Toch raar dat degene die het eten verzorgen dan zoveel brood bestellen...Ligt het dan aan Zoë of aan de bestellers???quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:23 schreef Monique___ het volgende:
jeff: iedereen wil kwark en yoghurt maar we hebben 13 broden met schimmel..
zowie: ik moet ff wat vragen..
jeff: waar het brood moet liggen?
snap ook niet hoe ze hierbij komen..quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:25 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe loopt te vragen wie er mee wil doen aan de Ramadan...... uh.....die was van woensdag 22 maart tot 's avonds:
donderdag 20 april...... je vraagt je soms echt af waar die lui mee bezig zijn
Zie had extra brood besteld. Dan had ze voorraad zei ze van de week.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Toch raar dat degene die het eten verzorgen dan zoveel brood bestellen...Ligt het dan aan Zoë of aan de bestellers???
Ja, twee broden.....quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie had extra brood besteld. Dan had ze voorraad zei ze van de week.
maar ze kon het niet meer kwijt in de vriezer. Wat ligt er dan allemaal in die vriezer vraag ik me dan af.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie had extra brood besteld. Dan had ze voorraad zei ze van de week.
Duhh, alles ligt aan Zoe.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Toch raar dat degene die het eten verzorgen dan zoveel brood bestellen...Ligt het dan aan Zoë of aan de bestellers???
Als er idd voldoende ruimte zou zijn in de vriezer, kan het brood prima een tijd mee.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:30 schreef Verida het volgende:
[..]
maar ze kon het niet meer kwijt in de vriezer. Wat ligt er dan allemaal in die vriezer vraag ik me dan af.
drank? jaarvoorraad patat?
Preciesquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oja dat is ook zo, ze had beter bier kunnen bestellen voor Jeff Pitt
Zoe als manager is eindverantwoordelijk, zij kan zeggen dat er al genoeg brood is besteld, maar zij bemoeit zich niet met de boodschappen, laat iedereen zelf klikken en zij staat te plamurenquote:
Als ze dat binnen een dag opzuipen is dat niet meer dan logischquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:32 schreef Monique___ het volgende:
zelfs de aanmaak limonade staat op kantoor
Waarom? Op = opquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ze dat binnen een dag opzuipen is dat niet meer dan logisch
Dus om even positief te blijven...Ligt het niet aan Zoëquote:Op woensdag 24 mei 2023 22:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe als manager is eindverantwoordelijk, zij kan zeggen dat er al genoeg brood is besteld, maar zij bemoeit zich niet met de boodschappen, laat iedereen zelf klikken en zij staat te plamuren
ze kunnen toch uitproberen hoe het gaat met deze kleine groep om ranje in de keuken te laten staan.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ze dat binnen een dag opzuipen is dat niet meer dan logisch
Ik zag dat ook bij andere managers, die lieten ook anderen de boodschappen doen. Sinds ik het volg(vanaf eind december, is het nog niet anders gebeurt. Wendy regelde eigenlijk als enige nog het meest zelf. Dat vond ik de beste manager.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zoe als manager is eindverantwoordelijk, zij kan zeggen dat er al genoeg brood is besteld, maar zij bemoeit zich niet met de boodschappen, laat iedereen zelf klikken en zij staat te plamuren
Dat is te gemakkelijk. Nu kunnen ze het misschien wel bestellen, want er zit nog wel voldoende in kasquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dus om even positief te blijven...Ligt het niet aan Zoë
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 24 mei 2023 22:30 schreef Verida het volgende:
[..]
maar ze kon het niet meer kwijt in de vriezer. Wat ligt er dan allemaal in die vriezer vraag ik me dan af.
drank? jaarvoorraad patat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |