Naar. Oh, tegengas mag niet meer, dat is nieuw.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegengas is de COS ook niet voor bedoeld. Je kan een TR zetten en dan kijken @:Deisyy en ik er wel na.
Tegengas op wat over de streams is wel maar geen tegengas op een userquote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Naar. Oh, tegengas mag niet meer, dat is nieuw.
Een hoop gedoe veel tr's dus Deisyy heeft hem op slot gedaan.quote:
Geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
daar gaat met een penceeltje de bezem doorheen.
Maar het gaat heel vaak niet over de streams.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegengas op wat over de streams is wel maar geen tegengas op een user
En we verwijderen dan ook heel veel.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar het gaat heel vaak niet over de streams.
Maar sabbelen op tampons is dus prima, en daar mag ik niks van vinden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En we verwijderen dan ook heel veel.
Maar als het over oud-bewoners of dingen gaat die eerder op de streams te zien waren mag dat gewoon.
Moet het wel over de streams gaan… niet allemaal verzinsels en wazige voorspellingen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegengas op wat over de streams is wel maar geen tegengas op een user
en dat sabbelen was niet op de streams geweest maar ontstaan in de fantasie van een user....quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar sabbelen op tampons is dus prima, en daar mag ik niks van vinden.
Daar heb ik zelf niets over gelezen en daar mag je altijd een tr voor zettenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar sabbelen op tampons is dus prima, en daar mag ik niks van vinden.
Het moet gaan over wat op de streams is of is geweest.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet het wel over de streams gaan… niet allemaal verzinsels en wazige voorspellingen.
We hebben actie ondernomen De COS gesloten, berichten verwijderd, genote en een berichtje in de COS geplaatst.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:25 schreef Verida het volgende:
[..]
en dat sabbelen was niet op de streams geweest maar ontstaan in de fantasie van een user....
nog even en we lezen het als waarheid in de cos, onder het geijkte riedeltje van deo, zeep en eten.
Hier is dus iets fout gegaan bericht was verwijderd. Ik ga even navragen hoe dat kan.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:29 schreef Verida het volgende:
Monique___ in JAA / [JAA COS #1838] Blijft het saai of toeteren ze nog vandaag??
@:Dotteke, dit kwam als reactie op de hilarische grap dat Eric een gebruikte tampon uit de prullenbak had gehaald en in zijn locker had gelegd.
edit : Deze post Monique___ in JAA / [JAA COS #1838] Blijft het saai of toeteren ze nog vandaag??
Ja, die Tr is ook gezet, door meerdere mensen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf niets over gelezen en daar mag je altijd een tr voor zetten
NIet de user zelf aanspreken
[..]
Het moet gaan over wat op de streams is of is geweest.
Al die fantasie verhalen is niet nodig en daar heeft @:Deisyy nu toch ook wat van gezegd.
Deisyy in JAA / [JAA COS #1838] Blijft het saai of toeteren ze nog vandaag??
Op ene bepaald moment zaten wij beiden te verwijderen, waarschijnlijk had jij hem verwijderd en ik daarna ook en is de post daardoor blijven staan. Deze onzinpost ga ik alsnog weghalen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is dus iets fout gegaan bericht was verwijderd. Ik ga even navragen hoe dat kan.
Is al weer wegquote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op ene bepaald moment zaten wij beiden te verwijderen, waarschijnlijk had jij hem verwijderd en ik daarna ook en is de post daardoor blijven staan. Deze onzinpost ga ik alsnog weghalen.
Het is jammer dat er door dit doordravende postgedrag steeds strenger gemodereerd moet worden, straks mag er geen enkel grapje meer. Nou dat is leuk.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:29 schreef Verida het volgende:
Monique___ in JAA / [JAA COS #1838] Blijft het saai of toeteren ze nog vandaag??
@:Dotteke, dit kwam als reactie op de hilarische grap dat Eric een gebruikte tampon uit de prullenbak had gehaald en in zijn locker had gelegd.
edit : Deze post Monique___ in JAA / [JAA COS #1838] Blijft het saai of toeteren ze nog vandaag??
ik kan best een grapje hebben, maar dit is geen grapje meer, dit is framen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op ene bepaald moment zaten wij beiden te verwijderen, waarschijnlijk had jij hem verwijderd en ik daarna ook en is de post daardoor blijven staan. Deze onzinpost ga ik alsnog weghalen.
Het is jammer dat er door dit doordravende postgedrag steeds strenger gemodereerd moet worden, straks mag er geen enkel grapje meer. Nou dat is leuk.
Het is smerig gedrag hoe er door bepaalde users wordt gepost, niet alleen over Erik maar ook over Zoe.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:36 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan best een grapje hebben, maar dit is geen grapje meer, dit is framen.
Al dat idiote verzinnen en voorspellen neemt echt alles lol weg.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is smerig gedrag hoe er over bepaalde users wordt gepost, niet alleen over Erik maar ook over Zoe.
We gaan maar strenger modereren, de smerige fantasietjes/beschuldigingen van de users moeten maar ergens anders geuit worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |