Dat komt door haar uitgekookte belangstelling gesprekken. Waait met alle winden mee.quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op een of ander manier vertrouwen ze haar.
tuurlijk nietquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:01 schreef Monique___ het volgende:
benieuwd of ze nu durft te zeggen dat ze ook negatief was over brabbel.....
jeffquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:02 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: ik ben helemaal klaar met hem.. (ice)
Hoe weet jij dan dat ze liegt? De camera staat toch niet 24/7 op Zoe.quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:03 schreef greysbones het volgende:
jezus
hoe vaak kun je je eigen woorden verdraaien
zoe
ze heeft 5 volle flesjes weggegooid zegt zoe
die liegt!!!!
goed jij je zinquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat ze liegt? De camera staat toch niet 24/7 op Zoe.
Ze zijn allemaal negatief ofwel positief over elkaar. Geen uitzondering. Ik hoor Babette nu ook over personen praten, waar ze straks weer mee loopt te slijmen. Zoe word er nu weer uitgelicht, maar babette is geen haar beter. Die lulde vannacht nog over haar beste vriendin(Wendy).quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:01 schreef Monique___ het volgende:
benieuwd of ze nu durft te zeggen dat ze ook negatief was over brabbel.....
het is niet te volgen ditquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
en toen daarna kwam de fles rose
we zaten daar
en er was een gesprek , wendie was heel open marciano jeff en rupper
jeff was heel raar.. want hij kreeg de rose niet op de dag dat hij geen bier mocht
zowie zegt nu dat ze hem ook al rode wodka heeft gegeven......
en ice was al naar bed..
ze had gehoopt (zowie) dat die zowie mee had genomen
Waarom?quote:Op woensdag 24 mei 2023 10:13 schreef greysbones het volgende:
Tiano wil nog een keer 500
Alleen hij
Kijken of ze het hem gunnen
Hij moet echt nog geld hebben
Ik vind het niet zo belangrijk om mijn zin te krijgen, ik vind het wel kwalijk als er iets als waarheid verkondigd wordt terwijl je iets niet kan weten.quote:
Hij heeft geen normale kleren en schoenen meerquote:
Ja ze is zelf geen haar beter..quote:Op woensdag 24 mei 2023 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal negatief ofwel positief over elkaar. Geen uitzondering. Ik hoor Babette nu ook over personen praten, waar ze straks weer mee loopt te slijmen. Zoe word er nu weer uitgelicht, maar babette is geen haar beter. Die lulde vannacht nog over haar beste vriendin(Wendy).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |