Is er volgens mij niet. Dan was ie wel opgepakt geweest.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, dat mag jij vinden. Ik heb niets tegen pedo-hunten op zichzelf. Je moet alleen wel helder hebben dat iemand echt een smeerlap is.
hij woont daar niet, dat is het adres van 1 van zijn oudersquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:55 schreef Tengano het volgende:
Zit de NOS ook in het complot dat ze expliciet doorgeven dat Bradley van Dijk in de Anemonestraat in Hilversum woont.
Dat is Ad Looij, Ad en Braddie haten elkaar weer.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijdje terug ook iets over gezien inderdaad, omdat er even een obscuur dingetje over 'Looij kartel' (met spatie) ergens stond. Lijkt ook wel zo'n supervaag en obscuur YouTube-dingetje van een of andere oude vent. Wat een rare wereld waar die pubertjes in leven joh.
Hij woont edoch in Hilversum. Althans, 3-4 jaar terug.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:23 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
hij woont daar niet, dat is het adres van 1 van zijn ouders
Ach ja lekker slachtoffer gaan spelen met je gelul dat je de aantijgingen gelooft en daarom niet hetzelfde aan het doen bent als de aantijgingen wederom verder te verspreiden met het benadrukken over jonge meisjes lastig vallen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik maak hem nergens voor uit. Ik zeg dat ik de aantijgingen geloof.
Mag dat niet?
Als er aantijgingen tegen mijn persoon gedaan worden lig ik er geen moment wakker van als jij dat gelooft. Op het moment dat jij, of iemand anders, onware aantijgingen tegen mij verspreid kan die persoon inderdaad aangifte tegemoet zien. Dat is volgens mij zeer consequent.
Als mensen pedo zijn moeten ze zeker aangepakt worden. Volwassenen die met kleine kinderen willen afspreken,daar klopt iets niet. Maar dat mensen voor eigen rechter gaan spelen vind ik niks. Als iemand een hekel aan jou zou hebben, zouden ze ook wel dingen kunnen gaan verzinnen om jou zwart te maken, of anoniem op internet als pedo uitmaken. Dan zou jij ook ineens een boze groep voor de deur kunnen hebben. Als mensen eenmaal dat label hebben komen ze er ook niet meer vanaf.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, dat mag jij vinden. Ik heb niets tegen pedo-hunten op zichzelf. Je moet alleen wel helder hebben dat iemand echt een smeerlap is.
Ik vind dit bijvoorbeeld fantastisch gedaan:
Proestquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Alleen zijn vermeende seksuele escapades met Cynthia Braviour zijn al bewijs genoeg dat er seksueel geen ondergrens voor hem is.
hij woonde in de gemeente hilversum, daar zijn meerdere keren zijn ramen ingegooid, zijn huis beklad met graffiti, toen is hij verhuisd (een paar maanden terug) naar ergens anders in die gemeente, ze zijn hem gaan volgen vanuit de supermarkt en hebben zo zijn nieuwe adres gevonden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:26 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Hij woont edoch in Hilversum. Althans, 3-4 jaar terug.
Wat is nu 'voor eigen rechten spelen'? je moet niet iemand de tyfus in slaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Als mensen pedo zijn moeten ze zeker aangepakt worden. Volwassenen die met kleine kinderen willen afspreken,daar klopt iets niet. Maar dat mensen voor eigen rechter gaan spelen vind ik niks. Als iemand een hekel aan jou zou hebben, zouden ze ook wel dingen kunnen gaan verzinnen om jou zwart te maken, of anoniem op internet als pedo uitmaken. Dan zou jij ook ineens een boze groep voor de deur kunnen hebben. Als mensen eenmaal dat label hebben komen ze er ook niet meer vanaf.
vpn en telegram, lastig te vindenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:28 schreef rutger05 het volgende:
Pak dit tuig keihard aan. Geen taakstraf, maar echt een aantal maanden de bak in voor de meelopers. De organisatoren mogen van mij nog veel langer achter tralies verdwijnen.
denken dat we dit soort proletenTV gaan kijkenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind dit bijvoorbeeld fantastisch gedaan:
I see.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:29 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
hij woonde in de gemeente hilversum, daar zijn meerdere keren zijn ramen ingegooid, zijn huis beklad met graffiti, toen is hij verhuisd (een paar maanden terug) naar ergens anders in die gemeente, ze zijn hem gaan volgen vanuit de supermarkt en hebben zo zijn nieuwe adres gevonden.
quote:,,Ik zit nog altijd met oprechte liefde in de onderwereld, die ik meer bewonder dan de bovenwereld. Maar ik ben geen voorstander van al dat moorden, al heb ik genoeg bloed aan mijn handen gehad en ben ik nog steeds in staat om het bloed te laten vloeien als dat nodig is. Als je ouder wordt, zelf kinderen hebt gekregen en in een goede liefdevolle relatie zit, worden je gedachtegangen anders en ga je dingen anders zien.’’
https://m.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20180926_75419849
oomquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:31 schreef Nober het volgende:
Misschien kan zijn vader bemiddelen.
2018:
[..]
Bijzonder dat je het opneemt voor iemand die wil afspreken met een kind van 11.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
denken dat we dit soort proletenTV gaan kijken
Iemand confronteren is zeker niet verkeerd, want dit is zeker niet ok. Maar onderschat de woede van een menigte niet, bepaalde mensen gaan wel fysiek worden als bekend wordt dat in hun omgeving een pedo woont. Of dat nou echt zo is of enkel een beschuldiging....quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is nu 'voor eigen rechten spelen'? je moet niet iemand de tyfus in slaan.
Maar deze man (van het filmpje) doet zich voor als een kind, of laat een meisje die hij kent de pedo's lokken. En confronteert ze. Dat is toch goed? ze moeten bang zijn.
Even geprobeerd, is nauwelijks te verstaan en ondertiteling is in het Turks ofzo, dus jaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
denken dat we dit soort proletenTV gaan kijken
waar speel ik slachtoffer?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach ja lekker slachtoffer gaan spelen met je gelul dat je de aantijgingen gelooft en daarom niet hetzelfde aan het doen bent als de aantijgingen wederom verder te verspreiden met het benadrukken over jonge meisjes lastig vallen.![]()
Hij doet maar. Ik heb een goede rechtsbijstandverzekering.quote:Niets consequents aan, of moet braddy jou voor de rechter gaan slepen? Ben je dan ook zo stoer om je anonimiteit hier op te geven.
Haha krijg lekker de vinkentering met je debiele aantijgingenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bijzonder dat je het opneemt voor iemand die wil afspreken met een kind van 11.
Waarom doe je dat?
Ja maar volgens mij had ie nooit goed contact met zn ooms. Weet verder ook niet of de 2 broers van zn vader vastzitten, danwel dood zijn. Zijn vader was altijd meer een kruimeldief, geen geharde crimineel. Valt allemaal op te zoeken (zn ooms) maar ben t vergeten en ga dat zelf niet doen.quote:
Ja, eens. Je moet er mee oppassen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Iemand confronteren is zeker niet verkeerd, want dit is zeker niet ok. Maar onderschat de woede van een menigte niet, bepaalde mensen gaan wel fysiek worden als bekend wordt dat in hun omgeving een pedo woont. Of dat nou echt zo is of enkel een beschuldiging....
Nog agressief ook. Brrrrr eng, hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:34 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Haha krijg lekker de vinkentering met je debiele aantijgingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |