ja iets voelt schimmig...quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Iets te ver gezocht maar ik kan ook zo redeneren. Ice gaat het niet winnen maar misschien ben ik het er wel mee eens dat hij veel contact met de febo heeft en daarnaast een beloning voor Ice. Zo had ik het eventueel aangepakt als programma maker. Maar goed, we gaan het zien en ontdekken in de laatste maanden.
Gaat over een bericht wat rondgaat op FB.quote:
Dat is uitkering gerelateerd.quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:23 schreef chufi het volgende:
Ze schijnen allemaal een contratct te hebben.. met een eidndatum ? Knzi had het over het hare .. vandaar En anderen hebben zoiets verkondigt
dat weten we al lang idd, eerder op de streas hebben we een aantal keer gehooprd dat mensen da noemdenquote:Op donderdag 25 mei 2023 01:23 schreef chufi het volgende:
Ze schijnen allemaal een contratct te hebben.. met een eidndatum ? Knzi had het over het hare .. vandaar En anderen hebben zoiets verkondigt
Klopt maar die mensen zijn er dus al uit. Sommigen hadden dus een voorwaarde of zo. Mwah kan toch dat je dat wilt....quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:23 schreef chufi het volgende:
Die Mexx beweerd niks te hebben gekregen.quote:
Ze heb hoe heet ie ook alweer toch ;.. Martin,,quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Mexx beweerd niks te hebben gekregen.
Ook eigenlijk wel een hoofdprijs.quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heb hoe heet ie ook alweer toch ;.. Martin,,
wat zou ze moeten krijgen?quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Mexx beweerd niks te hebben gekregen.
En een dagvergoeding van 100 euro.quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat zou ze moeten krijgen?
Volgens mij worden de onkosten, zoals huur, voor iedereen wel betaald.
Ze woonde bij MAmaquote:Op donderdag 25 mei 2023 01:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat zou ze moeten krijgen?
Volgens mij worden de onkosten, zoals huur, voor iedereen wel betaald.
echt?quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En een dagvergoeding van 100 euro.
Ga je er vooral niet druk om maken ... das zo'n vage sissle waar je niet in verzandt zou willen raken of zoiets ..quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dan begrijp ok niet wat ze dan betaald had willen krijgen?
Nope,Mexx had een een appartement van 1000 euro per maand.quote:
kwali-slut ?quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nope,Mexx had een een appartement van 1000 euro per maand.
In Schijndel.quote:
maar die huur werd dan toch betaald?quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar die huur werd dan toch betaald?
Dat klopt. Maar verder heeft niemand ooit het contract van Mexx gezien. Aannemelijk kreeg ze wel een vergoeding maar dat is niet zeker.quote:Op donderdag 25 mei 2023 01:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of er een tweede seizoen gaat komen.quote:
Ik heb zo maar het idee dat het roddelen onderling nog erger gaat worden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 06:30 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
zal weer saaie dag worden vrees ik met het nodige geroddel
ben echt bep kotsbeu aan het worden , die praat echt met 2 monden, word hoge tijd voor eliminatie
Wat dat betreft valt het mij eigenlijk nog mee. Ze leven redelijk onbekommerd van eliminatie naar eliminatie.quote:Op donderdag 25 mei 2023 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het idee dat het roddelen onderling nog erger gaat worden.
De groep wordt kleiner en men heeft niets anders om over te praten.
Ze leven wel in een heel erg klein wereldje.
Er is niet echt wat te doen, de dagen staan nu in het teken van luieren en zonnen.
oh ja dat word zeker nog erger, is nu wel meer team ice waar er kleine barstjes inkomen vind ikquote:Op donderdag 25 mei 2023 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het idee dat het roddelen onderling nog erger gaat worden.
De groep wordt kleiner en men heeft niets anders om over te praten.
Ze leven wel in een heel erg klein wereldje.
Er is niet echt wat te doen, de dagen staan nu in het teken van luieren en zonnen.
Toch hoor je er wel een paar af en toe mopperen hoor dat ze het anders hadden verwacht en dat de uitdaging ontbreektquote:Op donderdag 25 mei 2023 06:33 schreef engine het volgende:
[..]
Wat dat betreft valt het mij eigenlijk nog mee. Ze leven redelijk onbekommerd van eliminatie naar eliminatie.
zeker met de nodige irritaties onderlingquote:Op donderdag 25 mei 2023 06:33 schreef engine het volgende:
[..]
Wat dat betreft valt het mij eigenlijk nog mee. Ze leven redelijk onbekommerd van eliminatie naar eliminatie.
is ook zo en voor ons minder streamplezierquote:Op donderdag 25 mei 2023 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch hoor je er wel een paar af en toe mopperen hoor dat ze het anders hadden verwacht en dat de uitdaging ontbreekt
Jawel dat zekerquote:Op donderdag 25 mei 2023 06:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
zeker met de nodige irritaties onderling
dat valt wel op , team sas en co willen jef op de stip zetten , team ice hoor je nog weinig vanquote:Op donderdag 25 mei 2023 06:36 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel dat zeker![]()
Maar het praten over wie te nomineren en afspraken erover vind ik meevallen op het moment.
Dat gaat vast nog komenquote:Op donderdag 25 mei 2023 06:36 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel dat zeker![]()
Maar het praten over wie te nomineren en afspraken erover vind ik meevallen op het moment.
ze willen het in hun groep houden , vrees morrie voor manager dat rupi haar veel gaat helpen en veel voor zichzelf kooptquote:Op donderdag 25 mei 2023 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat vast nog komen
Babette is nu bezig om Moraima over te halen om manager te worden.
Ze willen voorkomen dat iemand van de andere groep manager wordt.
Babette had al aangeboden dat iedereen haar ging helpen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 06:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze willen het in hun groep houden , vrees morrie voor manager dat rupi haar veel gaat helpen en veel voor zichzelf koopt
quote:Op donderdag 25 mei 2023 06:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze willen het in hun groep houden , vrees morrie voor manager dat rupi haar veel gaat helpen en veel voor zichzelf koopt , bep moeit zich met alles die denkt dat ze de qween of de loods is
van mij ze 25 keer per dag trap op en af gaan , hijg hijg , kuch , kuch. of ze gooit er stelling voor traplift inquote:Op donderdag 25 mei 2023 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette had al aangeboden dat iedereen haar ging helpen.
Maar ik zie Moraima nog niet de hele dag de trap op en af lopen eerlijk gezegd.
jef wil myrthe aan hun kant krijgen , en tja met myrthe weet je nooit , beetje naief als ze isquote:Op donderdag 25 mei 2023 07:15 schreef woxxel het volgende:
Ik denk ook wel dat t programma anders is verlopen dat t plan was.
En dat is gebeurd toen ze de regel hebben veranderd en x25 hebben weggehaald en de kas is veranderd naar een chillhok.
En bij Jeff zie je nu weer een verandering en aanpappen bij mirthe omdat de eliminatie er weer aankomt.
1 x op, en dan de hele dag daar blijven zitten zal het wordenquote:Op donderdag 25 mei 2023 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette had al aangeboden dat iedereen haar ging helpen.
Maar ik zie Moraima nog niet de hele dag de trap op en af lopen eerlijk gezegd.
Morguhquote:Op donderdag 25 mei 2023 07:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 x op, en dan de hele dag daar blijven zitten zal het worden
GM
Inderdaad, dat zwaaien en kusjes heb ik verwijderd.quote:Op donderdag 25 mei 2023 06:02 schreef Dotteke het volgende:
De SC is een deurtje verder, hier graag over de streams
stilte voor de storm mssquote:Op donderdag 25 mei 2023 07:44 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik vind het al een paar dagen een vreemde sfeer in de loods.
Net alsof ze allemaal een nieuw script hebben gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |