Hopelijk niet, zulke figuren mogen wegrotten in de helquote:Op donderdag 25 mei 2023 02:10 schreef sturmpie het volgende:
ok, die is dus z'n baan kwijt omdat hij Hitler ...
je kan eerlijk zijn over wat je vind, hopelijk ligt er 'n betere baan voor hem in 't verschiet
Ik denk dat als ze in India van je af willen om wat voor reden dan ook je binnen 10 minuten buiten staat en als je gaat stamelen over "aanvechten" word je in je gezicht uitgelachen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 05:33 schreef BlaZ het volgende:
Ik denk dat hij zijn ontslag gewoon kan aanvechten. Het gaat om een werknemer in India en zijn opmerkingen zijn helemaal niet zo extreem.
We kunnen toch gewoon accepteren dat Hitler een massamoordenaar was en daarnaast charismatisch? De les lijkt me juist eerder dat we moeten uitkijken niet zomaar en-masse achter charismatische personen aan te hobbelen.
Mwoah, Hitler prijzen omdat ie ‘actiegericht’ is vind ik wel wat ver gaan.quote:Op donderdag 25 mei 2023 07:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het is vooral een oerdomme actie van deze man om Hitler in een hip jasje te steken met wat hippe onzinbegrippen als 'visionary leader'.
Verder vind ik het allemaal niet zo schokkend.
Klopt maar deze man weet waarschijnlijk niets van geschiedenis. Je hebt in India zelfs Hitlerwinkels trouwens.quote:Op donderdag 25 mei 2023 07:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mwoah, Hitler prijzen omdat ie ‘actiegericht’ is vind ik wel wat ver gaan.
Hij had geen gaten in zijn cv, geen burn-out ondanks stressvolle periodes. Hij sprak mensen toe en kreeg veel volgers.quote:Op donderdag 25 mei 2023 07:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mwoah, Hitler prijzen omdat ie ‘actiegericht’ is vind ik wel wat ver gaan.
Dat denk ik niet. In dat soort landen kennen ze geen ontslagbescherming.quote:Op donderdag 25 mei 2023 05:33 schreef BlaZ het volgende:
Ik denk dat hij zijn ontslag gewoon kan aanvechten. Het gaat om een werknemer in India en zijn opmerkingen zijn helemaal niet zo extreem.
We kunnen toch gewoon accepteren dat Hitler een massamoordenaar was en daarnaast charismatisch? De les lijkt me juist eerder dat we moeten uitkijken niet zomaar en-masse achter charismatische personen aan te hobbelen.
Toch een aardig gat in zijn cv rond 1923, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 25 mei 2023 07:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij had geen gaten in zijn cv, geen burn-out ondanks stressvolle periodes. Hij sprak mensen toe en kreeg veel volgers.
Heel raar want hij is niet wit en westers. Ik dacht dat cancelcultuur zich allen daar op richtte.quote:Op donderdag 25 mei 2023 07:03 schreef Scorpie het volgende:
#CANCELCULTUUR heeft weer van zich doen spreken.
Charismatisch. Doelgericht. Zelfverzekerd. Kon niet tegen kritiek. Was niet goed in samenwerking.quote:Op donderdag 25 mei 2023 07:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij had geen gaten in zijn cv, geen burn-out ondanks stressvolle periodes. Hij sprak mensen toe en kreeg veel volgers.
Literair intermezzo. Arnon Grunberg avant la lettre.quote:Op donderdag 25 mei 2023 07:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch een aardig gat in zijn cv rond 1923, als je begrijpt wat ik bedoel.
Op papier ja, hij had in die cel alle ruimte en middelen om gewoon in de praktijk de partijleider te blijvenquote:Op donderdag 25 mei 2023 07:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch een aardig gat in zijn cv rond 1923, als je begrijpt wat ik bedoel.
Schijnbaar is dat soort arbeidsrecht er wel degelijk:quote:Op donderdag 25 mei 2023 06:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze in India van je af willen om wat voor reden dan ook je binnen 10 minuten buiten staat en als je gaat stamelen over "aanvechten" word je in je gezicht uitgelachen.
Ken India verder niet maar denk niet dat je je Nederlandse arbeidsrecht daar kunt toepassen.
Als je gewoon even naar haar reet kijkt ben je al het haasje, denk ik.quote:Op donderdag 25 mei 2023 05:53 schreef einzeinz het volgende:
De slinger is weer veel te veel de verkeerde kant uitgeslagen.
Straks mag je al niet meer ff een tik geven op de secretaresse haar kontje in het printerhok! Misschien wordt dat meteen gelijkgesteld aan verkrachting?
Had. In 2017 al van naam veranderdquote:Op donderdag 25 mei 2023 07:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt maar deze man weet waarschijnlijk niets van geschiedenis. Je hebt in India zelfs Hitlerwinkels trouwens.
[ afbeelding ]
Niet voor hem:quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Schijnbaar is dat soort arbeidsrecht er wel degelijk:
https://iclg.com/practice(...)20qualifying%20as%20'workmen'%20are,reasons%20other%20than%20proven%20misconduct.
Dit kan niet door de beugel.quote:
Je bedoelt Indische mensen neem ik aan?quote:Op donderdag 25 mei 2023 05:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tja, Indiaanse mensen hebben gewoon niet zoveel met Hitler. Ver van hun bed show.
Hitler is toch niet ontslagen? Tevens kan ik me niet herinneren dattie zn excuses aangeboden zou hebben, was ie ook niet de persoon voor, en kwade bedoelingen had ie zeker..quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:17 schreef FlippingCoin het volgende:
ja hitler was wel vervelende man maar hij had vast ook wel goede kanten
persoonlijk vind ik, ook gezien zijn excuses, het ontslag te heftig, ik veronderstel ook geen kwade bedoelingen
Oh okequote:Op donderdag 25 mei 2023 17:22 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Hitler is toch niet ontslagen? Tevens kan ik me niet herinneren dattie zn excuses aangeboden zou hebben, was ie ook niet de persoon voor, en kwade bedoelingen had ie zeker..
dus ik neem aan dat Hitler nog steeds voor Deloitte werkt.
Een vervelende man met vast ook wel goede kanten.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:17 schreef FlippingCoin het volgende:
ja hitler was wel vervelende man maar hij had vast ook wel goede kanten
persoonlijk vind ik, ook gezien zijn excuses, het ontslag te heftig, ik veronderstel ook geen kwade bedoelingen
Indiers (maar ook afrikanen en arabieren) hebben dienst gedaan in het Duitse leger. O.a. in het arabisch legioen en vrij india.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 01:10 schreef Momo het volgende:
Ironisch, want de nazi's zien ook zijn "ras" als een inferieur ras. In WO2 waren zijn familieleden misschien ook wel concentratiekrampen gestuurd daarom
Jij vond het geen nare man?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Een vervelende man met vast ook wel goede kanten.
Dat is nog eens een bijzondere manier om een van de gruwelijkste massamoordenaars uit de moderne geschiedenis te typeren.
Naar is wel een beetje een understatement als je het over Hitler hebt.quote:
Tijdelijk moest Hitler natuurlijk wat kannonenvoer hebben als de hun tijd daar was waren dan ook deze in Hitlers ander nazi malloten inferieure mensen naar de vernietigingskampen vervoerd. Die maffe Nazis deden alles om naar hun blanke blonde samenleving toe te werken...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:35 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Indiers (maar ook afrikanen en arabieren) hebben dienst gedaan in het Duitse leger. O.a. in het arabisch legioen en vrij india.
Daar heeft hij hardop afstand van genomen, dus nee: hij is geen fan van Mao, Pot en Stalin.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:13 schreef Nober het volgende:
Paul Rossenmoller is groot fan van Mao, Pot, Stalin en die zit gewoon in de eerste kamer.
typische doorzichtige rechtse populitische logica zonder bewijs een andere partij van ongeveer hetzelfde willen beschuldigen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:13 schreef Nober het volgende:
Paul Rossenmoller is groot fan van Mao, Pot, Stalin en die zit gewoon in de eerste kamer.
Ik heb een Volvo V70 T4, gelukkig gaat de uitlaat niet terug de auto in.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:04 schreef Kriegel het volgende:
Actiegericht was ie wel, ja. Neem bijvoorbeeld Aktion T4.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
typische doorzichtige rechtse populitische logica zonder bewijs een andere partij van ongeveer hetzelfde willen beschuldigen.![]()
Elke week post Paul wel een adoratie tweet voor deze communisten of heeft de hele wereld dat dan weer gemist.
Heeft Rosenmoller nooit afstand van genomen. Er is dus geen enkele reden aan te nemen dat hij deze engnekken niet meer adoreert. En zoals uit de tekst blijkt was het in die tijd al bekend dat het engnekken waren.quote:.Van 1976 tot 1982 was Rosenmöller lid van de maoīstische Groep Marxisten-Leninisten/Rode Morgen (GML).[2] Tussen 1981 en 1982 was Rosenmöller bovendien bestuurslid bij de GML. De GML streefde naar een communistische staat in Nederland en sympathiseerde met diverse communistische regimes in het buitenland, zoals dat van China, Albanië en dat van de Rode Khmer in Cambodja. Onder meer HP/De Tijd[3] en Villamedia[4] bekritiseerden Rosenmöller meer dan 20 jaar later om zijn communistische verleden. Hierbij werden met name de geweldbereidheid van de GML belicht en ook de sympathie die openlijk werd beleden met communistische dictaturen die toen al berucht waren om hun mensenrechtenschendingen.
Afstand nemen is niet genoeg. Er worden er voor minder gecancelt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar heeft hij hardop afstand van genomen, dus nee: hij is geen fan van Mao, Pot en Stalin.
2e helft van de 70's toen hij toetrad tot de Groep Marxisten-Leninisten was dat wel anders.
Maar hij was 20 toen, mensen komen wel eens tot andere inzichten als ze ouder worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |