abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209249811
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja, dat mag jij vinden. Ik heb niets tegen pedo-hunten op zichzelf. Je moet alleen wel helder hebben dat iemand echt een smeerlap is.
Is er volgens mij niet. Dan was ie wel opgepakt geweest.
pi_209249813
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 11:55 schreef Tengano het volgende:
Zit de NOS ook in het complot dat ze expliciet doorgeven dat Bradley van Dijk in de Anemonestraat in Hilversum woont.
hij woont daar niet, dat is het adres van 1 van zijn ouders
pi_209249827
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tijdje terug ook iets over gezien inderdaad, omdat er even een obscuur dingetje over 'Looij kartel' (met spatie :') ) ergens stond. Lijkt ook wel zo'n supervaag en obscuur YouTube-dingetje van een of andere oude vent. Wat een rare wereld waar die pubertjes in leven joh.
Dat is Ad Looij, Ad en Braddie haten elkaar weer.
Dat hele gedoe is ook niks nieuws verder want het zijn gewoon memes door hun idiote gedrag. Zoals die figuren uit probleemwijken een cultstatus hebben met hun onnavolgbare uitspraken en acties.
blablablabla
pi_209249838
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:23 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
hij woont daar niet, dat is het adres van 1 van zijn ouders
Hij woont edoch in Hilversum. Althans, 3-4 jaar terug.
pi_209249841
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik maak hem nergens voor uit. Ik zeg dat ik de aantijgingen geloof.

Mag dat niet?

Als er aantijgingen tegen mijn persoon gedaan worden lig ik er geen moment wakker van als jij dat gelooft. Op het moment dat jij, of iemand anders, onware aantijgingen tegen mij verspreid kan die persoon inderdaad aangifte tegemoet zien. Dat is volgens mij zeer consequent.
Ach ja lekker slachtoffer gaan spelen met je gelul dat je de aantijgingen gelooft en daarom niet hetzelfde aan het doen bent als de aantijgingen wederom verder te verspreiden met het benadrukken over jonge meisjes lastig vallen. :')

Niets consequents aan, of moet braddy jou voor de rechter gaan slepen? Ben je dan ook zo stoer om je anonimiteit hier op te geven.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 12:28:07 #81
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209249867
quote:

[..]
Ja, dat mag jij vinden. Ik heb niets tegen pedo-hunten op zichzelf. Je moet alleen wel helder hebben dat iemand echt een smeerlap is.

Ik vind dit bijvoorbeeld fantastisch gedaan:
Als mensen pedo zijn moeten ze zeker aangepakt worden. Volwassenen die met kleine kinderen willen afspreken,daar klopt iets niet. Maar dat mensen voor eigen rechter gaan spelen vind ik niks. Als iemand een hekel aan jou zou hebben, zouden ze ook wel dingen kunnen gaan verzinnen om jou zwart te maken, of anoniem op internet als pedo uitmaken. Dan zou jij ook ineens een boze groep voor de deur kunnen hebben. Als mensen eenmaal dat label hebben komen ze er ook niet meer vanaf.
pi_209249868
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Alleen zijn vermeende seksuele escapades met Cynthia Braviour zijn al bewijs genoeg dat er seksueel geen ondergrens voor hem is.
Proest
pi_209249880
Pak dit tuig keihard aan. Geen taakstraf, maar echt een aantal maanden de bak in voor de meelopers. De organisatoren mogen van mij nog veel langer achter tralies verdwijnen.
pi_209249894
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:26 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Hij woont edoch in Hilversum. Althans, 3-4 jaar terug.
hij woonde in de gemeente hilversum, daar zijn meerdere keren zijn ramen ingegooid, zijn huis beklad met graffiti, toen is hij verhuisd (een paar maanden terug) naar ergens anders in die gemeente, ze zijn hem gaan volgen vanuit de supermarkt en hebben zo zijn nieuwe adres gevonden.
pi_209249895
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Als mensen pedo zijn moeten ze zeker aangepakt worden. Volwassenen die met kleine kinderen willen afspreken,daar klopt iets niet. Maar dat mensen voor eigen rechter gaan spelen vind ik niks. Als iemand een hekel aan jou zou hebben, zouden ze ook wel dingen kunnen gaan verzinnen om jou zwart te maken, of anoniem op internet als pedo uitmaken. Dan zou jij ook ineens een boze groep voor de deur kunnen hebben. Als mensen eenmaal dat label hebben komen ze er ook niet meer vanaf.
Wat is nu 'voor eigen rechten spelen'? je moet niet iemand de tyfus in slaan.

Maar deze man (van het filmpje) doet zich voor als een kind, of laat een meisje die hij kent de pedo's lokken. En confronteert ze. Dat is toch goed? ze moeten bang zijn.

Dingen verzinnen is van een heel andere orde, natuurlijk. Waar bovendien de mensen die het verzinnen vooral zichzelf mee hebben. Meeste 'pedo-hunters' begrijpen dat maar al te goed, en zijn oprecht in hun intentie om het veiliger te maken voor de kinderen.
pi_209249903
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:28 schreef rutger05 het volgende:
Pak dit tuig keihard aan. Geen taakstraf, maar echt een aantal maanden de bak in voor de meelopers. De organisatoren mogen van mij nog veel langer achter tralies verdwijnen.
vpn en telegram, lastig te vinden
pi_209249906
quote:

[..]

Ik vind dit bijvoorbeeld fantastisch gedaan:
denken dat we dit soort proletenTV gaan kijken :')
pi_209249916
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:29 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
hij woonde in de gemeente hilversum, daar zijn meerdere keren zijn ramen ingegooid, zijn huis beklad met graffiti, toen is hij verhuisd (een paar maanden terug) naar ergens anders in die gemeente, ze zijn hem gaan volgen vanuit de supermarkt en hebben zo zijn nieuwe adres gevonden.
I see.
pi_209249922
Misschien kan zijn vader bemiddelen.

2018:
quote:
,,Ik zit nog altijd met oprechte liefde in de onderwereld, die ik meer bewonder dan de bovenwereld. Maar ik ben geen voorstander van al dat moorden, al heb ik genoeg bloed aan mijn handen gehad en ben ik nog steeds in staat om het bloed te laten vloeien als dat nodig is. Als je ouder wordt, zelf kinderen hebt gekregen en in een goede liefdevolle relatie zit, worden je gedachtegangen anders en ga je dingen anders zien.’’

https://m.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20180926_75419849
pi_209249928
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:31 schreef Nober het volgende:
Misschien kan zijn vader bemiddelen.

2018:
[..]

oom
pi_209249933
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:30 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Bijzonder dat je het opneemt voor iemand die wil afspreken met een kind van 11.

Waarom doe je dat?
  dinsdag 23 mei 2023 @ 12:33:04 #92
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209249935
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Wat is nu 'voor eigen rechten spelen'? je moet niet iemand de tyfus in slaan.

Maar deze man (van het filmpje) doet zich voor als een kind, of laat een meisje die hij kent de pedo's lokken. En confronteert ze. Dat is toch goed? ze moeten bang zijn.
Iemand confronteren is zeker niet verkeerd, want dit is zeker niet ok. Maar onderschat de woede van een menigte niet, bepaalde mensen gaan wel fysiek worden als bekend wordt dat in hun omgeving een pedo woont. Of dat nou echt zo is of enkel een beschuldiging....
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 mei 2023 @ 12:33:45 #93
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_209249939
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:30 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Even geprobeerd, is nauwelijks te verstaan en ondertiteling is in het Turks ofzo, dus ja :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209249945
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ach ja lekker slachtoffer gaan spelen met je gelul dat je de aantijgingen gelooft en daarom niet hetzelfde aan het doen bent als de aantijgingen wederom verder te verspreiden met het benadrukken over jonge meisjes lastig vallen. :')
waar speel ik slachtoffer?

Ik ben nergens slachtoffer van.

En volgens mij staat het mij vrij om welke aantijgingen dan ook voor waar aan te nemen.
quote:
Niets consequents aan, of moet braddy jou voor de rechter gaan slepen? Ben je dan ook zo stoer om je anonimiteit hier op te geven.
Hij doet maar. Ik heb een goede rechtsbijstandverzekering.

Ik heb alleen geen flauw idee voor wat hij me zou willen aanklagen. Wegens aantijgingen van iemand anders? Dat zie ik met vertrouwen tegemoet.

Ik zou niet weten waarom ik mijn anonimiteit op zou moeten geven. Als Braddie een zaak heeft tegen mij heeft (proest) weten ze me wel te vinden op basis van mijn username en ip adres.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209249946
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Bijzonder dat je het opneemt voor iemand die wil afspreken met een kind van 11.

Waarom doe je dat?
Haha krijg lekker de vinkentering met je debiele aantijgingen
pi_209249958
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:32 schreef Oriente het volgende:

[..]
oom
Ja maar volgens mij had ie nooit goed contact met zn ooms. Weet verder ook niet of de 2 broers van zn vader vastzitten, danwel dood zijn. Zijn vader was altijd meer een kruimeldief, geen geharde crimineel. Valt allemaal op te zoeken (zn ooms) maar ben t vergeten en ga dat zelf niet doen.
pi_209249965
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:33 schreef Momo het volgende:

[..]
Iemand confronteren is zeker niet verkeerd, want dit is zeker niet ok. Maar onderschat de woede van een menigte niet, bepaalde mensen gaan wel fysiek worden als bekend wordt dat in hun omgeving een pedo woont. Of dat nou echt zo is of enkel een beschuldiging....
Ja, eens. Je moet er mee oppassen.
pi_209249971
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:34 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Haha krijg lekker de vinkentering met je debiele aantijgingen
Nog agressief ook. Brrrrr eng, hoor.
pi_209249975
Ik ken die hele gozer niet maar of die wel of niet pedo zou zijn, we leven wel in een rechtsstaat en we gaan niet met 500 man een knul met de dood bedreigen en zn oude moedertje en alle mensen in die straat een hartverzakking bezorgen.

Alleen maar omdat een stel kanslozen gekkies dénken dat dit een pedo is :')

Zo werkt dat niet
  dinsdag 23 mei 2023 @ 12:36:51 #100
65846 Bocaj
47th President.
pi_209249978
En als er écht bewijzen zijn van verboden grensoverschrijdend gedrag dan is er de rechtelijke macht om in te grijpen.
Voor de rest: "Mind your own business!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')