Ja heeft die stad eigenlijk een gemeenteraad? Want ik lees overal dat een gemeenteraad iets besluit, maar in Amsterdam is het altijd de burgemeester.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:59 schreef Marsenal het volgende:
Amsterdam heeft misschien wel de slechtste burgemeester in 100 jaar.
Of de grootste zeikerds...op de wallen gaan wonen en zeuren over blow / zuip overlast.....quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:59 schreef Marsenal het volgende:
Amsterdam heeft misschien wel de slechtste burgemeester in 100 jaar.
Nouja in dit specifieke geval valt het onder het veiligheidsbeleid en daar heeft de burgemeester wel bijzonder veel macht.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja heeft die stad eigenlijk een gemeenteraad? Want ik lees overal dat een gemeenteraad iets besluit, maar in Amsterdam is het altijd de burgemeester.
Waar zijn ze op aan het voorsorteren?quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:08 schreef Janneke141 het volgende:
"En als dit niet werkt, dan volgen er strengere maatregelen in de gemeente Amsterdam" (volgens Nieuwsuur). Iemand die nog twijfelt wat de bedoeling is?
Het is ook alleen op specifieke plekken in de binnenstad. Wat veel overlast geeft, zijn juist de toeristen die met hun joint de halve binnenstad door lopen. Op het terras van een coffeeshop kan het nog gewoon en elders in de stad ook. Alleen in de enorme drukte van een aantal plekken niet meer.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja in dit specifieke geval valt het onder het veiligheidsbeleid en daar heeft de burgemeester wel bijzonder veel macht.
Maar lijkt me geen slecht besluit. De hele dag overal wietlucht daar wordt je ook niet vrolijk van.
Dat valt ook wel weer mee op de wallen, zeker in gebieden als de Nieuwmarkt en Zeedijk, maar ook de Damrak.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja in dit specifieke geval valt het onder het veiligheidsbeleid en daar heeft de burgemeester wel bijzonder veel macht.
Maar lijkt me geen slecht besluit. De hele dag overal wietlucht daar wordt je ook niet vrolijk van.
College van burgemeester en wethouders bedenken iets, de gemeenteraad moet ermee instemmen. Doet de gemeenteraad dat niet, kan het plan niet doorgaan.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:05 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja heeft die stad eigenlijk een gemeenteraad? Want ik lees overal dat een gemeenteraad iets besluit, maar in Amsterdam is het altijd de burgemeester.
Wiet is nogal te ruiken, dat is juist prima te handhaven.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:52 schreef Basp1 het volgende:
Een zoveelste niet te handhaven regel.![]()
Wat wil men daar nu mee bereiken?
Wordt je. Daar word ik niet vrolijk van.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Is misschien iets voor Frans Timmermans om dit in Brussel even te regelen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:29 schreef havanagila het volgende:
Wiet legaliseren, zorgen dat Duitsland/GB/Frankrijk dat ook doet, en de helft van de shops dicht in Amsterdam.
Ben je van overlast en criminaliteit af, maar ja, oudjes die denken dat wiet "drugs" is terwijl je van 3 glazen wijn zwaarder onder invloed bent
Wiet is een stikstofvreter, laten we velden vol planten om zo het stikstof probleem op te lossen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 20:30 schreef Tengano het volgende:
[..]
Is misschien iets voor Frans Timmermans om dit in Brussel even te regelen.
Het zou me niet verbazen als die boeren daar goed aan kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 00:11 schreef Basp1 het volgende:
Wiet is een stikstofvreter, laten we velden vol planten om zo het stikstof probleem op te lossen.
Nou?quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:08 schreef Janneke141 het volgende:
"En als dit niet werkt, dan volgen er strengere maatregelen in de gemeente Amsterdam" (volgens Nieuwsuur). Iemand die nog twijfelt wat de bedoeling is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |