Vooral boeken dan. Als kind is dat echt met de paplepel ingegoten. Je had vroeger ook zo'n dienst waarvan je om de paar maanden een catalogus thuisgestuurd kreeg om bv boeken met korting te kunnen komen waar ik en mijn broertje gretig gebruik van maakte

Toen vooral wat meer Snelle Jelle en Carry Slee en als je wat ouder wordt wordt je boekenvoorkeur ook wat literairder. Maar liefde voor literatuur en lezen zat er al vroeg in.
Zelfde geldt ook voor films en series. En dan vooral een voorkeur voor filmhuis boven blockbusters. Vooral omdat je daar toch meer de cinematografische schoonheid kan ontdekken. Reguliere tv trekt me de laatste jaren steeds minder. Ook dat as als kind nog heel speciaal op zaterdagavond met een zakje chips en een flesje cola
Musea ben ik dan weer wat minder actieve liefhebber van. Niet zozeer omdat ik het niet tof vind maar meer omdat het simpelweg niet in me opkomt om er eentje te bezoeken. Behalve op vakantie vind ik het dan wel weer leuk. Musea als het Louvre, D'Orsay, Brittish Museum en het MET is prachtig
Muziek ben ik niet zo'n grote liefhebber van als sommigen anderen. Zal niet snel nieuwe muziek proberen te ontdekken of iets dergelijks, hetgeen wat ik al ken vind ik vaak al prima

Dus ja, kunst is zeker belangrijk. In ieders leven denk ik.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”