Die jongen zoekt volgens mij wel oprecht iemand, dan vind ik het jammer en zielig.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:55 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Soms moet dat ook wel expres zijn, gewoon om bepaald type tv te maken ervan.
Vindt het ergens ook wel weer mooi.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Angeline is slim genoeg om haar verdriet niet op tv te bespreken
Natuurlijk is dat de insteek om televisie te maken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:55 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Soms moet dat ook wel expres zijn, gewoon om bepaald type tv te maken ervan.
Eensquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jongen zoekt volgens mij wel oprecht iemand, dan vind ik het jammer en zielig.
Lacht om allesquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Schakel net in, wat is er mis met deze blondine?
Dat ze niet nast mij op de bank zitquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Als je terugkijkt zie je ook echt een duidelijk andere selectie in vroegere seizoenen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat de insteek om televisie te maken.
De nieuwe seizoenen met non-binairen is natuurlijk ook de insteek om een inclusieve instituut te creëren.
Zit?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat ze niet nast mij op de bank zit
Zit de hondenmevrouw niet naast jou op de bank?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat ze niet nast mij op de bank zit
Hee, hoe ist met jouw date?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik begrijp dat ik de ziggo klantenservice moet bellen.
Beetje labielquote:Op woensdag 24 mei 2023 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Steeds bellen totdat je haar aan de lijn krijgt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik begrijp dat ik de ziggo klantenservice moet bellen.
quote:
Ja en dan trekken ze weer een lade open met social workers, Schijtmegen, tokkies uit de Randstad, dorpen, voetballers, haais, BLACKED, ZUIDENED, BEJAARED etc.quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:58 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als je terugkijkt zie je ook echt een duidelijk andere selectie in vroegere seizoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |