Pedohunters zijn de kanker van de samenleving.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Iemand confronteren is zeker niet verkeerd, want dit is zeker niet ok. Maar onderschat de woede van een menigte niet, bepaalde mensen gaan wel fysiek worden als bekend wordt dat in hun omgeving een pedo woont. Of dat nou echt zo is of enkel een beschuldiging....
Zijn daar écht bewijzen van of is het van horen zeggen? (Posts op sociale media?)quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bijzonder dat je het opneemt voor iemand die wil afspreken met een kind van 11.
Waarom doe je dat?
Het probleem is dat als jij je als volwassene voordoet als kind, en vervolgens gaat een andere volwassenen jou proberen te groomen dan is er dus geen misdaad gepleegd, want er is geen kind gegroomed. Voor de wet heb je dan dus niks verkeerds gedaan, maar je hebt wel geprobeerd met een kind af te spreken. Dan heb je "geluk" dat dat kind eigenlijk een volwassene is en er dus geen misdrijf is gepleegd maar de intentie was er wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:36 schreef Bocaj het volgende:
En als er écht bewijzen zijn van verboden grensoverschrijdend gedrag dan is er de rechtelijke macht om in te grijpen.
Voor de rest: "Mind your own business!"
De coronawappies moet zich toch ergens anders mee bezig houden en na wat feesboek onderzoek hebben ze zich tot pedohunters omgeschoold.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Pedohunters zijn de kanker van de samenleving.
We hebben niet voor niets een rechtsstaat opgetuigd die jaarlijks miljarden kost.
Opzich is hunten prima, maar verzamel je bewijs, en ga dan naar de politie. Ipv het recht in eigen hand te nemen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Pedohunters zijn de kanker van de samenleving.
We hebben niet voor niets een rechtsstaat opgetuigd die jaarlijks miljarden kost.
Kijk het filmpje.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zijn daar écht bewijzen van of is het van horen zeggen? (Posts op sociale media?)
Pedohunters verzieken niets. Want het gaat erom dat de pedofiel in kwestie bang wordt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het probleem is dat als jij je als volwassene voordoet als kind, en vervolgens gaat een andere volwassenen jou proberen te groomen dan is er dus geen misdaad gepleegd, want er is geen kind gegroomed. Voor de wet heb je dan dus niks verkeerds gedaan, maar je hebt wel geprobeerd met een kind af te spreken. Dan heb je "geluk" dat dat kind eigenlijk een volwassene is en er dus geen misdrijf is gepleegd maar de intentie was er wel.
Daarom verzieken pedohunters het vaak.
Dit is echt bullshit.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Triest natuurlijk en eigen rechter spelen en schandpalen zijn niet ok maar ik geloof direct dat die Braddie een viespeuk is die heel de dag een beetje zit te internetten en met allerlei jonge meiden dingen probeert.
Ze photoshoppen ook dingen. Verhalen van dit forum bijv.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Opzich is hunten prima, maar verzamel je bewijs, en ga dan naar de politie. Ipv het recht in eigen hand te nemen.
Overigens denk ik niet dat de Bradge een pedo is, hij maakt hooguit onhandige opmerkingen.
Bewijs is er ook niet, je ziet wel eens een vies gesprek voorbij komen, waarvan hun dan maken dat het met een 12-jarige was. Maar dat is helemaal nergens in die berichten te zien. Hun catfishen hem gewoon om uit de tent te lokken. Helaas is hij dan weer zo achterlijk om er telkens weer in te trappen.
Even een beetje gezocht, schijnt een groep te zijn die 'internetleugenaars' ontmaskert en confronteert.quote:
Pedo weet ik niet maar hij heeft hier op FOK! wel eens openlijk aangegeven dat hij geilde op zijn eigen nichtjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Opzich is hunten prima, maar verzamel je bewijs, en ga dan naar de politie. Ipv het recht in eigen hand te nemen.
Overigens denk ik niet dat de Bradge een pedo is, hij maakt hooguit onhandige opmerkingen.
Bewijs is er ook niet, je ziet wel eens een vies gesprek voorbij komen, waarvan hun dan maken dat het met een 12-jarige was. Maar dat is helemaal nergens in die berichten te zien. Hun catfishen hem gewoon om uit de tent te lokken. Helaas is hij dan weer zo achterlijk om er telkens weer in te trappen.
Dat was toch een andere user?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Pedo weet ik niet maar hij heeft hier op FOK! wel eens openlijk aangegeven dat hij geilde op zijn eigen nichtjes.
Ja dit viel mij ook al op, lekker handigquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:38 schreef .Gringo. het volgende:
In een NOS artikel dat over bedreiging en treitering gaat, wordt zijn voor en achternaam genoemd, woonplaats en straat waar hij woont (met foto erbij), YouTube kanaal ...
quote:
Ik steek mijn hand er niet voor in het vuur. Jij kennelijk wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:44 schreef Ama het volgende:
Je kan veel van die jongen vinden maar het is geen pedofiel.
Ja en dat soort gesprekken kun je natuurlijk ook makkelijk photoshoppen. Politie kan enkel oordelen of dat echt is. Zwakbegaafde mensen zullen ook makkelijk trappen inderdaad in een catfish van dat soort figuren. Ga hem berichten sturen met de telefoon van je 15-jarige zusje zonder duidelijke profielfoto ofzo.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:40 schreef PS. het volgende:
[..]
wat zijn bewijzen?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zijn daar écht bewijzen van of is het van horen zeggen? (Posts op sociale media?)
Hij is boos op een inwoner uit Utrecht en hij rijdt boos (zo dat is eruit) met piepende bandjes weg.quote:
Nou. Ik vraag me af wie of wat. Er was iig een gast die hem op een auto-forum steeds zat af te zeiken. Dat was terecht want dat ging over zijn weggedrag en het debiele gedrag dat ie tentoonstelde qua het kopen van steeds weer een nieuw barrel. Voor de rest weet ik alleen maar dat er ooit iemand van dit forum iets bij em kwam kopen (heel lang terug) en t nog al een ongure teringbende is wat ie er aantraf toen ie nog bij zn moeder woonde. Dat ontkende 'the bradge' overigens maar ik betwijfel of t niet echt was.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:46 schreef theunderdog het volgende:
Maar het verhaal hier, is dus: dat die Bradge al jaren ruzie heeft met een paar andere mensen en dat die andere mensen zichzelf het 'looijkartel' zijn gaan noemen?
Zieke wereld .quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja en dat soort gesprekken kun je natuurlijk ook makkelijk photoshoppen. Politie kan enkel oordelen of dat echt is. Zwakbegaafde mensen zullen ook makkelijk trappen inderdaad in een catfish van dat soort figuren. Ga hem berichten sturen met de telefoon van je 15-jarige zusje zonder duidelijke profielfoto ofzo.
Zelfs al is die een pedo, dan wil het nog niet zeggen dat hij ook pedoseksueel is en dus actief is.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
[..]
Ik steek mijn hand er niet voor in het vuur. Jij kennelijk wel.
Geen idee.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:44 schreef Ama het volgende:
Je kan veel van die jongen vinden maar het is geen pedofiel.
Klopt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
[..]
Ik steek mijn hand er niet voor in het vuur. Jij kennelijk wel.
Dat groepje begint gesprekken met hem (en doen alsof ze een vrouw zijn die interesse hebben in hem) en als hij dan iets intiems zegt of stuurt zeggen ze oh ja ik ben 14. Daarom is hij nu een pedofiel volgens die groep en omdat ze shit photoshoppen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:53 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Zelfs al is die een pedo, dan wil het nog niet zeggen dat hij ook pedoseksueel is en dus actief is.
Het is niet aan de pedojagers om voor eigen rechter te spelen.
Ga naar de politie maar ga niet iemand opjagen en met de dood bedreigen en in zijn straat rellen, alleen omdat je DENKT dat hij pedo is.
In zulk soort zaken heb je altijd met tunnelvisie te maken en omdat mensen iets DENKEN hoeft dat nog niet de waarheid te zijn.
Het is heel makkelijk om een hetze te creeren en iemand van iets te beschuldigen zonder bewijs, of zonder dat hij of zij het gedaan heeft.
Dat is het grote gevaar van pedo jagers of van iedereen die denkt het recht in eigen hand te moeten nemen.
Eens met alles wat je zegt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:53 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Zelfs al is die een pedo, dan wil het nog niet zeggen dat hij ook pedoseksueel is en dus actief is.
Het is niet aan de pedojagers om voor eigen rechter te spelen.
Ga naar de politie maar ga niet iemand opjagen en met de dood bedreigen en in zijn straat rellen, alleen omdat je DENKT dat hij pedo is.
In zulk soort zaken heb je altijd met tunnelvisie te maken en omdat mensen iets DENKEN hoeft dat nog niet de waarheid te zijn.
Het is heel makkelijk om een hetze te creeren en iemand van iets te beschuldigen zonder bewijs, of zonder dat hij of zij het gedaan heeft.
Dat is het grote gevaar van pedo jagers of van iedereen die denkt het recht in eigen hand te moeten nemen.
Dat het bij iemand een teringbende is, is buitengewoon irrelevant toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:52 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Nou. Ik vraag me af wie of wat. Er was iig een gast die hem op een auto-forum steeds zat af te zeiken. Dat was terecht want dat ging over zijn weggedrag en het debiele gedrag dat ie tentoonstelde qua het kopen van steeds weer een nieuw barrel. Voor de rest weet ik alleen maar dat er ooit iemand van dit forum iets bij em kwam kopen (heel lang terug) en t nog al een ongure teringbende is wat ie er aantraf toen ie nog bij zn moeder woonde. Dat ontkende 'the bradge' overigens maar ik betwijfel of t niet echt was.
Mag je doen maar ik zag veel viezigheid op instagram. Echter, ik vond de lui die die shit postten en zo ongelooflijk geobsedeerd waren met hem eveneens heel erg vies.quote:
Dat filmpje bedoelde ik niet. Het ging niet over Braddle.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij is boos op een inwoner uit Utrecht en hij rijdt boos (zo dat is eruit) met piepende bandjes weg.
![]()
Als dit jouw bewijs is...
Welke viezigheid op insta zag je?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:56 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Mag je doen maar ik zag veel viezigheid op instagram. Echter, ik vond de lui die die shit postten en zo ongelooflijk geobsedeerd waren met hem eveneens heel erg vies.
Gemaakte (plak- en knipwerk) nepbewijzen dus.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:51 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
wat zijn bewijzen?
is dit bv echt?
[ link | afbeelding ]
2 seconde werk
Nou ik bedoelde niet dat t alleen een zooitje was. Volgens die user stond er ontzettend veel zut dat eruitzag om verkocht te worden. Tevens de eerste keer dat ik iets over deze kutgast las. Moet echt iets van 13 jaar terug zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat het bij iemand een teringbende is, is buitengewoon irrelevant toch?
Jep en daarom geloven mensen het.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gemaakte (plak- en knipwerk) nepbewijzen dus.
Dat is een heel ander iemand...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat filmpje bedoelde ik niet. Het ging niet over Braddle.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:56 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Mag je doen maar ik zag veel viezigheid op instagram. Echter, ik vond de lui die die shit postten en zo ongelooflijk geobsedeerd waren met hem eveneens heel erg vies.
Heeft mn geheugen bijna helemaal gewist maar waren ook seksuele dingen. Toen vond ik t al snel genoeg. Ik geloof dat ik wel een naaktfoto zag.quote:
precies mijn puntquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gemaakte (plak- en knipwerk) nepbewijzen dus.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:58 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde niet dat t alleen een zooitje was. Volgens die user stond er ontzettend veel zut dat eruitzag om verkocht te worden. Tevens de eerste keer dat ik iets over deze kutgast las. Moet echt iets van 13 jaar terug zijn.
Ik zou bijna gaan denken dat jij wel mee zou doen met dat looij kartel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:58 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde niet dat t alleen een zooitje was. Volgens die user stond er ontzettend veel zut dat eruitzag om verkocht te worden. Tevens de eerste keer dat ik iets over deze kutgast las. Moet echt iets van 13 jaar terug zijn.
Waarom quote je mensen hier zo? Lijkt me dat je bij dat 'looij kartel' hoort en bij dezen niet serieus meer te nemen is.quote:
Ik begrijp je niet. Een naaktfoto van zichzelf?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:00 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Heeft mn geheugen bijna helemaal gewist maar waren ook seksuele dingen. Toen vond ik t al snel genoeg. Ik geloof dat ik wel een naaktfoto zag.
Gast, die hele kutonzin was toen niet eens terzake. Nog lang niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat jij wel mee zou doen met dat looij kartel.
Ik vind het heel ziek.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:02 schreef Momo het volgende:
Zie zelfs dat ze vrienden van hem benaderen, anders gaan wij jou ook net zo kapot maken. Zegt genoeg over dat soort mensen.
om een punt te maken en te laten zien dat wat iemand als 'bewijs' op internet ziet staan, nep of gefabriceerd kan zijn, iets wat binnen 2 seconde gemaakt kan wordenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:02 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Waarom quote je mensen hier zo? Lijkt me dat je bij dat 'looij kartel' hoort en bij dezen niet serieus meer te nemen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |