Dit is geen rokje meer maar naakt rondlopen in een gebied waar het rechtelijke apparaat amper bereik heeft.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:26 schreef Perox het volgende:
[..]
Die gasten die hem stalken en bedreigen moeten gewoon opgespoord worden en worden aangepakt door de politie. Die gozer spoort niet, maar dat doet helemaal niet ter zake. Jij bent een van de mensen die steeds maar voorbeelden aandraagt over zijn gedrag. Wat mij betreft zit daar een bepaalde intentie achter. Jij wilt steeds maar praten over hoe kort het rokje wel niet was.
Ik vind dit toch wel sneu hoor vriend. Dit gun ik mijn ergste vijand niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:32 schreef Elan het volgende:
VPN en Telegram is zo anoniem als wat zelfs als ze er een halszaak van zouden maken kunnen ze die lui nog niet aanpakken.
Is deze kwestie niet belangrijk genoeg zijn om wat mankracht voor vrij te maken dan?quote:
Welquote:
Ik ook oprecht niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel sneu hoor vriend. Dit gun ik mijn ergste vijand niet.
Je krijgt een beetje het idee dat deze mensen ook een beetje mentaal beperkt zijn of ze moeten nog een jaar of 13 zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:35 schreef PS. het volgende:
Voor de mensen die benieuwd zijn hoe het een beetje in zo'n telegram groep gaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat dus de hele dag door
Doen ze toch ook? Als Braddie weer eens 112 belt omdat er lui voor zijn deur staan komen ze direct.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is deze kwestie niet belangrijk genoeg zijn om wat mankracht voor vrij te maken dan?
Op kinderhandel en kindermisbruik zit al flink wat mankracht fyi. En ze staan hier helemaal niet machteloos in, als eoa jostie een vpn aanslingert en op telegram zit is die niet ineens ontracwerbaar of zo.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Doen ze toch ook? Als Braddie weer eens 112 belt omdat er lui voor zijn deur staan komen ze direct.
Hij claimt zelfs prio te hebben gehad. Maar wat betreft dat groepje staan ze machteloos. Besef wel voor je gaat lopen roepen dat ze er maar even een team op moeten zetten er dingen op internet gebeuren die veel schadelijker zijn, kinderhandel/misbruik en dat soort shit.
Als ze ouder dan 12 zijn is het intens sneu iig.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Je krijgt een beetje het idee dat deze mensen ook een beetje mentaal beperkt zijn of ze moeten nog een jaar of 13 zijn.
Jawel. Telegram is versleuteld en verstrekt geen gegevens an politie en justitie en alle gebruikte IP adressen zijn afkomstig van een VPN.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op kinderhandel en kindermisbruik zit al flink wat mankracht fyi. En ze staan hier helemaal niet machteloos in, als eoa jostie een vpn aanslingert en op telegram zit is die niet ineens ontracwerbaar of zo.
Probleem is ook dat ''dat groepje'' maar een man of 5 is. De rest van de volgers en chatters zijn sowieso maar wat sneue pubers die op school niet geaccepteerd worden. En daarom maar anderen gaan lastig vallen die nog wat slechter in de maatschappij staan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Doen ze toch ook? Als Braddie weer eens 112 belt omdat er lui voor zijn deur staan komen ze direct.
Hij claimt zelfs prio te hebben gehad. Maar wat betreft dat groepje staan ze machteloos. Besef wel voor je gaat lopen roepen dat ze er maar even een team op moeten zetten er dingen op internet gebeuren die veel schadelijker zijn, kinderhandel/misbruik en dat soort shit.
Haha ja hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:01 schreef Elan het volgende:
Het is niet voor niks dat ongeveer heel crimineel Nederland op Telegram zit en niet Whatsapp.
Hier hoeft van sommige mensen niet door politie ingegrepen te worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:01 schreef PS. het volgende:
[..]
Probleem is ook dat ''dat groepje'' maar een man of 5 is. De rest van de volgers en chatters zijn sowieso maar wat sneue pubers die op school niet geaccepteerd worden. En daarom maar anderen gaan lastig vallen die nog wat slechter in de maatschappij staan.
Er is wel eens gefilmd wie de ramen bij hem ingooide, en er is wel eens een graffiti spuiter gepakt.
Die werden dan geldbedragen in paysafecards beloofd, die ze natuurlijk nooit hebben gekregen.
[ afbeelding ]
Dit is echt geen jongen ouder dan 16 hoor.
Jij hebt er duidelijk verstand van.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha ja hoor.
Waan jij jezelf lekker veilig op die platforms.
Het lijkt me ook vrij lastig, als een paar anonieme kneusjes dit op telegram oproepen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hier hoeft van sommige mensen niet door politie ingegrepen te worden.
Dat durf ik wel te stellen ja.quote:
Politie is daar natuurlijk gewoon bij geweest. Lul niet zo dom.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hier hoeft van sommige mensen niet door politie ingegrepen te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |