ik gok dat de wodka wel op isquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Aan de drank zal het niet liggen...
In de keuken leek hij echt oke, liep te lachen en zoquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
Jappie ligt ook weer op bed
man 3
das ook een echte vent
(met zijn hoofdpijn door neusspray misbruik )
Mag je niet meer over het eten van Erik posten dan?quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gebeurt hier niet alleen over Erik
geen idee puzzquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mag je niet meer over het eten van Erik posten dan?
Pas bij de derde portie.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee Puzzie...... en over de make-up van Zoë, het uit zijn slof schieten van Jeffrey, het hoesten van Moraima, het roken en drinken van Babette..... enz enz enz....quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Inderdaad, het is elke dag hetzelfde klaag over dezelfde personenquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gebeurt hier niet alleen over Erik
Helderquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Geen idee Puzzie...... en over de make-up van Zoë, het uit zijn slof schieten van Jeffrey, het hoesten van Moraima, het roken en drinken van Babette..... enz enz enz....
Graag duidelijkheid, want ik wil niet de fout in gaan
Dat is echt een nadeel van het feit dat ze nog maar met 16 man zijn,, met 30 man heb je veel meer diverse dingen om over te praten en op te lettenquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, het is elke dag hetzelfde klaag over dezelfde personen![]()
Herhaling van zetten.
Dat zeg ik nergens, maar die herhaling dag in dag uit en ook nog eens de hele dag door wordt wat saai, dat zeg ik.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik snap niet zo goed waarom je er wel over valt als het erik betreftquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, maar die herhaling dag in dag uit en ook nog eens de hele dag door wordt wat saai, dat zeg ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:08 schreef Hoempah het volgende:
Erik en eten? voldoende eigen voorraadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik trapte er weer inThinking is difficult, that’s why most people judge
Jij zegt het, ik dacht het...... dat gaat ook echt vervelen...quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
Jeff afzeiken is natuurlijk wel prio.
Net zoveel het goedpraten hier.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
Jeff afzeiken is natuurlijk wel prio.
Nee maar het is mij nu duidelijk hoe het werkt , thnxquote:Op donderdag 25 mei 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap niet zo goed waarom je er wel over valt als het erik betreft
maar niet als er hele cossen vol staan over een Babs Jeff Ice
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:08 schreef Hoempah het volgende:
Erik en eten? voldoende eigen voorraadVerdorie ik keek weer....... doe dat nou niettttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Verdorie ik keek weer....... doe dat nou nietttttt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |