Bijzonder dat je het opneemt voor iemand die wil afspreken met een kind van 11.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
denken dat we dit soort proletenTV gaan kijken
Iemand confronteren is zeker niet verkeerd, want dit is zeker niet ok. Maar onderschat de woede van een menigte niet, bepaalde mensen gaan wel fysiek worden als bekend wordt dat in hun omgeving een pedo woont. Of dat nou echt zo is of enkel een beschuldiging....quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is nu 'voor eigen rechten spelen'? je moet niet iemand de tyfus in slaan.
Maar deze man (van het filmpje) doet zich voor als een kind, of laat een meisje die hij kent de pedo's lokken. En confronteert ze. Dat is toch goed? ze moeten bang zijn.
Even geprobeerd, is nauwelijks te verstaan en ondertiteling is in het Turks ofzo, dus jaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
denken dat we dit soort proletenTV gaan kijken
waar speel ik slachtoffer?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach ja lekker slachtoffer gaan spelen met je gelul dat je de aantijgingen gelooft en daarom niet hetzelfde aan het doen bent als de aantijgingen wederom verder te verspreiden met het benadrukken over jonge meisjes lastig vallen.![]()
Hij doet maar. Ik heb een goede rechtsbijstandverzekering.quote:Niets consequents aan, of moet braddy jou voor de rechter gaan slepen? Ben je dan ook zo stoer om je anonimiteit hier op te geven.
Haha krijg lekker de vinkentering met je debiele aantijgingenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bijzonder dat je het opneemt voor iemand die wil afspreken met een kind van 11.
Waarom doe je dat?
Ja maar volgens mij had ie nooit goed contact met zn ooms. Weet verder ook niet of de 2 broers van zn vader vastzitten, danwel dood zijn. Zijn vader was altijd meer een kruimeldief, geen geharde crimineel. Valt allemaal op te zoeken (zn ooms) maar ben t vergeten en ga dat zelf niet doen.quote:
Ja, eens. Je moet er mee oppassen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Iemand confronteren is zeker niet verkeerd, want dit is zeker niet ok. Maar onderschat de woede van een menigte niet, bepaalde mensen gaan wel fysiek worden als bekend wordt dat in hun omgeving een pedo woont. Of dat nou echt zo is of enkel een beschuldiging....
Nog agressief ook. Brrrrr eng, hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:34 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Haha krijg lekker de vinkentering met je debiele aantijgingen
Pedohunters zijn de kanker van de samenleving.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Iemand confronteren is zeker niet verkeerd, want dit is zeker niet ok. Maar onderschat de woede van een menigte niet, bepaalde mensen gaan wel fysiek worden als bekend wordt dat in hun omgeving een pedo woont. Of dat nou echt zo is of enkel een beschuldiging....
Zijn daar écht bewijzen van of is het van horen zeggen? (Posts op sociale media?)quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bijzonder dat je het opneemt voor iemand die wil afspreken met een kind van 11.
Waarom doe je dat?
Het probleem is dat als jij je als volwassene voordoet als kind, en vervolgens gaat een andere volwassenen jou proberen te groomen dan is er dus geen misdaad gepleegd, want er is geen kind gegroomed. Voor de wet heb je dan dus niks verkeerds gedaan, maar je hebt wel geprobeerd met een kind af te spreken. Dan heb je "geluk" dat dat kind eigenlijk een volwassene is en er dus geen misdrijf is gepleegd maar de intentie was er wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:36 schreef Bocaj het volgende:
En als er écht bewijzen zijn van verboden grensoverschrijdend gedrag dan is er de rechtelijke macht om in te grijpen.
Voor de rest: "Mind your own business!"
De coronawappies moet zich toch ergens anders mee bezig houden en na wat feesboek onderzoek hebben ze zich tot pedohunters omgeschoold.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Pedohunters zijn de kanker van de samenleving.
We hebben niet voor niets een rechtsstaat opgetuigd die jaarlijks miljarden kost.
Opzich is hunten prima, maar verzamel je bewijs, en ga dan naar de politie. Ipv het recht in eigen hand te nemen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Pedohunters zijn de kanker van de samenleving.
We hebben niet voor niets een rechtsstaat opgetuigd die jaarlijks miljarden kost.
Kijk het filmpje.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zijn daar écht bewijzen van of is het van horen zeggen? (Posts op sociale media?)
Pedohunters verzieken niets. Want het gaat erom dat de pedofiel in kwestie bang wordt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het probleem is dat als jij je als volwassene voordoet als kind, en vervolgens gaat een andere volwassenen jou proberen te groomen dan is er dus geen misdaad gepleegd, want er is geen kind gegroomed. Voor de wet heb je dan dus niks verkeerds gedaan, maar je hebt wel geprobeerd met een kind af te spreken. Dan heb je "geluk" dat dat kind eigenlijk een volwassene is en er dus geen misdrijf is gepleegd maar de intentie was er wel.
Daarom verzieken pedohunters het vaak.
Dit is echt bullshit.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Triest natuurlijk en eigen rechter spelen en schandpalen zijn niet ok maar ik geloof direct dat die Braddie een viespeuk is die heel de dag een beetje zit te internetten en met allerlei jonge meiden dingen probeert.
Ze photoshoppen ook dingen. Verhalen van dit forum bijv.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Opzich is hunten prima, maar verzamel je bewijs, en ga dan naar de politie. Ipv het recht in eigen hand te nemen.
Overigens denk ik niet dat de Bradge een pedo is, hij maakt hooguit onhandige opmerkingen.
Bewijs is er ook niet, je ziet wel eens een vies gesprek voorbij komen, waarvan hun dan maken dat het met een 12-jarige was. Maar dat is helemaal nergens in die berichten te zien. Hun catfishen hem gewoon om uit de tent te lokken. Helaas is hij dan weer zo achterlijk om er telkens weer in te trappen.
Even een beetje gezocht, schijnt een groep te zijn die 'internetleugenaars' ontmaskert en confronteert.quote:
Pedo weet ik niet maar hij heeft hier op FOK! wel eens openlijk aangegeven dat hij geilde op zijn eigen nichtjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Opzich is hunten prima, maar verzamel je bewijs, en ga dan naar de politie. Ipv het recht in eigen hand te nemen.
Overigens denk ik niet dat de Bradge een pedo is, hij maakt hooguit onhandige opmerkingen.
Bewijs is er ook niet, je ziet wel eens een vies gesprek voorbij komen, waarvan hun dan maken dat het met een 12-jarige was. Maar dat is helemaal nergens in die berichten te zien. Hun catfishen hem gewoon om uit de tent te lokken. Helaas is hij dan weer zo achterlijk om er telkens weer in te trappen.
Dat was toch een andere user?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Pedo weet ik niet maar hij heeft hier op FOK! wel eens openlijk aangegeven dat hij geilde op zijn eigen nichtjes.
Ja dit viel mij ook al op, lekker handigquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:38 schreef .Gringo. het volgende:
In een NOS artikel dat over bedreiging en treitering gaat, wordt zijn voor en achternaam genoemd, woonplaats en straat waar hij woont (met foto erbij), YouTube kanaal ...
quote:
Ik steek mijn hand er niet voor in het vuur. Jij kennelijk wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:44 schreef Ama het volgende:
Je kan veel van die jongen vinden maar het is geen pedofiel.
Ja en dat soort gesprekken kun je natuurlijk ook makkelijk photoshoppen. Politie kan enkel oordelen of dat echt is. Zwakbegaafde mensen zullen ook makkelijk trappen inderdaad in een catfish van dat soort figuren. Ga hem berichten sturen met de telefoon van je 15-jarige zusje zonder duidelijke profielfoto ofzo.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |