Krijgen we dat weer, ik zeg hierboven toch dat ik het over meerdere personen heb.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap niet zo goed waarom je er wel over valt als het erik betreft
maar niet als er hele cossen vol staan over een Babs Jeff Ice
ik kan mijn vinger er niet opleggenquote:
ik hou er wel over opquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer, ik zeg hierboven toch dat ik het over meerdere personen heb.
Is dat niet het door Erik gelijmde stokje???quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:13 schreef Ebinas het volgende:
Drumsticks snel binnen, gaat sneller dan een fohn
[ afbeelding ]
Oh, verhip, nou dat zou natuurlijk kunnen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Is dat niet het door Erik gelijmde stokje???
Eunice had die gisteren alquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Is dat niet het door Erik gelijmde stokje???
Zij had er eentje van Kensington als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice had die gisteren al
zouden die van JW zijn geweest
die had ze mee toch
Same , .. ze kopieert bepaalt gedrag ,uitroepen en gedachten dingen van mensen ..erg interessant ..quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan mijn vinger er niet opleggen
er is inderdaad wat
Erik wist zeker, dit kon hij niet lassen vandaag dat het sneller gingquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:13 schreef Ebinas het volgende:
Drumsticks snel binnen, gaat sneller dan een fohn
[ afbeelding ]
het klopt niet allemaal bij elkaarquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Same , .. ze kopieert bepaalt gedrag ,uitroepen en gedachten dingen van mensen ..erg interessant ..
Ik kijk er nu al twee dagen naar , en ik heb hetzelfde : kan mijn vinger er ook niet opleggen maar ik zie wel iets wat mij bezighoudt
Ja precies dat bedoel ik!!quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
het klopt niet allemaal bij elkaar
wat je ziet en wat ze zegt
er zit wat achter
Vraag mij af hoe ze die ander stuk hebben gekregen, je hoeft met dat elektronische drumstel niet hard te slaanquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik wist zeker, dit kon hij niet lassen vandaag dat het sneller ging
Moraima kan dat.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe ze die ander stuk hebben gekregen, je hoeft met dat elektronische drumstel niet hard te slaan
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:08 schreef Hoempah het volgende:
Erik en eten? voldoende eigen voorraadDat ze dat ook zo laten zien heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
niet bij mijquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:20 schreef xsaskiax het volgende:
Ik hoor Babette zeggen dat het goed is dat Jeffrey dit geïnitieerd heeft, het boksen
Anders zouden ze zich toch maar weer vervelen reageerde Jeffrey
Apart dat Isaac en Marciano niet van de partij zijn....
(Babette is steeds meer bezig met sporten, zou dat soms opvallen?)
ik vind dit soort manieren van sporten ook het lekkerstquote:
Je zou eens moeten tellen hoeveel keer ze dit op 1 dag in beeld brengen.... niet wij maar de regie vormt op de streams een bepaald beeld van Erik, best sneu dat ze dit nodig vinden om te doen, anders zou het ons allemaal ook niet zo opvallen........ en alles heeft op een of andere manier met eten te maken........ maar dit soort beelden zouden niet constant in beeld gebracht mogen worden vind ikquote:
Dat ze hem daar niet voor waarschuwen. Of ze hebben het wel gedaan en hij trekt zich er niets van aanquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze dat ook elke keer close-up in beeld brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |