abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209265469
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 17:59 schreef QAnonn het volgende:
Transgen­der vrouw wordt gezicht van Bud Light: Kid Rock schiet (!) als reactie blikjes bier kapot. Het Amerikaanse biermerk Bud Light krijgt kritiek omdat het de bekende transgender influencer Dylan Mulvaney inschakelt voor enkele reclamefilmpjes. Voor enkele Amerikanen smaakt hun bier nu niet meer, en bij rapper Kid Rock is het zelfs zo erg dat hij blikjes neerkogelt.

Rock (52) zet zelf een video online waarin hij met een halfautomatisch geweer enkele dozen Bud Light lekschiet. “Fuck Bud Light, en fuck Anheuser-Busch”, sneert hij nog naar de camera terwijl hij zijn middenvinger opsteekt. De rapper draagt niet toevallig een ‘Make America Great Again’-pet van Donald Trump, want het is in die conservatieve hoek dat de reclame in het verkeerde keelgat schiet.

Dylan Mulvaney is niet de eerste de beste, want als influencer en activiste is ze ook buiten sociale media een bekend gezicht. Ze acteert sinds 2015 en maakte tijdens de pandemie bekend dat ze een transgender vrouw is. Sinds begin vorig jaar scoort ze op TikTok met video’s van haar transitie. Afgelopen oktober ontmoette ze president Joe Biden in het Witte Huis en begin februari stond ze op de rode loper van de Grammy Awards. Ze krijgt online bakken haatberichten, iets waarover ze sprak in onder meer talkshow ‘The Drew Barrymore Show’.


https://www.hln.be/buiten(...)bier-kapot~aa2a4cf2/

[ twitter ]

[ afbeelding ]

Go woke go broke.
Niet mijn OP.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209265474
https://www.nbcnews.com/b(...)d-in-sight-rcna85832

Het gaat nog altijd niet goed met de verkoop van Bud Light.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:48 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Juist ja, we kopen Bud Light en gaan het vervolgens vernietigen, dát zal ze leren :')

En ondertussen zoemt de naam Bud Light door iedereens hoofd. Moet nog maar zien of het uiteindelijk echt negatief uitpakt.
Dit lijkt dus iets anders uit te pakken in de praktijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209265598
Wow nice
U MAD?
pi_209266909
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 16:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wow nice
(Click) noice
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209269443
Kid Rock ^O^
pi_209270227
quote:
16s.gif Op woensdag 24 mei 2023 16:38 schreef FlippingCoin het volgende:
https://www.nbcnews.com/b(...)d-in-sight-rcna85832

Het gaat nog altijd niet goed met de verkoop van Bud Light.
[..]
Dit lijkt dus iets anders uit te pakken in de praktijk.
Ja, Amerika blijkt intoleranter dan InBev had verwacht.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 25 mei 2023 @ 00:45:59 #8
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_209271717
Een namaakvrouw voor namaakbier. Ik zie het probleem niet.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_209364144
Laatste nieuws: Mulvaney is nu lesbisch en is nu opzoek naar een lesbische vrouw die "haar" zwanger kan maken.

Bud Light blijft het slechter en slechter doen, zowel in verkoopcijfers als op de aandelenmarkt.

Zijn er nog steeds mensen die denken dat dit een vrouw is die per ongeluk geboren is in een mannenlichaam? Denken de users die in het vorige topic zo positief waren over dit figuur nog steeds dat het gewoon allemaal oprecht is en dat het goed is voor de acceptatie van transgenders on dit soort figuren te promoten?
pi_209364253
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:29 schreef Viezig het volgende:
Laatste nieuws: Mulvaney is nu lesbisch en is nu opzoek naar een lesbische vrouw die "haar" zwanger kan maken.

Bud Light blijft het slechter en slechter doen, zowel in verkoopcijfers als op de aandelenmarkt.

Zijn er nog steeds mensen die denken dat dit een vrouw is die per ongeluk geboren is in een mannenlichaam? Denken de users die in het vorige topic zo positief waren over dit figuur nog steeds dat het gewoon allemaal oprecht is en dat het goed is voor de acceptatie van transgenders on dit soort figuren te promoten?
Die Mulvaney is gewoon een of ander gedrocht wat de acceptatie van transgenders alleen maar enorm in de weg staat.
pi_209364356
Schroeven hebben geen woke-cultuur nodig om te weten dat rechtsom draaien de juiste weg is
  donderdag 1 juni 2023 @ 16:54:54 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209364370
Ach over een half jaar is Bud weer in de aanbieding bij Walmart en worden de halve liters weer massaal ingeslagen. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 01-06-2023 17:00:30 ]
pi_209364420
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:41 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Die Mulvaney is gewoon een of ander gedrocht wat de acceptatie van transgenders alleen maar enorm in de weg staat.
Dat lijkt me duidelijk. Maar het laat wel een heel belangrijk pijnpunt zien: in het vorige topic waren er mensen die dit mens een "prachtige vrouw" e.d. noemden.

Blijven zij volharden in hun mening nu meer en meer duidelijk wordt (voor zover het al niet duidelijk was :') ) dat dit gewoon een troll is? Dat moet haast wel, want er is geen enkele reden om te zeggen dat dit geen echte vrouw is, maar een Caitlyn Jenner wel. Behalve als je gaat twijfelen aan intenties, en laat dat nou net zijn wat niet mag.
pi_209364470
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:54 schreef Hexagon het volgende:
Ach over een half jaar is Bud weer in de aanbieding bij Walmart en worden de halve liters weer massaal ingeslagen. :')
Tot nu toe lijkt het echt anders te gaan bij Bud Light dan bij bijvoorbeeld Gilette met hun "campagne tegen mannen". Ik zie het wel gebeuren dat ze hier nooit meer bovenop komen.

Er lijkt nog geen herstel in te zitten op dit moment.
  donderdag 1 juni 2023 @ 17:04:53 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209364474
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 17:03 schreef Viezig het volgende:

[..]
Tot nu toe lijkt het echt anders te gaan bij Bud Light dan bij bijvoorbeeld Gilette met hun "campagne tegen mannen". Ik zie het wel gebeuren dat ze hier nooit meer bovenop komen.

Er lijkt nog geen herstel in te zitten op dit moment.
Ja maar zo kort is het geheugen nou ook weer niet.
pi_209364481
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:29 schreef Viezig het volgende:
Laatste nieuws: Mulvaney is nu lesbisch en is nu opzoek naar een lesbische vrouw die "haar" zwanger kan maken.

Bud Light blijft het slechter en slechter doen, zowel in verkoopcijfers als op de aandelenmarkt.

Zijn er nog steeds mensen die denken dat dit een vrouw is die per ongeluk geboren is in een mannenlichaam? Denken de users die in het vorige topic zo positief waren over dit figuur nog steeds dat het gewoon allemaal oprecht is en dat het goed is voor de acceptatie van transgenders on dit soort figuren te promoten?
Man valt op vrouw dan ben je, ook in juni 2023, nog steeds een hetero.
  donderdag 1 juni 2023 @ 17:41:31 #17
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209364833
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 17:03 schreef Viezig het volgende:

[..]
Tot nu toe lijkt het echt anders te gaan bij Bud Light dan bij bijvoorbeeld Gilette met hun "campagne tegen mannen". Ik zie het wel gebeuren dat ze hier nooit meer bovenop komen.

Er lijkt nog geen herstel in te zitten op dit moment.
Ja, welke supermarkt verkoopt er nu nog Buckler?

Ouwe lul signing off
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_209364936
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juni 2023 17:41 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ja, welke supermarkt verkoopt er nu nog Buckler?

Ouwe lul signing off
Niet één. Of wilde je een ander punt maken?
pi_209364956
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 17:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja maar zo kort is het geheugen nou ook weer niet.
We zullen zien. Maar ik denk echt niet dat ze over een half jaartje weer op hun oude cijfers zitten.
  donderdag 1 juni 2023 @ 17:58:11 #20
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209365034
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:29 schreef Viezig het volgende:
Laatste nieuws: Mulvaney is nu lesbisch en is nu opzoek naar een lesbische vrouw die "haar" zwanger kan maken.

Bud Light blijft het slechter en slechter doen, zowel in verkoopcijfers als op de aandelenmarkt.

Zijn er nog steeds mensen die denken dat dit een vrouw is die per ongeluk geboren is in een mannenlichaam? Denken de users die in het vorige topic zo positief waren over dit figuur nog steeds dat het gewoon allemaal oprecht is en dat het goed is voor de acceptatie van transgenders on dit soort figuren te promoten?
Kortom, het is nog steeds een heteroseksuele man.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 1 juni 2023 @ 17:58:34 #21
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209365043
De Target zal zich voortaan ook wel na gaan denken of het een goed idee is om kinderen met alfabet rotzooi te confronteren

Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 1 juni 2023 @ 17:59:50 #22
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209365055
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 17:51 schreef Viezig het volgende:

[..]
Niet één. Of wilde je een ander punt maken?
Dat was precies het punt. En bij buckler had het bedrijf niet eens zelf zijn eigen nek om gedraaid.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_209365072
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2023 17:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kortom, het is nog steeds een heteroseksuele man.
Een gestoord persoon komt eerder in de richting..
pi_209365154
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:29 schreef Viezig het volgende:
Laatste nieuws: Mulvaney is nu lesbisch en is nu opzoek naar een lesbische vrouw die "haar" zwanger kan maken.

Bud Light blijft het slechter en slechter doen, zowel in verkoopcijfers als op de aandelenmarkt.

Zijn er nog steeds mensen die denken dat dit een vrouw is die per ongeluk geboren is in een mannenlichaam? Denken de users die in het vorige topic zo positief waren over dit figuur nog steeds dat het gewoon allemaal oprecht is en dat het goed is voor de acceptatie van transgenders on dit soort figuren te promoten?
En voor dit soort mongolen worden we geacht te knielen alsof het goden zijn. En maar blijven wapperen met je vlaggetje. :')
pi_209365170
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2023 17:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kortom, het is nog steeds een heteroseksuele man.
Een travestiet dus, gewoon een man in een jurk met een piemel welke op vrouwen valt.
pi_209365190
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 17:52 schreef Viezig het volgende:

[..]
We zullen zien. Maar ik denk echt niet dat ze over een half jaartje weer op hun oude cijfers zitten.
Misschien verwachten ze dat ze een nieuwe doelgroep kunnen aanboren. Maar blijkbaar gaan de transgenders en de rest van de regenboogclub door deze reclame geen extra bier drinken.
  donderdag 1 juni 2023 @ 18:47:49 #27
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_209365564
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:29 schreef Viezig het volgende:
Laatste nieuws: Mulvaney is nu lesbisch en is nu opzoek naar een lesbische vrouw die "haar" zwanger kan maken.
Potje bier B:)B
pi_209414901
20 miljard minder waard op de beurs en 25% minder omzet.
De haat richting transgenders is vele malen groter dan InBev ooit had kunnen vermoeden...

https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-mulvaney-marketing
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_209415197
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 21:35 schreef Wantie het volgende:
20 miljard minder waard op de beurs en 25% minder omzet.
De haat richting transgenders is vele malen groter dan InBev ooit had kunnen vermoeden...

https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-mulvaney-marketing
25% minder Bud Light verkopen =/= 25% minder omzet

Verder laten andere grote bierbrouwers ook een flinke daling zien de laatste maand (Heineken, Carlsberg). Inbev wel wat meer dus het heeft er zeker mee te maken, maar wat je post is gewoon sensatiezucht
  maandag 5 juni 2023 @ 22:18:56 #30
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_209415492
Bud Light is geen bier.
  dinsdag 6 juni 2023 @ 12:41:08 #31
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209419333
Al die grote bedrijven worden ook gepusht door het WEF om die alfabet onzin te promoten

twitter
Ik ben inmiddels overleden
pi_209419448
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 12:41 schreef Enchanter het volgende:
Al die grote bedrijven worden ook gepusht door het WEF om die alfabet onzin te promoten

[ twitter ]
Ja, gelijke behandeling is helemaal hot tegenwoordig.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 6 juni 2023 @ 13:12:08 #33
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209419619
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 21:35 schreef Wantie het volgende:
20 miljard minder waard op de beurs en 25% minder omzet.
De haat richting transgenders is vele malen groter dan InBev ooit had kunnen vermoeden...

https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-mulvaney-marketing
Van haat is geen sprake. Mensen willen alleen niet dat een ideologie hun wordt opgedrongen via een biermerk.
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 12:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, gelijke behandeling is helemaal hot tegenwoordig.
Iedereen is voor de wet gelijk. Streven naar een 'gelijke behandeling' is dus vreemd, want die is er al.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209421399
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 22:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bud Light is geen bier.
Mweh, het smaakt wel niet maar zit toch 4% op.
pi_209422226
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 13:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Van haat is geen sprake. Mensen willen alleen niet dat een ideologie hun wordt opgedrongen via een biermerk.
[..]
Haat dus.
.


quote:
Iedereen is voor de wet gelijk. Streven naar een 'gelijke behandeling' is dus vreemd, want die is er al.
Heerlijk, die geveinsde naïviteit.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 6 juni 2023 @ 17:55:06 #36
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209422307
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 17:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Haat dus.
.
[..]
Heerlijk, die geveinsde naïviteit.
Dus mannen die zeggen dat ze vrouw zijn moeten dus gewoon zich om kunnen kleden in de vrouwenkleedkamer en mee kunnen doen met vrouwensporten.
Wat vrouwen daar van vinden is niet belangrijk , want dat boeit niet.
Begrijp ik het zo goed ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_209422388
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 21:57 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
25% minder Bud Light verkopen =/= 25% minder omzet

Verder laten andere grote bierbrouwers ook een flinke daling zien de laatste maand (Heineken, Carlsberg). Inbev wel wat meer dus het heeft er zeker mee te maken, maar wat je post is gewoon sensatiezucht
Waar kan ik zien dat de verkoop van Heineken en Carlsberg in vergelijkbare mate daalt?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_209422406
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 17:55 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Dus mannen die zeggen dat ze vrouw zijn moeten dus gewoon zich om kunnen kleden in de vrouwenkleedkamer en mee kunnen doen met vrouwensporten.
Wat vrouwen daar van vinden is niet belangrijk , want dat boeit niet.
Begrijp ik het zo goed ?
Waar zie je dat terugkomen in deze reclame?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 6 juni 2023 @ 18:07:21 #39
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209422452
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 18:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waar zie je dat terugkomen in deze reclame?
Niet , maar blijkbaar 'moeten' we o.a. deze meneer als vrouw gaan beschouwen , (wat het niet is)
Vandaar mijn vraag
Ik ben inmiddels overleden
pi_209422878
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 18:07 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Niet , maar blijkbaar 'moeten' we o.a. deze meneer als vrouw gaan beschouwen , (wat het niet is)
Vandaar mijn vraag
Maar als dat geen onderdeel is van deze reclame, waarom is dat dan relevant?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 6 juni 2023 @ 19:19:12 #41
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209423094
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 17:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Haat dus.
.
[..]
Heerlijk, die geveinsde naïviteit.
Nee hoor, geen haat. En tevens geen geveinsde naïviteit. Ik benoem slechts de feiten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209423132
quote:
16s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 18:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Waar kan ik zien dat de verkoop van Heineken en Carlsberg in vergelijkbare mate daalt?
Daarmee doelde ik op de beurskoers, zie net dat ik dat in die post niet duidelijk maak. Omzetten zullen pas in kwartaalcijfers komen, en dan is het nog maar de vraag of ze per merk specificeren.
pi_209423133
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juni 2023 19:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, geen haat. En tevens geen geveinsde naïviteit. Ik benoem slechts de feiten.
Het is heel naïef om te denken dat wetgeving alleen voldoende is.

Maar dat weet jij ook wel, vandaar dat het geveinsd is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 7 juni 2023 @ 00:33:30 #44
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_209426508
Meer dan 100 alfabet groepen eist dat target de alfabet kleding weer laat zien in de winkel.

Dat zal geen makkelijke beslissing worden , je zal uiteindelijk iemand teleur moeten gaan stellen.
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 7 juni 2023 @ 01:18:47 #45
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_209426636
Oxfam heeft (ook) de aanval geopend op JK Rowling.

Raar genoeg valt dat niet goed op social media.

Iedereen wilt blijkbaar meeliften op Bud Light. Aparte nieuwe manier van marketing voeren.

Pride month duurt nog ruim 3 weken dus ben benieuwd naar welke bedrijven zullen volgen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_209426676
Maar toch, ik heb wat filmpjes gezien van dit “persoon”, ik vind het wel een bijzonder interessant persoon. Ze hadden hen/haar beter een leuk programma gegeven. Had ik beter getrokken dan een reclame voor een biermerk.
pi_209426688
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2023 21:35 schreef Wantie het volgende:
20 miljard minder waard op de beurs en 25% minder omzet.
De haat richting transgenders is vele malen groter dan InBev ooit had kunnen vermoeden...

https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-mulvaney-marketing
Volgens mij is marketing lesje nummer één dat je wil dat klanten zich kunnen identificeren met jouw merk/product. Dan moet je niet raar opkijken als mensen zich niet niet meer met het merk identificeren als het boegbeeld een transgender vrouw is. We kunnen wel heel geforceerd doen alsof dat net zo normaal is als man/vrouw, maar dat is het simpelweg niet.
pi_209426698
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 02:22 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Volgens mij is marketing lesje nummer één dat je wil dat klanten zich kunnen identificeren met jouw merk/product. Dan moet je niet raar opkijken als mensen zich niet niet meer met het merk identificeren als het boegbeeld een transgender vrouw is. We kunnen wel heel geforceerd doen alsof dat net zo normaal is als man/vrouw, maar dat is het simpelweg niet.
Het is gewoon een act, net als Adje. Dit model heeft tig vrouwelijke gezichtsverbouwingen gehad.
Het heeft gewoon een piemel.

Als je als jongen geboren bent en je geest zegt dat je een vrouw bent, dan is een van je eerste operaties toch een piemelamputatie? En borstimplantaten. Die drie neuscorrecties zijn bijzaak en duur.

Maar das mijn ervaring IRL met kinderen die in een verkeerd lichaam geboren zijn,
pi_209426743
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 02:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar toch, ik heb wat filmpjes gezien van dit “persoon”, ik vind het wel een bijzonder interessant persoon. Ze hadden hen/haar beter een leuk programma gegeven. Had ik beter getrokken dan een reclame voor een biermerk.
Dylan heeft een aanstekelijke persoonlijkheid, beetje ADHD, en heel positief.
Ik zie zo iemand niet graag gekwetst worden, wat wel gebeurd door dat Budlight gedoe.

Maar ja, Dylan is ook maar gewoon gebruikt door een bedrijf dat een statement wilde maken. Hij/zij/hen is gewoon wie "hij" is.

Dat we de maatschappij gaan inrichten op dergelijke kleurrijke figuren door woorden als moeder etc als onaanvaardbaar te zien gaat gewoon veel te ver.
Het komt ook niet vanuit deze groep mensen imo, maar anderen die voor hen denken, ermee willen scoren, een discussie aanwakkeren etc.
pi_209426869
De haat tegen transgender mensen is echt.
20% van hen wordt vermoord door omdat ze transgender zijn
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')