Nou dat is nog net even een brug te ver.quote:
ik vond het een tijdje geleden al vreemd dat hij niet op de bank zat omdat hij zogenaamd ziek was...quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is er gewoon met knallende bonje uitgegaan. Anders doe je dit niet. PSV speelt zondag dé wedstrijd van het seizoen. Dat scheelt nogal wat miljoentjes. CL of EL.
Ik vond Schmidt in alles een goeie trainer. Had van mij rustig nog 3 seizoenen mogen blijven zitten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, nu iemand met een plan, zoals Schmidt
Oh wacht die is ook mislukt.
Misschien wordt het tijd om eens naar de directie te kijken.
En naar je middelmatige materiaal icm té ambitieuze doelstellingen en dus ook je scoutingquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, nu iemand met een plan, zoals Schmidt
Oh wacht die is ook mislukt.
Misschien wordt het tijd om eens naar de directie te kijken.
Lekker mompelen tegen Rik.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Marcel doet het altijd goed in de pers, hopelijk wel ondertiteling.
PSV directie luistert teveel naar vandaaginside....die hetze begon daar met die mongool van een derksenquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond Schmidt in alles een goeie trainer. Had van mij rustig nog 3 seizoenen mogen blijven zitten.
Belangrijkste wedstrijd was tegen Rangers.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:25 schreef klaasweetalles het volgende:
opvallend dat dit voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen gebeurd
dan moet je als club rust houden
hoe kan zoiets ontstaan binnen de club
al die kut spelers van psv die zich tegen een trainer keren? nog 1 wedstrijdje voor de boeg
of kon ruud de druk niet meer aan voor die laatste wedstrijd?
Ja ik ook. Al vond ik in het eerste seizoen zijn wisselbeleid bij tijd en wijle hoogst merkwaardig.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vond Schmidt in alles een goeie trainer. Had van mij rustig nog 3 seizoenen mogen blijven zitten.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand Derksen serieus neemt. Zelds onze minpres lacht hem recht in zijn gezicht uit.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
PSV directie luistert teveel naar vandaaginside....die hetze begon daar met die mongool van een derksen
ik denk dat de psv directie hele hoge eisen steltquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand Derksen serieus neemt. Zelds onze minpres lacht hem recht in zijn gezicht uit.
Dat denken is toch een probleem bij jou, Schmidt is gewoon vertrokken omdat de mogelijkheden toen al te beperkt waren.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat de psv directie hele hoge eisen stelt
wordt je geen kampioen dan vlieg je eruit
geen vertrouwen blijkbaar dat het volgend seizoen beter zal worden
daarom ook schmidt eruit
klaar is kees
ja tuurlijkquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denken is toch een probleem bij jou, Schmidt is gewoon vertrokken omdat de mogelijkheden toen al te beperkt waren.
Het huidige PSV kenmerkt zich wat mij betreft juist als enorm amateuristisch. En dat eigenlijk al een hele poos. De periode Cocu heeft daarin veel verbloemd. Maar voor wat betreft dit seizoen; Je geeft een beginnend trainer de sleutels van je club, laat hem een assistent meenemen, formeert verder een team van assistenten om hem heen en dan ontsla je je technische man. Om hem daarna in de winterstop te ontdoen van zijn beste spelers. En dan wordt er nog steeds in de media geroepen dat PSV altijd mee moet doen om de titel. Dan heb je het gewoon niet begrepen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk dat de psv directie hele hoge eisen stelt
wordt je geen kampioen dan vlieg je eruit
geen vertrouwen blijkbaar dat het volgend seizoen beter zal worden
daarom ook schmidt eruit
klaar is kees
Cruciaal was die verkoop van die 2 spelers door de directie van pSVquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het huidige PSV kenmerkt zich wat mij betreft juist als enorm amateuristisch. En dat eigenlijk al een hele poos. De periode Cocu heeft daarin veel verbloemd. Maar voor wat betreft dit seizoen; Je geeft een beginnend trainer de sleutels van je club, laat hem een assistent meenemen, formeert verder een team van assistenten om hem heen en dan ontsla je je technische man. Om hem daarna in de winterstop te ontdoen van zijn beste spelers. En dan wordt er nog steeds in de media geroepen dat PSV altijd mee moet doen om de titel. Dan heb je het gewoon niet begrepen.
In z'n 2e seizoen werden oa Malen en Dumfries goed verkocht en daar kwam nauwelijks iets voor terug, dus hij was er wel klaar mee. PSV wilde wel met hem verder maar hij niet met PSV.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja tuurlijk
dat zal het zijn
psv wilde gewoon niet met hem verder
wat bedoel je met mogelijkheden? psv had gewoon een goede selectie dit seizoen totdat er 2 spelers vertrokken die cruziaal waren
psv had beter met Feyenoord kunnen concurreren als die 2 spelers waren gebleven
de directie van psv heeft die spelers verkocht en ruud het ravijn in gebracht op lange termijn
maar dat zal jij allemaal niet zo snel snappen vermoed ik zo
Gewoon die hele club opdoeken, nooit meer over praten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo'n Marcel Brands moet je toch eigenlijk ook afscheid van nemen?
PSV had voor nederlandse begrippen gewoon een goede selectie aan het begin van het seizoen. Gakpo verkopen was een moordaanslag op de carriere van Ruudje.....en dat in de kerstperiode....midden in het seizoenquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
In z'n 2e seizoen werden oa Malen en Dumfries goed verkocht en daar kwam nauwelijks iets voor terug, dus hij was er wel klaar mee. PSV wilde wel met hem verder maar hij niet met PSV.
Ook met Gakpo was het onder Ruud niet geweldig, we hebben allemaal gezien hoe goed Rangers was.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
PSV had voor nederlandse begrippen gewoon een goede selectie aan het begin van het seizoen. Gakpo verkopen was een moordaanslag op de carriere van Ruudje.....
beetje flauwekul wat je nu begint uit te kramenquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook met Gakpo was het onder Ruud niet geweldig, we hebben allemaal gezien hoe goed Rangers was.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon die hele club opdoeken, nooit meer over praten.
Dat is echt grote onzin. Voor de verkopen was het spel ook niet om aan te gluren en stapelden we slechte wedstrijd op slechte wedstrijd, zowel in de competitie als onze desastreuze europese campagne. Er was helemaal niet dat door liet schijnen dat daar na de winterstop ineens verbetering in zou komen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Cruciaal was die verkoop van die 2 spelers door de directie van pSV
daarmee hebben ze het seizoen van ruud van nistelrooy verneukt...
Maar daar zat achteraf wel een idee achter. Hij had daar wat meer open over mogen zijn, maar hij deed vrijwel niks fout.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja ik ook. Al vond ik in het eerste seizoen zijn wisselbeleid bij tijd en wijle hoogst merkwaardig.
Hij was Duits hè.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar daar zat achteraf wel een idee achter. Hij had daar wat meer open over mogen zijn, maar hij deed vrijwel niks fout.
Met het verkopen van die 2 spelers verkocht psv veel doelpunten....quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:58 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dat is echt grote onzin. Voor de verkopen was het spel ook niet om aan te gluren en stapelden we slechte wedstrijd op slechte wedstrijd, zowel in de competitie als onze desastreuze europese campagne. Er was helemaal niet dat door liet schijnen dat daar na de winterstop ineens verbetering in zou komen.
Ik vind het wel kutnieuws. Weer een clubheld weg.
Ik heb niets bijzonders gezien van RvN, maar denk ook dat er met deze prutselectie niet heel veel meer mogelijk is. Sowieso veel te vroeg aan deze stap begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |