"Die vrouw moet echt een keer ophouden, zij is degene die altijd de cos komt verneuken al is ze de laatste tijd iets milder.."quote:Op zondag 2 juli 2023 12:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is hier al hartstikke gek dus wat dat betreft... maar users moeten geen sprookjes vertellen... " om zo over users te praten"... en zij mag mij wel te kakke zetten, hou toch op!
De rest is mosterd na de maaltijd want dat je gereageerd had in de cos, had ik hier al neergezet...
En die algemene waarschuwing neem ik niet persoonlijk, ik ben nergens over doorgegaan... ik heb alleen jou antwoord gegeven.
Feedback is inderdaad geen vrijplaats voor users om hun zegje over anderen te kunnen doen.quote:Op zondag 2 juli 2023 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
"Die vrouw moet echt een keer ophouden, zij is degene die altijd de cos komt verneuken al is ze de laatste tijd iets milder.."
Denk dat je de user in kwestie ook aardig te kakken zet met deze posting/zin.
Zelfreflectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:30 schreef Hoempah het volgende:
Sorry mods,
Het video topic is nu vervuild met niet werkende filmpjes.![]()
Jammer zo dicht bij het einde.Nou ja, waarom dat nou? Echt heel jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag nu iets meer op YouTube zetten?
Heel vreemd, het lijkt wel of ze lukraak een paar filmpjes gekozen hebben.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat is toch al jaren al zo.quote:Op woensdag 5 juli 2023 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, waarom dat nou? Echt heel jammer
Je mag nu iets meer op YouTube zetten?
Heel vreemd, het lijkt wel of ze lukraak een paar filmpjes gekozen hebben.
Is het ook, maar het gaat al jaren zo. Men staat het op nemen van filmpjes niet toe. Valt onder auteursrechtquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:49 schreef HappyCharly het volgende:
wow wat zonde en wat balen van je werk @:Hoempah
Ohja thanks!quote:Op donderdag 6 juli 2023 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, maar het gaat al jaren zo. Men staat het op nemen van filmpjes niet toe. Valt onder auteursrecht
Het is al heel wat dat de filmmakers er ondanks dat veel energie in steken.
De discussie over de filmpjes mag hier wel verder gaan![]()
JAA / [Bedankjes SV, Filmpjes en het aanvragen van Filmpjes]
Nog geen last van gehad, maar het zal wel een tijdelijk dingetje zijn.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:00 schreef Verida het volgende:
quoten gaat een beetje moeizaam in de cos, Oude quote, dus die waar je op reageert, blijft ook terugkomen.
Het lijkt ook al weer in orde, dot heeft een stuk of wat posts netjes opgeruimdquote:Op zaterdag 15 juli 2023 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog geen last van gehad, maar het zal wel een tijdelijk dingetje zijn.
Voor iemand die zegt alles te weten van een RLS en wat daarbij hoort verbaast het me dat je regelmatig vergeet dat je andere users niet persoonlijk aan moet vallen.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:48 schreef freaky40 het volgende:
Ja en weer alles censuren. Hoe vinden jullie eigenlijk zelf dat het gaat....?
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:09 schreef Adat231 het volgende:
Hoop dat iemand de titel wil wijzigem
Jij ook bedankt HappyCharly, we hebben het (meestalquote:Op maandag 21 augustus 2023 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
Een positief feedbackmomentje:
Het was vast niet altijd makkelijk en de gemoederen liepen soms hoog op maar de klus is toch maar weer mooi geklaard. Dank voor het modereren, een jaar lang cossen bijhouden, wat n werk!! @:Deisyy en @:Dotteke![]()
![]()
Zien we jullie bij de Bondgenoten?
Dank je wel HappyCharly graag gedaan. Jij ook bedankt voor je bijdragen in de COS.quote:Op maandag 21 augustus 2023 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
Een positief feedbackmomentje:
Het was vast niet altijd makkelijk en de gemoederen liepen soms hoog op maar de klus is toch maar weer mooi geklaard. Dank voor het modereren, een jaar lang cossen bijhouden, wat n werk!! @:Deisyy en @:Dotteke![]()
![]()
Zien we jullie bij de Bondgenoten?
Hey Harry zodra het bekend is of er gestreamd gaat worden pas.quote:Op maandag 28 augustus 2023 00:55 schreef Harry het volgende:
Kan er een nieuw Forum over De Bondgenoten aangemaakt worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |