quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Alleen zijn vermeende seksuele escapades met Cynthia Braviour zijn al bewijs genoeg dat er seksueel geen ondergrens voor hem is.
Kan je niet gewoon normaal doen?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Alleen zijn vermeende seksuele escapades met Cynthia Braviour zijn al bewijs genoeg dat er seksueel geen ondergrens voor hem is.
Vooral de goede bite.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Toch komt die Bradge op mij niet perse dom over, hoor. Hij heeft wat autistische kenmerken. Maar in zijn video's legt hij alles duidelijk uit.
Zal. Maar ik ken haar redelijk en dit is niet haar stijl.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet fijn vinden als er een omvangrijk bestand met mijn naaktfoto's gedeeld zou worden met mijn collega's al zijn het foto's van 6 jaar oud.
Zwakzinnig - want nooit middelbare schoolopleiding gedaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:19 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Hij zit waarschijnlijk tegen het zwakzinnige aan. Heeft nooit een middelbare schoolopleiding gedaan.
Iets vertelt mij dat je nogal onwetend bent. Ik ga dit hier trouwens niet vertellen omdat die gast ook tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden. Waarmee ik niet wil zeggen dat dit alles hier er aan ten grondslag ligt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zwakzinnig - want nooit middelbare schoolopleiding gedaan.
Iets doet mij vermoeden dat jij ook niet vooraan stond toen de cognitie werd uitgedeeld.
Ik doe normaal.quote:
Jeetje. Echt wel een Inspector gadget jij.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:23 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Iets vertelt mij dat je nogal onwetend bent. Ik ga dit hier trouwens niet vertellen omdat die gast ook tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden. Waarmee ik niet wil zeggen dat dit alles hier er aan ten grondslag ligt.
Zeker niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:26 schreef -XOR- het volgende:
Gaan we hier op Fok nu ook al medeforummers zonder enig bewijs beschuldigen van pedofilie?
Ja nee dus. Ik wou het op gaan schrijven maar ik wil het niet daarop gooien.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jeetje. Echt wel een Inspector gadget jij.
Mensen wachten in spanning af !
Jeetje. Interessant. Vertel eens meer.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:27 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Ja nee dus. Ik wou het op gaan schrijven maar ik wil het niet daarop gooien.
Doe normaal, joh. Ik zeg het juist niet omdat mensen t dan tegen hem gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jeetje. Interessant. Vertel eens meer.
https://www.tiktok.com/@bradgememes_quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:16 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Wat doet ie op z’n YouTube kanaal? Is er een link?
Je kan toch aan de naam zien dat hij dit zelf niet is.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:bradgememes_
Ik denk dat dit um is.
Suggereer je hiermee nou dat het niet echt zou zijn?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:29 schreef Nattekat het volgende:
Je zou toch denken dat de politie wel wat gedaan had als het allemaal echt was. Sommige mensen hebben echt een dusdanig leeg leven dat ze niets anders kunnen dan het leven van andereren ruineren.
Zo vatte ik het eerst ook op maar toen dacht ik misschien het pedo gedeelte. Dat ze hem niet aanpakken omdat het niet echt is.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Suggereer je hiermee nou dat het niet echt zou zijn?
De politie is toch ook volop aanwezig geweest op het moment van dat geplande feestje?
Ik bedoel de beschuldigingen aan Brad.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Suggereer je hiermee nou dat het niet echt zou zijn?
De politie is toch ook volop aanwezig geweest op het moment van dat geplande feestje?
Er kan eindeloos op gerechercheerd worden, lekker veel mankrachten en -uren op gooien en met een beetje geluk zal er misschien een keertje een meeloper die niet slim genoeg is VPNs te gebruiken of een beetje dom handelt gepakt te worden en die kan je dan énkel vervolgen voor datgene waar hij op betrapt is (dus bv het bestellen van één pizza)quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Er worden pizzas en allerhande producten op zijn adres besteld. Er worden marktplaatsadvertenties gezet. Er komen mensen langs om ruiten in te slaan.
Denk dat er prima op gerechercheerd kan worden.
En het is ook nog eens TikTok en geen YouTubequote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan toch aan de naam zien dat hij dit zelf niet is.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:33 schreef Momo het volgende:
[..]
En het is ook nog eens TikTok en geen YoTube
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Leek me ook. Die gast is 'veel' maar niet zo arrogant dat ie dingen van zichzelf memes gaat noemen. Alhoewel... hij wilde al die 20× met een nieuw youtube kanaal ook geld verdienen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan toch aan de naam zien dat hij dit zelf niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |