Ik denk dat ze nog wel wat te horen krijgt over dat hoedje en haar ogenquote:
Op zo'n hoedje verwacht ik visspeldjes, haakjes met veertjes e.d.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel wat te horen krijgt over dat hoedje en haar ogen
Sommigen staat het heel leukquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Op zo'n hoedje verwacht ik visspeldjes, haakjes met veertjes e.d.
zal ook wel niet mogenquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel wat te horen krijgt over dat hoedje en haar ogen
beter gezegd: het staat totaal niet, een miskoop (vind ik dan he)quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommigen staat het heel leuk
Bij mirthe vind ik het niet zo geslaagd
Vanwege dat hoedje *kuch* moet ik naar het postuur kijken om te zien wie het eigenlijk isquote:
het is toch niet veel anders dan de cap die Jeff op heeft aan tafel?quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zal ook wel niet mogen
maar ziet ook niet uit
en onbeschoft aan tafel binnen
Het zal Jeffrey geweldig staan....quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je ziet haar ogen nietquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dacht eerst even dat het wendie was... zag daarna ook pas dat het mirthe isquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vanwege dat hoedje *kuch* moet ik naar het postuur kijken om te zien wie het eigenlijk is
het scheelt misschien twee happen met jappiequote:Op donderdag 25 mei 2023 19:20 schreef xsaskiax het volgende:
Hoe krijgt Erik het toch voor elkaar, hij had net zoveel op zijn bord geschept als de kookploeg en is als eerste klaar.... da's echt niet goed hoor, die man heeft het dierlijke in een mens (een lintworm)
Het is dat ik die bikini hier daarstraks zag langskomenquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dacht eerst even dat het wendie was... zag daarna ook pas dat het mirthe is
Ik heb geen idee waar je het over hebt , ik had het over het hoedje en Mirthequote:Op donderdag 25 mei 2023 19:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kijk als zowie het nu op zou zetten aan tafel![]()
top idee
Daar let ik dan weer niet opquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is dat ik die bikini hier daarstraks zag langskomen
Uiteraard, zonnebril op, peuk op de lip en je hebt een klassierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
It's in da name (Er-ik)quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:20 schreef xsaskiax het volgende:
Hoe krijgt Erik het toch voor elkaar, hij had net zoveel op zijn bord geschept als de kookploeg en is als eerste klaar.... da's echt niet goed hoor, die man heeft het dierlijke in een mens (een lintworm)
Ja het hoedje wat mirthe nu opheeft.. als zowie het op zou zetten aan tafel.. zou hetquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt , ik had het over het hoedje en Mirthe
quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Uiteraard, zonnebril op, peuk op de lip en je hebt een klassierToffe filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
ah dat was het gekraak.. had meteen het geluid uit gezet..quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:25 schreef humpty het volgende:
Sacha chips aan het eten....niet genoeg gehad zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |