Bestel maar allemaal potloden voor Mirthe en dan zet je er 'Venter' op waarna Erik het namens de groep zal aanbiedenquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:15 schreef humpty het volgende:
Mirthe krijgt haar potlood terug ..haar naam staat er op roept ze
wie doet dat nu vraagt ze (mijn god het gaat over een potlood]
Hij was eerst veel langer x 10
naar Sacha om te laten zien weer hetzelfde verhaal
Ooh Janet krijgt schuld want die had laatst zomaar een stift uit haar hand gepakt
lekker tochquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:26 schreef KinKiJan het volgende:
Zou het niet nog belachelijk heet zijn in die kas? Lijkt me ook echt zo'n muggenverblijf in de avond.
mij lijkt het ook een broeikas...quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:26 schreef KinKiJan het volgende:
Zou het niet nog belachelijk heet zijn in die kas? Lijkt me ook echt zo'n muggenverblijf in de avond.
Tijdens de eerstvolgende eliminatie mogen ze een halfuur overleggen maar enkel gebarentaal gebruikenquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:27 schreef humpty het volgende:
Krijgen we morgen gebarentaal zegt Bep en weekend is weekend ...klinkt verveeld zoals ze het zegt
gewoon morgen een opdrachtquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tijdens de eerstvolgende eliminatie mogen ze een halfuur overleggen maar enkel gebarentaal gebruiken
hij is 52quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:31 schreef Monique___ het volgende:
he? sjennet heeft een vriend van 15 jaar jonger.. net een week zegt ze.. en zij is 52
gatverdamme sjennet zou het kunnen met iemand van 25 jaar!!!
haar moeder was 75 en haar vriend was 37![]()
![]()
![]()
een afrikaan
tis lichamelijk nog wel een pittige tantequote:Op donderdag 25 mei 2023 19:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat past wel bij haar uiterlijk ook![]()
Lijkt mij wel. Als je ze daar allemaal buiten zie zitten. Is het daar al hoogzomerquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:26 schreef KinKiJan het volgende:
Ben ik helemaal met je eens ze heeft veel energie vind ik wat ik zo zie.. en is altijd in de weer.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis lichamelijk nog wel een pittige tante
daarvoor respect
vind haar verder vreselijkquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens ze heeft veel energie vind ik wat ik zo zie.. en is altijd in de weer.
Ze is niet hygienisch.. maar ze is steeds bezig!
vanmorgen zat ze al te naaien terwijl merendeel nog in bed lag
Eigenlijk hoop ik een keertje niet. `het geld is op en geen boodschappenquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:27 schreef humpty het volgende:
Krijgen we morgen gebarentaal zegt Bep en weekend is weekend ...klinkt verveeld zoals ze het zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |