abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209264125
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik zou zelfs Toon missen.
Nou dat is nog net even een brug te ver.
pi_209264127
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Die is er gewoon met knallende bonje uitgegaan. Anders doe je dit niet. PSV speelt zondag dé wedstrijd van het seizoen. Dat scheelt nogal wat miljoentjes. CL of EL.
ik vond het een tijdje geleden al vreemd dat hij niet op de bank zat omdat hij zogenaamd ziek was...

ik vroeg me toen al af of wat er speelde

Hij kan natuurlijk echt ziek zijn geweest ....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 24 mei 2023 @ 14:32:43 #78
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_209264130
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:26 schreef GGMM het volgende:

[..]
Precies, nu iemand met een plan, zoals Schmidt
Oh wacht die is ook mislukt.

Misschien wordt het tijd om eens naar de directie te kijken.
Ik vond Schmidt in alles een goeie trainer. Had van mij rustig nog 3 seizoenen mogen blijven zitten.
Dit, dus.
  woensdag 24 mei 2023 @ 14:33:06 #79
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_209264132
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:26 schreef GGMM het volgende:

[..]
Precies, nu iemand met een plan, zoals Schmidt
Oh wacht die is ook mislukt.

Misschien wordt het tijd om eens naar de directie te kijken.
En naar je middelmatige materiaal icm té ambitieuze doelstellingen en dus ook je scouting
pi_209264134
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
Marcel doet het altijd goed in de pers, hopelijk wel ondertiteling.
Lekker mompelen tegen Rik.
pi_209264138
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik vond Schmidt in alles een goeie trainer. Had van mij rustig nog 3 seizoenen mogen blijven zitten.
PSV directie luistert teveel naar vandaaginside....die hetze begon daar met die mongool van een derksen :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  woensdag 24 mei 2023 @ 14:34:11 #82
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_209264143
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:25 schreef klaasweetalles het volgende:
opvallend dat dit voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen gebeurd

dan moet je als club rust houden

hoe kan zoiets ontstaan binnen de club

al die kut spelers van psv die zich tegen een trainer keren? nog 1 wedstrijdje voor de boeg

of kon ruud de druk niet meer aan voor die laatste wedstrijd?
Belangrijkste wedstrijd was tegen Rangers.
pi_209264145
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ja ik ook. Al vond ik in het eerste seizoen zijn wisselbeleid bij tijd en wijle hoogst merkwaardig.
pi_209264153
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
PSV directie luistert teveel naar vandaaginside....die hetze begon daar met die mongool van een derksen :)
Ik kan me niet voorstellen dat iemand Derksen serieus neemt. Zelds onze minpres lacht hem recht in zijn gezicht uit.
pi_209264166
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand Derksen serieus neemt. Zelds onze minpres lacht hem recht in zijn gezicht uit.
ik denk dat de psv directie hele hoge eisen stelt

wordt je geen kampioen dan vlieg je eruit

geen vertrouwen blijkbaar dat het volgend seizoen beter zal worden

daarom ook schmidt eruit

klaar is kees
  woensdag 24 mei 2023 @ 14:38:43 #86
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209264192
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

daarom ook schmidt eruit

klaar is kees
Dat denken is toch een probleem bij jou, Schmidt is gewoon vertrokken omdat de mogelijkheden toen al te beperkt waren.
pi_209264227
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:38 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat denken is toch een probleem bij jou, Schmidt is gewoon vertrokken omdat de mogelijkheden toen al te beperkt waren.
ja tuurlijk

dat zal het zijn

psv wilde gewoon niet met hem verder

wat bedoel je met mogelijkheden? psv had gewoon een goede selectie dit seizoen totdat er 2 spelers vertrokken die cruziaal waren

psv had beter met Feyenoord kunnen concurreren als die 2 spelers waren gebleven

de directie van psv heeft die spelers verkocht en ruud het ravijn in gebracht op lange termijn

maar dat zal jij allemaal niet zo snel snappen vermoed ik zo
pi_209264230
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

daarom ook schmidt eruit

klaar is kees
Het huidige PSV kenmerkt zich wat mij betreft juist als enorm amateuristisch. En dat eigenlijk al een hele poos. De periode Cocu heeft daarin veel verbloemd. Maar voor wat betreft dit seizoen; Je geeft een beginnend trainer de sleutels van je club, laat hem een assistent meenemen, formeert verder een team van assistenten om hem heen en dan ontsla je je technische man. Om hem daarna in de winterstop te ontdoen van zijn beste spelers. En dan wordt er nog steeds in de media geroepen dat PSV altijd mee moet doen om de titel. Dan heb je het gewoon niet begrepen.
pi_209264242
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Het huidige PSV kenmerkt zich wat mij betreft juist als enorm amateuristisch. En dat eigenlijk al een hele poos. De periode Cocu heeft daarin veel verbloemd. Maar voor wat betreft dit seizoen; Je geeft een beginnend trainer de sleutels van je club, laat hem een assistent meenemen, formeert verder een team van assistenten om hem heen en dan ontsla je je technische man. Om hem daarna in de winterstop te ontdoen van zijn beste spelers. En dan wordt er nog steeds in de media geroepen dat PSV altijd mee moet doen om de titel. Dan heb je het gewoon niet begrepen.
Cruciaal was die verkoop van die 2 spelers door de directie van pSV

daarmee hebben ze het seizoen van ruud van nistelrooy verneukt...
  woensdag 24 mei 2023 @ 14:48:05 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209264270
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
ja tuurlijk

dat zal het zijn

psv wilde gewoon niet met hem verder

wat bedoel je met mogelijkheden? psv had gewoon een goede selectie dit seizoen totdat er 2 spelers vertrokken die cruziaal waren

psv had beter met Feyenoord kunnen concurreren als die 2 spelers waren gebleven

de directie van psv heeft die spelers verkocht en ruud het ravijn in gebracht op lange termijn

maar dat zal jij allemaal niet zo snel snappen vermoed ik zo
In z'n 2e seizoen werden oa Malen en Dumfries goed verkocht en daar kwam nauwelijks iets voor terug, dus hij was er wel klaar mee. PSV wilde wel met hem verder maar hij niet met PSV.
pi_209264273
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Zo'n Marcel Brands moet je toch eigenlijk ook afscheid van nemen?
Gewoon die hele club opdoeken, nooit meer over praten.
pi_209264282
Ik snap Van Nistelrooy wel. Die ziet door de financiële positie zijn beste twee spelers halverwege het seizoen verkocht worden en dan wordt het lastig om het kampioenschap binnen te harken. Dan verwacht je een bepaalde steun, maar als je assistenten en je spelers beginnen te muiten dan ben je kansloos.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209264293
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
In z'n 2e seizoen werden oa Malen en Dumfries goed verkocht en daar kwam nauwelijks iets voor terug, dus hij was er wel klaar mee. PSV wilde wel met hem verder maar hij niet met PSV.
PSV had voor nederlandse begrippen gewoon een goede selectie aan het begin van het seizoen. Gakpo verkopen was een moordaanslag op de carriere van Ruudje.....en dat in de kerstperiode....midden in het seizoen
  woensdag 24 mei 2023 @ 14:52:53 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209264313
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
PSV had voor nederlandse begrippen gewoon een goede selectie aan het begin van het seizoen. Gakpo verkopen was een moordaanslag op de carriere van Ruudje.....
Ook met Gakpo was het onder Ruud niet geweldig, we hebben allemaal gezien hoe goed Rangers was.
pi_209264322
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ook met Gakpo was het onder Ruud niet geweldig, we hebben allemaal gezien hoe goed Rangers was.
beetje flauwekul wat je nu begint uit te kramen

PSV staat nu nog steeds boven 020

met gakpo erbij was het gat vele malen groter geweest met 020

dat weet denk ik wel iedere dorpsgek
  woensdag 24 mei 2023 @ 14:58:15 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209264359
quote:
6s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Gewoon die hele club opdoeken, nooit meer over praten.
pi_209264362
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:44 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Cruciaal was die verkoop van die 2 spelers door de directie van pSV

daarmee hebben ze het seizoen van ruud van nistelrooy verneukt...
Dat is echt grote onzin. Voor de verkopen was het spel ook niet om aan te gluren en stapelden we slechte wedstrijd op slechte wedstrijd, zowel in de competitie als onze desastreuze europese campagne. Er was helemaal niet dat door liet schijnen dat daar na de winterstop ineens verbetering in zou komen.

Ik vind het wel kutnieuws. Weer een clubheld weg.
Ik heb niets bijzonders gezien van RvN, maar denk ook dat er met deze prutselectie niet heel veel meer mogelijk is. Sowieso veel te vroeg aan deze stap begonnen.
  woensdag 24 mei 2023 @ 14:59:31 #98
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_209264367
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Ja ik ook. Al vond ik in het eerste seizoen zijn wisselbeleid bij tijd en wijle hoogst merkwaardig.
Maar daar zat achteraf wel een idee achter. Hij had daar wat meer open over mogen zijn, maar hij deed vrijwel niks fout.
Dit, dus.
pi_209264377
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Maar daar zat achteraf wel een idee achter. Hij had daar wat meer open over mogen zijn, maar hij deed vrijwel niks fout.
Hij was Duits hè.
pi_209264431
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:58 schreef vivelafete het volgende:

[..]
Dat is echt grote onzin. Voor de verkopen was het spel ook niet om aan te gluren en stapelden we slechte wedstrijd op slechte wedstrijd, zowel in de competitie als onze desastreuze europese campagne. Er was helemaal niet dat door liet schijnen dat daar na de winterstop ineens verbetering in zou komen.

Ik vind het wel kutnieuws. Weer een clubheld weg.
Ik heb niets bijzonders gezien van RvN, maar denk ook dat er met deze prutselectie niet heel veel meer mogelijk is. Sowieso veel te vroeg aan deze stap begonnen.
Met het verkopen van die 2 spelers verkocht psv veel doelpunten....

Gakpo had minimaal 20+ doelpunten gemaakt in de nederlandse competitie

ik ben gewoon realist welke club het ook is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')