En zo een wil psycholoog wordenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou haar eeder vergelijken met een slang.
ja en daar hoor je haar niet over.....quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe liegt nogal over het gesprek op kantoor toen Jeff er bij kwam zitten. Was een gewoon gesprek over alle nominaties, ze verdraait alles, maar ze is nu heel goed bezig.
Ze was woestboos op Babet die weer bier en een fles rosé kwam halen, zelfs een weddenschap afgesloten, toen Babet zei, ik haal hem alleen naar beneden, maar ga hem niet opdrinken
quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:33 schreef juul. het volgende:
Zoë krijgt nekharen van Jef![]()
Wat een gemene roddelen meiden
Team Wendy
Jeff was volgens mij de enige die nuchter was. Marciano, Jappie, Wendy en Babet zaten buiten te zuipen, Jeff was daar niet bij, je zag hem af en toe ff komen roken, maar die 4 zaten elkaar met hun drank op te overschreeuwen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat Jeff dronken was
wat dus niet zo was
Ik zie haar eerder achter een bar in een foute kroeg staan of als hoerenmadam.quote:
Eens, maar soms ook heeft hij het geduld er niet meer voor en scheldt haar verrot. Dan lijkt hij opeens weer medelijden met haar te hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het ook bij Isaac liggen hoor, hij blijft haar zelf voeden.
ZIt als het kan de hele dag bij haar op kantoor.
Hij kan ook duidelijk tegen haar zijn.
Maar hij geeft haar ook af en toe best verkeerde signalen
Dat zou inderdaad beter bij haar passen, maar dan voor de bar dan kan ze zuipenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie haar eerder achter een bar in een foute kroeg staan of als hoerenmadam.
Totdat Jeff begon te schreeuwen tegen Babette en dat vond Babette niet zo leuk.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff was volgens mij de enige die nuchter was. Marciano, Jappie, Wendy en Babet zaten buiten te zuipen, Jeff was daar niet bij, je zag hem af en toe ff komen roken, maar die 4 zaten elkaar met hun drank op te overschreeuwen.
Had wel gedronken, maar was niet dronken
Dat is toch raar. Denkt hij dan niet aan zijn vrouw en zijn kinderen vraag ik mij dan afquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Eens, maar soms ook heeft hij het geduld er niet meer voor en scheld haar verrot. Dan lijklt hij opeens weer medelijden met haar te hebben.
Achter de bar kan ze ook zuipenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad beter bij haar passen, maar dan voor de bar dan kan ze zuipen
Hoorde haar vandaag zeggen dat ze inderdaad in een bar heeft gewerkt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie haar eerder achter een bar in een foute kroeg staan of als hoerenmadam.
Daar hadden Zoe en Isaac het in kantoor over, dat zijn vrouw en familie enzo hem goed genoeg kennen om te zien wie de echte Isaac is en wanneer hij het spel speelt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch raar. Denkt hij dan niet aan zijn vrouw en zijn kinderen vraag ik mij dan af
Dat soort mannen heeft overal wel een liefje zitten en Isaac vindt zichzelf nu eenmaal dé man. Die zitten hele dagen in de sportschool en zijn amper thuis.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch raar. Denkt hij dan niet aan zijn vrouw en zijn kinderen vraag ik mij dan af
Marcianoquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:42 schreef Monique___ het volgende:
isaac wil weer shoppen........... zowie wil eerst wat eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |