Zo deed ik dat thuis met mijn kinderen ook niet, op = op en ik kocht het pas weer als ik vond dat het weer kon. Zo leren ze langer met dingen te doen. Dit gaat om volwassen mensen, die weten echt wel wat op= op betekend en zullen elkaar er ook op aanspreken als iemand alles opzuiptquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is te gemakkelijk. Nu kunnen ze het misschien wel bestellen, want er zit nog wel voldoende in kas
Het schijnt daar na acht maanden nog niet echt te werkenquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo deed ik dat thuis met mijn kinderen ook niet, op = op en ik kocht het pas weer als ik vond dat het weer kon. Zo leren ze langer met dingen te doen. Dit gaat om volwassen mensen, die weten echt wel wat op= op betekend en zullen elkaar er ook op aanspreken als iemand alles opzuipt
Can't wait, en dan snel ophoepelen....quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:37 schreef Monique___ het volgende:
zowie gaat ook uitslapen als ze manager af is
Alle managers voor Zoe controleerden de boodschappen die aangeklikt waren, keken of er mssn een aanbieding was of een goedkopere variant.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zag dat ook bij andere managers, die lieten ook anderen de boodschappen doen. Sinds ik het volg(vanaf eind december, lees je goed Monique ) is het nog niet anders gebeurt. Wendy regelde eigenlijk als enige nog het meest zelf. Dat vond ik de beste manager.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Can't wait, en dan snel ophoepelen....
Goh dan heeft Jeffrey het goedquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo deed ik dat thuis met mijn kinderen ook niet, op = op en ik kocht het pas weer als ik vond dat het weer kon. Zo leren ze langer met dingen te doen. Dit gaat om volwassen mensen, die weten echt wel wat op= op betekend en zullen elkaar er ook op aanspreken als iemand alles opzuipt
Jij staat er ook meteen als je nog nooit manager bent geweest?quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:42 schreef Monique___ het volgende:
zowie nu over wat ze al eerder op de dag zei dat ze haar achter geholpen hebben met zalando en geld
Nee, gaan ze niet doenquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
weet alleen niet of ze haar eruit gaan stemmen...
Dat deed ze voordat ze manager was ook alquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Can't wait, en dan snel ophoepelen....
Reden te meer om haar er op te zetten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat deed ze voordat ze manager was ook al
Ik kijk net een filmpje van vanmiddag terug, Janet zegt ook dat Zoe niet aangeeft dat anderen voor hun kookdag al dingen besteld hebben waardoor iedereen ook gewoon extra koopt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alle managers voor Zoe controleerden de boodschappen die aangeklikt waren, keken of er mssn een aanbieding was of een goedkopere variant.
Ze had er 4 of 5 extra besteld voor het geval van een crisisquote:Op woensdag 24 mei 2023 23:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik kijk net een filmpje van vanmiddag terug, Janet zegt ook dat Zoe niet aangeeft dat anderen voor hun kookdag al dingen besteld hebben waardoor iedereen ook gewoon extra koopt.
Marciano wilde gisteren weten of Zoe de broden wel uitgeteld had, kreeg ie een vaag verhaal dat hij met die broden niks mocht doen want dat was al besteld. Er lagen vanmiddag 16 broden in de keuken en nog een brood op tafel in de loods
Zoe heeft ook op maandag de bestelling voor het eten van vrijdag al laten bestellen en dat doorgeklikt, dus ze bestelde 5 dagen van te voren al eten en dat komt dus ook gewoon al binnen. Tel maar uit waar die koelkasten en vriezers mee vol liggen![]()
Ligt niet aan Zoe verder hoor, die doet het keigoed
-
Het lijkt erop dat Rupi en Imi in de cabana nu alvast mee helpen met het opmaken van het brood
16 brodenquote:Op woensdag 24 mei 2023 23:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik kijk net een filmpje van vanmiddag terug, Janet zegt ook dat Zoe niet aangeeft dat anderen voor hun kookdag al dingen besteld hebben waardoor iedereen ook gewoon extra koopt.
Marciano wilde gisteren weten of Zoe de broden wel uitgeteld had, kreeg ie een vaag verhaal dat hij met die broden niks mocht doen want dat was al besteld. Er lagen vanmiddag 16 broden in de keuken en nog een brood op tafel in de loods
Zoe heeft ook op maandag de bestelling voor het eten van vrijdag al laten bestellen en dat doorgeklikt, dus ze bestelde 5 dagen van te voren al eten en dat komt dus ook gewoon al binnen. Tel maar uit waar die koelkasten en vriezers mee vol liggen![]()
-
Het lijkt erop dat Rupi en Imi in de cabana nu alvast mee helpen met het opmaken van het brood
Komen die ook nog binnen of zaten die bij die 16?quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ze had er 4 of 5 extra besteld voor het geval van een crisis![]()
Weet niet of die nu al in de vriezer liggen of vandaag gekomen zijn.. ze vertelde vandaag dat ze die vorige week besteld had.quote:Op woensdag 24 mei 2023 23:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Komen die ook nog binnen of zaten die bij die 16?
Koelkasten en vriezers die vol liggen lijkt mij juist goedquote:Op woensdag 24 mei 2023 23:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |