Die 2 moet je ook geen privé info geven, lullen ze beiden zó door.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:25 schreef Monique___ het volgende:
brabbel : ze heeft allemaal dingen gezegd die ze nog nooit met mij gedeeld heeft
zowie: ze heeft janet wakker gemaakt om te vragen waar het brood ligt
wendie wordt weer erdoor getrokken..
Babette is net een kameleonquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:27 schreef pingu66 het volgende:
Babs is een achterbaks wijf en alles wat zij doet is ook een act. Het veranderd zodra ze met iemand anders praat.
Vorige eliminatie zei ze nog samen met Ice en Jeff. Zoë gaat onze kop kosten zij is de volgende voor eliminatie.
Ice zei maanden geleden al tegen Marciano die 3 overlopers( Babbel,Zoë en Wen moeten ook loesoe)
Voor onze oren zou dat idd de beste oplossing zijn. We hebben twee streams, zou ook nog over kunnen schakelen naar de andere streamquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een opdracht dat ze 24 alleen met gebaren taal mogen communiceren zou mooi zijn
Pff niet te doen dat kindquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:31 schreef Monique___ het volgende:
zowie: jaa ice en ik zitten in hetzelfde ritme met slapen, en hij zei waar blijf je maar ik zei ja jeff bleef kletsen
en ice bevestigd me steeds in mijn gevoel
Heb ze nu beide aan een kijk ik op de ipad en de andere heb ik op mijn laptop die hoor ik danquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor onze oren zou dat idd de beste oplossing zijn. We hebben twee streams, zou ook nog over kunnen schakelen naar de andere stream
Jesus, wat mankeert dat kind van 22 zeg! Een 15jarige is nog verstandiger dan dit kind.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:31 schreef Monique___ het volgende:
zowie: jaa ice en ik zitten in hetzelfde ritme met slapen, en hij zei waar blijf je maar ik zei ja jeff bleef kletsen
en ice bevestigd me steeds in mijn gevoel
balk voor haar kop.....quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, wat mankeert dat kind van 22 zeg! Een 15jarige is nog verstandiger dan dit kind.
Jeff nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ze nu beide aan een kijk ik op de ipad en de andere heb ik op mijn laptop die hoor ik dan
Op de andere streams ijn Rupert en Ima die negeer ik ook zoveel als ik kan
ZOë vindt niet dat Jeff een plekje in de finale verdiend?
Krijgt Zoe nekharen van hem? Kind moet eerst eens fatsoenlijk leren communiceren want wat er allemaal uit die mond komt.................quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:32 schreef Monique___ het volgende:
zowie ik krijg nekharen van hem en hij verdient geen plek in de finale
brabbel: nee dat gaat ook niet gebeuren
Ik zou haar eeder vergelijken met een slang.quote:
Ik vind het ook bij Isaac liggen hoor, hij blijft haar zelf voeden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, wat mankeert dat kind van 22 zeg! Een 15jarige is nog verstandiger dan dit kind.
en dat Jeff dronken wasquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe liegt nogal over het gesprek op kantoor toen Jeff er bij kwam zitten. Was een gewoon gesprek over alle nominaties, ze verdraait alles, maar ze is nu heel goed bezig.
Ze was woestboos op Babet die weer bier en een fles rosé kwam halen, zelfs een weddenschap afgesloten, toen Babet zei, ik haal hem alleen naar beneden, maar ga hem niet opdrinken
Ze praten naar met wie ze pratenquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff niet
maar vanmorgen vond ze dat Babs wendy tiano rupie en ima dat ook niet verdiende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |