En je avatar is aan het janken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:04 schreef vosss het volgende:
Hoi,
Ik bestel wel eens wat op amazon.
Nu viel mij onlangs op dat het poppetje wat naast je naam staat als je ingelogd bent soms zwaait.
Mijn vrouw denkt dat ik gek ben en te veel bier drink. Beide is absoluut het geval, maar ik weet zeker dat het poppetje soms zwaait, maar ik weet niet wanneer en uiteraard zwaait dat kloteding alleen als mijn vrouw niet mee kijkt.
Iemand die dit weet?![]()
Geen idee, ik in elk geval wel. Is geen app, gewoon mobiele site.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb niet zulks en poppetje, maar ik zit ook niet mobiel en jij zo te zien wel.
Gewoon op de laptop werkt toch 50x sneller en makkelijker ipv zo'n kutapp, of ben ik gewoon een boomer?
ik denk bij een promillage vanaf 3 waarschijnlijk (wordt ook wel laveloos genoemd)...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:04 schreef vosss het volgende:
Hoi,
Ik bestel wel eens wat op amazon.
Nu viel mij onlangs op dat het poppetje wat naast je naam staat als je ingelogd bent soms zwaait.
Mijn vrouw denkt dat ik gek ben en te veel bier drink. Beide is absoluut het geval, maar ik weet zeker dat het poppetje soms zwaait, maar ik weet niet wanneer en uiteraard zwaait dat kloteding alleen als mijn vrouw niet mee kijkt.
Iemand die dit weet?![]()
Het is een .img en geen .gifquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:18 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb heel lang naar dat plaatje gekeken, maar ik zie het niet.
Ja!!quote:
Ingelogd op Amazon.de ?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:15 schreef streamjohan het volgende:
Bij mij maakte dat poppetje wel eens een vreemde groet. Hoe kan dat dan?
Geen idee, heb ook maar gegoogled.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja!!
Wanneer en waarom doet hij dat? En wanneer niet? Mijn vrouw denkt dat ik gek ben en te veel bier drink.![]()
![]()
Niet...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja!!
Wanneer en waarom doet hij dat? En wanneer niet? Mijn vrouw denkt dat ik gek ben en te veel bier drink.![]()
![]()
...of dat je hele goede wiet hebt gerookt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja!!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |