Jef heeft ook niet geholpen, en Jappie ging ook voor zijn eigen record..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:38 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook, maar het gaat mij erom dat Bern weer apart genoemd moest worden. De anderen waren nu ook niet echt behulpzaam.
Waarschijnlijk omdat ze bezig was dat mensen de rekening kregen als hun zender kapoet wasquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:40 schreef Ebinas het volgende:
Ah volgens mij heeft Zoe instructies.
Soundlock op haar
Hoorde alleen: Dus hun zeggen...............
Ze kan het nu beter als de rest..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:42 schreef OmaJacky het volgende:
Ik las gisteren en vandaag dat Babette nog moet oefenen met gebarentaal en dat ze steeds wat anders aan t doen was.
Maar ze kan t nu wel hoor.
_knip_ niet doenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:30 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hoezo.., heb net filmpje zitten kijken. Daarin zie je dat hij Wendy helpt bij de Monkeybar en blijft achter haar. Pas na een paar onderdelen gaat hij vooruit op Wendy, omdat die onderdelen vrij makkelijk zijn en Wendy gewoon geen conditie heeft, dat is niet Bern zijn schuld. Altijd maar Bern apart benoemen bij een fail, terwijl bijna iedereen heeft gefaald.
Sorry hoor dat ik weer even voor hem opkom, maar altijd dat zwartmaken van hem, terwijl hij zijn uiterste best doet.
_knip_ niet doenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet je nu toch al wel dat ze hier graag bern ontereht afzeiken
En dat bedoel ik nou.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Jef heeft ook niet geholpen, en Jappie ging ook voor zijn eigen record..
Ja, moet ik eigenlijk ook niet op reageren, maar zo af en toe vind ik het echt niet fair en kan ik het niet laten om er toch op te reageren.quote:
Gaat iedergeval de prijzenpot snel omlaag, elke week feest en nieuwe kleding, en 100 euro zei ze om uit te geven..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:48 schreef cinsan het volgende:
morrie voor manager mag ze van mij 25 keer per dag op en af lopen , kuch kuch .hijg hijg
beter ijsleggen en laten rustenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:51 schreef Ebinas het volgende:
Jeff pijn in zijn knie.
Klap op beton, gaat niet meer.
Ice zegt: straks even uitfietsen
Er wordt over iedere wel bewoner wat gezegd, zelf doe je het ook over Jeffquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
ok ik moet beter weten en niet reageren , maar grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dat constante gezeik over bern was beetje te
ok ok mea culpa mea culpaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er wordt over iedere wel bewoner wat gezegd, zelf doe je het ook over Jeff![]()
Ieder heeft zijn favoriet en ieder heeft iemand die hij of zij niet mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |