Als hij echt pedo zou zijn dan zou dat een zaak zijn voor de politie, niet een stel internetkneuzen die pizza's onbetaald gaan bestellen of bakstenen door de ruit gooien.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:13 schreef theunderdog het volgende:
Maar zijn de beschuldigingen nou waar, of niet?
Misschien 1% wat strafbaar is, gezien wat ie allemaal heeft uitgevreten. Zoals bijna fatale aanrijdingen veroorzaken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:13 schreef theunderdog het volgende:
Maar zijn de beschuldigingen nou waar, of niet?
Dus je vind het normaal om braddy hier voor viespeuk uit te maken maar als dat gedrag gespiegeld wordt opeens niet meer en moet de rechter eraan te pas komen. Observeerbare hypocrisie.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je doet maar wat je niet laten kunt maar hou er wel rekening mee dat ik je voor de rechter sleep.
Tijdje terug ook iets over gezien inderdaad, omdat er even een obscuur dingetje over 'Looij kartel' (met spatiequote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:12 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Ik weet daar t fijne niet van maar heb wel eens een filmpje van die 'looij' gezien. Ook niet echt fris.
Ja. Belachelijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijdje terug ook iets over gezien inderdaad, omdat er even een obscuur dingetje over 'Looij kartel' (met spatie) ergens stond. Lijkt ook wel zo'n supervaag en obscuur YouTube-dingetje van een of andere oude vent. Wat een rare wereld waar die pubertjes in leven joh.
Is een beroemde uitspraak van hem.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wie jij bent.
Ik maak hem nergens voor uit. Ik zeg dat ik de aantijgingen geloof.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus je vind het normaal om braddy hier voor viespeuk uit te maken maar als dat gedrag gespiegeld wordt opeens niet meer en moet de rechter eraan te pas komen. Observeerbare hypocrisie.
Sommige mensen hier zijn wel goed op de hoogte wat hij schijnbaar allemaal gedaan zou hebben....quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:16 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Misschien 1% wat strafbaar is, gezien wat ie allemaal heeft uitgevreten. Zoals bijna fatale aanrijdingen veroorzaken.
Klopt, dat is de rationele kant. Anderzijds is het weinig verassend dat mensen (tegenwoordig) om het niets volledig uit hun slof kunnen gaan én daar wel eens naar kunnen/willen handelen. Voordat je niet-anoniem iets de wereld in slingert: bezint eer ge begint.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je op een manier profileren die mensen irritant vinden staat nou niet echt in verhouding met ruiten ingooien, fysiek bedreigen, familie bedreigen etc. Kom op.
Nou, precies.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Sommige mensen hier zijn wel goed op de hoogte wat hij schijnbaar allemaal gedaan zou hebben....
Weetje misschien heeft hij een aantal dingen ook wel gedaan, wie weet, maar om nou dingen te gaan aannemen van een groep online die het als taak heeft zwakbegaafde mensen te pesten. Die kan ik nou niet echt serieus nemen, zeker omdat ze schijnbaar graag willen dat hij die dingen heeft gedaan.
Ja, dat mag jij vinden. Ik heb niets tegen pedo-hunten op zichzelf. Je moet alleen wel helder hebben dat iemand echt een smeerlap is.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Als hij echt pedo zou zijn dan zou dat een zaak zijn voor de politie, niet een stel internetkneuzen die pizza's onbetaald gaan bestellen of bakstenen door de ruit gooien.
vorig jaar had braadsteen een paar honderd duizend volgers op zijn tiktok kanaalquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is toch sowieso iemand die alleen maar op FOK! lichtjes bekend is en dan heel lang afwezig is en weer een keertje terug is op FOK! enzo? Of heb ik die situatie al jaren verkeerd begrepen?
Is er volgens mij niet. Dan was ie wel opgepakt geweest.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, dat mag jij vinden. Ik heb niets tegen pedo-hunten op zichzelf. Je moet alleen wel helder hebben dat iemand echt een smeerlap is.
hij woont daar niet, dat is het adres van 1 van zijn oudersquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:55 schreef Tengano het volgende:
Zit de NOS ook in het complot dat ze expliciet doorgeven dat Bradley van Dijk in de Anemonestraat in Hilversum woont.
Dat is Ad Looij, Ad en Braddie haten elkaar weer.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijdje terug ook iets over gezien inderdaad, omdat er even een obscuur dingetje over 'Looij kartel' (met spatie) ergens stond. Lijkt ook wel zo'n supervaag en obscuur YouTube-dingetje van een of andere oude vent. Wat een rare wereld waar die pubertjes in leven joh.
Hij woont edoch in Hilversum. Althans, 3-4 jaar terug.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:23 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
hij woont daar niet, dat is het adres van 1 van zijn ouders
Ach ja lekker slachtoffer gaan spelen met je gelul dat je de aantijgingen gelooft en daarom niet hetzelfde aan het doen bent als de aantijgingen wederom verder te verspreiden met het benadrukken over jonge meisjes lastig vallen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik maak hem nergens voor uit. Ik zeg dat ik de aantijgingen geloof.
Mag dat niet?
Als er aantijgingen tegen mijn persoon gedaan worden lig ik er geen moment wakker van als jij dat gelooft. Op het moment dat jij, of iemand anders, onware aantijgingen tegen mij verspreid kan die persoon inderdaad aangifte tegemoet zien. Dat is volgens mij zeer consequent.
Als mensen pedo zijn moeten ze zeker aangepakt worden. Volwassenen die met kleine kinderen willen afspreken,daar klopt iets niet. Maar dat mensen voor eigen rechter gaan spelen vind ik niks. Als iemand een hekel aan jou zou hebben, zouden ze ook wel dingen kunnen gaan verzinnen om jou zwart te maken, of anoniem op internet als pedo uitmaken. Dan zou jij ook ineens een boze groep voor de deur kunnen hebben. Als mensen eenmaal dat label hebben komen ze er ook niet meer vanaf.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, dat mag jij vinden. Ik heb niets tegen pedo-hunten op zichzelf. Je moet alleen wel helder hebben dat iemand echt een smeerlap is.
Ik vind dit bijvoorbeeld fantastisch gedaan:
Proestquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Alleen zijn vermeende seksuele escapades met Cynthia Braviour zijn al bewijs genoeg dat er seksueel geen ondergrens voor hem is.
hij woonde in de gemeente hilversum, daar zijn meerdere keren zijn ramen ingegooid, zijn huis beklad met graffiti, toen is hij verhuisd (een paar maanden terug) naar ergens anders in die gemeente, ze zijn hem gaan volgen vanuit de supermarkt en hebben zo zijn nieuwe adres gevonden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:26 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Hij woont edoch in Hilversum. Althans, 3-4 jaar terug.
Wat is nu 'voor eigen rechten spelen'? je moet niet iemand de tyfus in slaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Als mensen pedo zijn moeten ze zeker aangepakt worden. Volwassenen die met kleine kinderen willen afspreken,daar klopt iets niet. Maar dat mensen voor eigen rechter gaan spelen vind ik niks. Als iemand een hekel aan jou zou hebben, zouden ze ook wel dingen kunnen gaan verzinnen om jou zwart te maken, of anoniem op internet als pedo uitmaken. Dan zou jij ook ineens een boze groep voor de deur kunnen hebben. Als mensen eenmaal dat label hebben komen ze er ook niet meer vanaf.
vpn en telegram, lastig te vindenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:28 schreef rutger05 het volgende:
Pak dit tuig keihard aan. Geen taakstraf, maar echt een aantal maanden de bak in voor de meelopers. De organisatoren mogen van mij nog veel langer achter tralies verdwijnen.
denken dat we dit soort proletenTV gaan kijkenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind dit bijvoorbeeld fantastisch gedaan:
I see.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:29 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
hij woonde in de gemeente hilversum, daar zijn meerdere keren zijn ramen ingegooid, zijn huis beklad met graffiti, toen is hij verhuisd (een paar maanden terug) naar ergens anders in die gemeente, ze zijn hem gaan volgen vanuit de supermarkt en hebben zo zijn nieuwe adres gevonden.
quote:,,Ik zit nog altijd met oprechte liefde in de onderwereld, die ik meer bewonder dan de bovenwereld. Maar ik ben geen voorstander van al dat moorden, al heb ik genoeg bloed aan mijn handen gehad en ben ik nog steeds in staat om het bloed te laten vloeien als dat nodig is. Als je ouder wordt, zelf kinderen hebt gekregen en in een goede liefdevolle relatie zit, worden je gedachtegangen anders en ga je dingen anders zien.’’
https://m.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20180926_75419849
oomquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:31 schreef Nober het volgende:
Misschien kan zijn vader bemiddelen.
2018:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |