Ze willen waarschijnlijk helemaal geen taartquote:
Ah kijk wat leuk dat ze zo'n lol hebben!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje Spelemeisje is helemaal in haar element... Wendie het oude Spelevrouwtje ook.. snel voordat de speeltjes weer ingeleverd moeten worden
[ afbeelding ]
Ze komen al 9 maanden over de brug, zij betalen het eten en drinken van de bewoners door ze elke keer weer een opdracht te laten doen, ze zouden het er ook eens op aan kunnen laten komen, zodat ze het uit de prijzenpot hadden moeten halen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om... het ook wel eens leuk als de FEBO over de brug komt na 9 maanden.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze willen waarschijnlijk helemaal geen taart
Sjah, ze hebben het hard nodig, ze weten ook niet hoeveel er nog komt, of niet meer komtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah kijk wat leuk dat ze zo'n lol hebben!
Ik had dat eigenlijk ook wel verwacht, dat ze meer zouden moeten sappelen/geld uit pot bestedenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze komen al 9 maanden over de brug, zij betalen het eten en drinken van de bewoners door ze elke keer weer een opdracht te laten doen, ze zouden het er ook eens op aan kunnen laten komen, zodat ze het uid de prijzenpot hadden moeten halen.
En dat ze daar dan eerst hele discussies over hadden gehadquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik had dat eigenlijk ook wel verwacht, dat ze meer zouden moeten sappelen/geld uit pot besteden
Je hebt helemaal gelijk want dat wil je zo graag...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze komen al 9 maanden over de brug, zij betalen het eten en drinken van de bewoners door ze elke keer weer een opdracht te laten doen, ze zouden het er ook eens op aan kunnen laten komen, zodat ze het uid de prijzenpot hadden moeten halen.
Ja en dag febo ook echt gewoon n maand niet spekt. Breek de pot maar aan jongens.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat ze daar dan eerst hele discussies over hadden gehad
Ik vind het leuk dat ze zo lekker bezig zijn met die baanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, ze hebben het hard nodig, ze weten ook niet hoeveel er nog komt, of niet meer komt
De hele tijd vrije tijd.. daar worden weinig mensen blij van. De meeste mensen willen toch n zinvolle dagbestedimg. En dat kan hier niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:13 schreef Silves het volgende:
Ik blijf het waterverspilling vinden, zwembad, hottube en nu weer een bad vol water, ze zijn snel uitgekeken op alles..
Ohoh doen de oempas dat niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:18 schreef Dotteke het volgende:
Het leuke komt nog, straks moeten ze alles nog opruimen ook
Vollyball, biljart, tafelvoetbal, spellen, zwembad, boeken, muziek alle sportatributen , pingpong , filmavond, proeven..ze zouden wel dus blij moeten zijn..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De hele tijd vrije tijd.. daar worden weinig mensen blij van. De meeste mensen willen toch n zinvolle dagbestedimg. En dat kan hier niet.
Blijft allemaal vrije tijd.. nooit zinvol bezig zijn/ geen doel, alleen maar de tijd doorkomen met spelletjes. Mensen worden daar niet blij van.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Vollyball, biljart, tafelvoetbal, spellen, zwembad, boeken, muziek alle sportatributen , pingpong , filmavond, proeven..ze zouden wel dus blij moeten zijn..
Tja wat kan ik zeggen, 24 u aanvragen en werken dan maar..Vakantie zit er dan op, mss dat ze dan blij worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijft allemaal vrije tijd.. nooit zinvol bezig zijn/ geen doel, alleen maar de tijd doorkomen met spelletjes. Mensen worden daar niet blij van.
Nee hoor ik wil geen gelijk, ik geef alleen mijn meningquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk want dat wil je zo graag...
Het is een leuke pilot geweest, die geslaagd is qua kijkcijfers, nu voor het eggie vanaf september. Denk dat die mededeling niet lang meer op zich laat wachten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:24 schreef xsaskiax het volgende:
Ik kan me natuurlijk heel erg vergissen, maar ik krijg steeds vaker/meer de indruk dat 'achter'/FEBO dingen aan het uitproberen is in dit eerste seizoen, dingen die ze een volgend seizoen juist wel of juist niet meer moeten doen.... leuke spelletjes en spellen waar geen donder aan is (voor de bewoners en/of de kijkers).
Wie weet hebben ze ervan geleerd (ik blijf optimistisch)... en zijn de bewoners dit jaar gewoon een soort proefkonijnen geweest.
Precies en ik ook...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor ik wil geen gelijk, ik geef alleen mijn mening
Het zou wel leuk zijn nog een seizoen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:24 schreef xsaskiax het volgende:
Ik kan me natuurlijk heel erg vergissen, maar ik krijg steeds vaker/meer de indruk dat 'achter'/FEBO dingen aan het uitproberen is in dit eerste seizoen, dingen die ze een volgend seizoen juist wel of juist niet meer moeten doen.... leuke spelletjes en spellen waar geen donder aan is (voor de bewoners en/of de kijkers).
Wie weet hebben ze ervan geleerd (ik blijf optimistisch)... en zijn de bewoners dit jaar gewoon een soort proefkonijnen geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |