quote:
Op dinsdag 23 mei 2023 17:49 schreef einzeinz het volgende:In een soort van 'genante/geheimpjes'-spel zei mijn nieuwe vriendin vluchtig iets van 'ik moest mijn lichaam verkopen om financieel rond te komen. Ik schrok FF en wist niet meteen wat te zeggen.
Kan ik mij goed voorstellen, je zag haar natuurlijk als super braaf normaal meisje meisje.
quote:
Maar ondertussen is wel duidelijk dat ze ooit betaalde seks heeft gehad (voor mijn tijd).
Nu zit ik met best wat vragen maar ook twijfels over onze relatie.
1. Hoeveel X is dat voorgevallen?
2. Hoe ronselde haar klanten? Want ik wil die niet per toeval tegenkomen of er mee geconfronteerd worden.
3. Zou ze er veel geld mee verdient hebben? Ze wil daar niet op antwoorden maar dat maakt mij dan weer onzeker over het feit dat ze er misschien weer aan kan beginnen als ze het even financieel lastig heeft.
4. Wat voor types zijn daar over geweest? Kan me voorstellen dat er daar best vieze mannetjes tussen zitten maar evengoed deftige kerels
5. Zou ze het altijd veilig hebben gedaan? Want ook hier zal geld misschien wel invloed hebben op de keuzes.
Waarom wil je dit allemaal weten? wat is de meerwaarde van al deze informatie voor jou? is dat nodig voor de afweging of je de relatie met haar wil continueren of juist niet?
quote:
Zouden jullie een relatie verbreken als jullie dit te weten komen?
Nee, wat voor onze relatie is gebeurd is voor onze relatie gebeurd.
quote:
Zij zegt dat heel wat vrouwen dit hebben gedaan, zeker als ze student zijn.
Mijn vorige partner heeft ook niet stilgezeten, zij had ook meer dan 40 mannen gedaan over een periode van 6 jaar maar kreeg er niet voor betaald.
Dat er veel vrouwen seksueel actief zijn is logisch, dat zijn wij mannen ook. Dat vrouwen vaker dan mannen geld aangeboden krijgen voor seksuele diensten is ook vrij logisch en dat een aantal daarvan dan ook gebruik maken is dan ook begrijpelijk.
quote:
Wie weet heeft zij dat aantal misschien niet? Of wie weet zit ze er superveel boven?
Dat kan ik dus ook niet inschatten.
Jij kunt niets van haar inschatten, je hebt geen flauw idee wat ze allemaal in haar leven voor jou heeft gedaan, met wie, hoe wat en waarom..
Maar nogmaals de vraag; waarom wil je dit allemaal weten? doet dit ter zake voor jullie relatie? zou het je beeld richting haar veranderen? wil je dit?
Soms is het beter om het verleden gewoon te laten voor wat het is, tenzij je bang bent voor de toekomst...
Iig succes!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...