Nee hoor, het is niet voor niets dat in inrichtingen beperkingen zijn voor het gebruik van internet. Mensen zoals Bradley komen constant in de problemen omdat ze vanwege hun beperking sociaal niet mee goed mee kunnen komen en niet begrijpen wat wel en niet wenselijk is qua gedrag en omgang. Daarom zit hij ook in die Wajong, niet omdat hij qua fysiek niet zou kunnen werken. Alhoewel het fysieke inmiddels ook wel redelijk problematisch aan het worden gezien zijn 180 kilo.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Naar mijn idee is dat de omgekeerde wereld wat jij schets.
Hij is begin 2022 wel meerdere maanden weggeweest, begon toen alleen (hoe dom ook) weer op het FOK! forum. En laatst opende ik ook een topic over dit, toen heeft hij er voor gezorgd dat het weer gesloten werd, want ook daar moest hij weer reageren. Zo ook bij streamers (zoals Daniel Lippens) die hem bespreken. Hij moet en zal zich daar laten zien.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:37 schreef Viezig het volgende:
[..]
Denk je dat ze blijven doorgaan als hij al een half jaar weg is en ze geen filmpjes meer krijgen met zijn reactie? Hij is maximaal drie weken weggeweest afgelopen jaren.
Natuurlijk horen zij dat niet te bepalen, ze horen in een tbs-kliniek. Maar hoe ga je die gasten ooit pakken?
Hij is nooit maanden weggeweest afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Hij is begin 2022 wel meerdere maanden weggeweest, begon toen alleen (hoe dom ook) weer op het FOK! forum. En laatst opende ik ook een topic over dit, toen heeft hij er voor gezorgd dat het weer gesloten werd, want ook daar moest hij weer reageren. Zo ook bij streamers (zoals Daniel Lippens) die hem bespreken. Hij moet en zal zich daar laten zien.
Hij is niet zo snugger, maar niemand kan je anno 2023 verbieden om op het internet te zitten. Dat is net zo als iemand verbieden om GWL te hebben in huis.
Nee, sorry, maar dat kan hij ook niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:44 schreef Viezig het volgende:
[..]
Maar hij kan toch best op internet (net zoals wij hier) anoniem onder een pseudoniem? Ik heb al jaren geen enkel profiel meer op social media en ik word daarmee nergens in beperkt.
Dat is nogal lomp jaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:42 schreef Elan het volgende:
.
Bedoel dit soort shit: Even een grapje over de holocaust terwijl je live streamt. Elke normale influencer of mediapersoon zou direct gecanceld worden. Dit soort clowns krijgen groepjes achter zich aan. Omdat ze te veel te ver gaan.
En zo zijn er legio voorbeelden. De acties van 'dat groepje' zijn inmiddels wel een beetje een excuus aan het worden voor alles wat er mis gaat in zijn leven.quote:
Net zoals dat 15 jaar geleden de mensen waren die hem toen pestten en hoe wij op FOK! het ook een tijdje waren. Ik volg de beste man niet, want ik vind het van alle kanten sad, maar hij doet wel iets dat hem zo gehaat maakt, zoveel is me duidelijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
En zo zijn er legio voorbeelden. De acties van 'dat groepje' zijn inmiddels wel een beetje een excuus aan het worden voor alles wat er mis gaat in zijn leven.
Ik vind die groepjes ook veel enger en krankzinniger hoor. Zelfs als je je online als een totaalidioot gedraagt hoeven mensen je privé niet zo overhoop te halen en je ruiten in te donderen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:25 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Net zoals dat 15 jaar geleden de mensen waren die hem toen pestten en hoe wij op FOK! het ook een tijdje waren. Ik volg de beste man niet, want ik vind het van alle kanten sad, maar hij doet wel iets dat hem zo gehaat maakt, zoveel is me duidelijk.
Het is me echter ook wel duidelijk dat de mensen die vervolgens bovenop hem springen ook wel maatschappelijke mislukkingen zijn. Die hopen dan door naar beneden te trappen toch nog even iets voor te stellen.
Ben het met je eens hoor, behalve dan het extra geld bovenop de Wajong. Hij verdiende op een gegeven moment ruim daar boven, en kreeg dus ook geen Wajong meer. Hier had hij alleen beter een management bij kunnen hebben, of eventueel zelfs een boekingsbureau, om er nog meer uit te halen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind die groepjes ook veel enger en krankzinniger hoor. Zelfs als je je online als een totaalidioot gedraagt hoeven mensen je privé niet zo overhoop te halen en je ruiten in te donderen.
Maar het is wel een ontzettend giftige cocktail en gezien de inspanningen die gedaan zijn om zijn veiligheid te waarborgen door allerlei instanties zou het beter zijn als hij niet vervolgens probeert de succesvolle contentmaker uit hangt die hij duidelijk niet is. Want het gaat hem alleen om extra geld verdienen boven op die Wajong. Hij kan ook vrijblijvend pingelen op dat keyboard zonder digitaal te bedelen.
De politie moet niet zeggen dat die moet stoppen met filmpjes maken maar hun verdomde werk doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap wat je zegt maar de politie had hem destijds ook geadviseerd gewoon weg te blijven. Hij zorgt zelf ook voor problemen.
Dit dus he? Ik snap dat goedpraten niet hier. Serieus hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De politie moet niet zeggen dat die moet stoppen met filmpjes maken maar hun verdomde werk doen.
Er zijn genoeg mensen door de jaren heen die de beste bedoelingen en adviezen met hem hebben gehad, ook op FOK! hij heeft daar uiteindelijk allemaal schijt aan als het naar zijn idee goed gaat. Die videoboodschappen waardoor hij uit de Wajong raakte waren een kortstondige hype op TikTok, toen ging hij dingen roepen tegen kinderen als ik verdien meer dan je vaderquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, behalve dan het extra geld bovenop de Wajong. Hij verdiende op een gegeven moment ruim daar boven, en kreeg dus ook geen Wajong meer. Hier had hij alleen beter een management bij kunnen hebben, of eventueel zelfs een boekingsbureau, om er nog meer uit te halen.
Maar hij vond die centen wel prima, en begeleiding nodig is toch onzin? (dacht hij waarschijnlijk) Al snel kwam dat kartel. Als hij toen was gestopt en anoniem door het leven was gegaan was er nu ook niks meer aan de hand uiteindelijk. Maar het blijven terugkomen op het internet blijft natuurlijk wel een zwakte van hem.
Maar waarom zouden een stelzwakzinnigen, die zelf ook de nodige problemen hebben waarschijnlijk, de loop van jouw leven moeten bepalen?
ik denk overigens dat hij op dit moment nog steeds een soort van begeleiding nodig heeft. Gewoon een mannetje waar hij naar luistert, en die zegt van ''Braddie, dit moet je gewoon even niet online gooien''
Die hebben wel belangrijkere zaken aan hun hoofd dan Braddie 24/7 in de gaten houden denk je niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De politie moet niet zeggen dat die moet stoppen met filmpjes maken maar hun verdomde werk doen.
Waar baseer je dat van de voedselbank op?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook dat je als persoon het lef hebt de voedselbank te misbruiken, terwijl je vervolgens meerdere keren per week thuisbezorgd laat aanrukken laat wel zien met wat voor persoon we te maken hebben.
Niemand praat iets goed hier.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:16 schreef Perox het volgende:
[..]
Dit dus he? Ik snap dat goedpraten niet hier. Serieus hoor.![]()
En het lijkt me niet dat als Braddie ermee stopt deze groep zichzelf ook opheft. Daar moet dus de angel uit.
Dat heeft hij zelf geroepen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Waar baseer je dat van de voedselbank op?
Ja zoals wat dan bonnen schrijven zekerquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hebben wel belangrijkere zaken aan hun hoofd dan Braddie 24/7 in de gaten houden denk je niet?
Heb ik weleens gedaan en ik heb dat nooit voorbij zien komen, dus vandaar. En in zijn geval geldt ook dat niet alles wat hij 'roept' per se waarheid is.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf geroepen.
Volg hem eens een maandje op TikTok en Twitch zou ik zeggen.
Och dit eeuwige clichequote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zoals wat dan bonnen schrijven zeker
Die gasten die hem stalken en bedreigen moeten gewoon opgespoord worden en worden aangepakt door de politie. Die gozer spoort niet, maar dat doet helemaal niet ter zake. Jij bent een van de mensen die steeds maar voorbeelden aandraagt over zijn gedrag. Wat mij betreft zit daar een bepaalde intentie achter. Jij wilt steeds maar praten over hoe kort het rokje wel niet was.quote:
quote:Bradge · Maker
Die zijn in dat kartel gedoken en besloten op eigen houtje een artikel te schrijven. Die vrouw stuurde mij een SMS omdat ze mijn nummer daar vond WTF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |