De eigen smileys van FOK! vind je door op de smiley onder het invoerscherm te klikken, dan komen de smileys tevoorschijn en kan je ze in je post gebruiken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:46 schreef dakpanlos het volgende:
Ik weet niet waar ik t moet vragen
Waar vind ik de smily s?
Dank je wel. Zal op de comp kijken. Op de telefoon is dat schermpje er niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 07:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De eigen smileys van FOK! vind je door op de smiley onder het invoerscherm te klikken, dan komen de smileys tevoorschijn en kan je ze in je post gebruiken.
[ afbeelding ]
Mobiel zou je de smileys hier ergens aan kunnen zetten https://forum.fok.nl/rde/edit_prefsquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:23 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Dank je wel. Zal op de comp kijken. Op de telefoon is dat schermpje er niet.
Dit lukt me niet. Dsnk.voor je reactie Deissyyquote:Op woensdag 31 mei 2023 09:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel zou je de smileys hier ergens aan kunnen zetten https://forum.fok.nl/rde/edit_prefs
@Dotteke weet jij hoe je mobiel de smileys aanzetquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:11 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Dit lukt me niet. Dsnk.voor je reactie Deissyy
Ik heb hem op de desktopversie staan daar staan ze dan gewoon bijquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:dotteke weet jij hoe je mobiel de smileys aanzet
@dakpanlosquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:dotteke weet jij hoe je mobiel de smileys aanzet
Thanksquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
@:dakpanlos
Ik weet het wel, op je naam klikken opties en dan Emoticons by quikreply ja aanklikken
Yepquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks![]()
Dus toch via het linkje wat ik al postte en dan inderdaad Ja bij Post-icons bij quickreply https://forum.fok.nl/rde/edit_prefs
Iemand postte een post die ik verwijderde, maar ik zag dat jij diezelfde post had gequote dus heb ik jouw post ook verwijderd, anders stond die eerste post er nog steedsquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:08 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat ik coste? Wat is daar fout aan?
Dankjewel voor de uitleg.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand postte een post die ik verwijderde, maar ik zag dat jij diezelfde post had gequote dus heb ik jouw post ook verwijderd, anders stond die eerste post er nog steeds
Die iemand was ik. Ik post gewoon blij dat ik de COS weer had gevonden. Ik weet, offtopic. Maar toch ook weer niet zo heel erg dat het gelijk weg moet?quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand postte een post die ik verwijderde, maar ik zag dat jij diezelfde post had gequote dus heb ik jouw post ook verwijderd, anders stond die eerste post er nog steeds
Wel als het is zoals vandaag. Gewoon over de streams er is genoeg te doen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die iemand was ik. Ik post gewoon blij dat ik de COS weer had gevonden. Ik weet, offtopic. Maar toch ook weer niet zo heel erg dat het gelijk weg moet?
Nee dat was geen post van jouquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die iemand was ik. Ik post gewoon blij dat ik de COS weer had gevonden. Ik weet, offtopic. Maar toch ook weer niet zo heel erg dat het gelijk weg moet?
Jawelquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit verhaal speelde vanmiddag rond 12 uurquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel![]()
Mijn post was de eerste in het topic. (Iets van 'Jeuj, COS weer gevonden' want was hem kwijt).
Wacht, ga nu checken of ik met mijn neus kijk.
Ja vulde het nu net aan, keek met mijn neus en niet naar de tijd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dit verhaal speelde vanmiddag rond 12 uur
Kan gebeuren hoorquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja vulde het nu net aan, keek met mijn neus en niet naar de tijd.
Nee, een TR zetten is beter dan kunnen wij de user indien nodig aansprekenquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:15 schreef Monique___ het volgende:
Hoi, ik mag toch wel een andere user vragen om niet op mij te reageren? heeft niks met modden te maken. wsa een vriendelijk verzoek.
zeker als ik al 2x een tr op degene heb gezet..
Oke, prima, sorry zal ik in het vervolg doen!quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, een TR zetten is beter dan kunnen wij de user indien nodig aanspreken
Je hebt een abo dan zet je die user maar op blokkeren als je je er aan stoort.
Tegengas is de COS ook niet voor bedoeld. Je kan een TR zetten en dan kijken @Deisyy en ik er wel na.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:05 schreef mootie het volgende:
Is dit waar we nu heen gaan? Posten over het likken en sabbelen aan tampons, ruiken aan zadels? En dan tegengas wegmodden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |