quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie zegt dat Janet een baan heeft aangeboden gekregen bij Heracles Almelo om daar de grasmat te zuigen![]()
![]()
Maar dat is toch niet perse Jeff plan? En waarom wil Bep zelf niet? En Ima?quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
daar hebben ze het al een paar keer over gehad om morrie manager te maken
Babet wil niets missen en niet werkenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet perse Jeff plan? En waarom wil Bep zelf niet? En Ima?
jeff had dat geopperd..quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet perse Jeff plan? En waarom wil Bep zelf niet? En Ima?
quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette gaat buiten vrolijk door, nu in discussie met Jeff. Boven met Zoe roddelt ze over hem en nu veegt ze haar straatje weer schoon tegen diezelfde Jeff.
wat een schijnheilige trees is bepquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:54 schreef Monique___ het volgende:
alles komt weer goed tussen brabbel en jeff![]()
![]()
![]()
'ik wist dat niet' 'ik ken je zo niet' 'ik snap het'
En biedt zelfs haar excuses aan aan Jeff. Moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette gaat buiten vrolijk door, nu in discussie met Jeff. Boven met Zoe roddelt ze over hem en nu veegt ze haar straatje weer schoon tegen diezelfde Jeff.
Kankeren?!quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano boos op Erik die vindt dat Marciano 'opopopopopop hem zit te k*nkeren' terwijl Marciano eigenlijk een grap maakte.
Filmpje: https://streamable.com/zpe7by
Tja, en Babs vond het wel een goed idee zei ze tegen Isaac en Marciano, juli zou voor haar zelf ook beter zijn dan juni ivm de vrijstelling en zodat het op kantoor niet 3 maanden achter elkaar het clubhuis van Wendy, de kwakert en de kleuter , Babs en Zoe zou zijn.quote:
ha boven werkte haar snappertje niet mee , nu ze me jef lul is haar snappertje weer hersteldquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
jaa maaar nu snapt ze jeff![]()
boven nog niet
Volgens mij is ze hele stukken kwijt van gisteren/vannacht.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Klopt babs, jullie zaten op de zuiplaneet,, dus idd op een andere planeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |