje terug over gehad.ja die bedoelde ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar die hebben ook best wel een bijzondere klik met elkaar
Dit zie ik wel als iets positief.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben ook een heel aparte band die 2
ja zeker, althans zoals ze al die maanden al met elkaar omgaan zeker.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Dit zie ik wel als iets positief.
[..]
Hij weet het, en vindt ook dat ie het eigenlijk moet afleren. Met Moraima heeft hij het er een tijdje terug over gehad.Mond is het dichtste bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee want hij is speciaalquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mag je niet meer over het eten van Erik posten dan?
[..]
Hij weet het, en vindt ook dat ie het eigenlijk moet afleren. Met Moraima heeft hij het er een tijdje terug over gehad.jakkes had het niet willen lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nieuwsgierigheid won het van de spoiler die er niet voor niks stond..
Mooie wisselwerking.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:34 schreef xsaskiax het volgende:
Zowel Jeffrey als Babette hebben het in zich om iemand te motiveren en dat doen ze nu heel goed bij elkaar
ik vraag me bij babs af of ze dat doet met een redenquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja zeker, althans zoals ze al die maanden al met elkaar omgaan zeker.
Daarom begrijp ik het niet als Babette hem achter zijn rug afvalt... maar ja, ze gooit wel meer 'vrienden' onder de bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |