Absoluut waar en sowieso gaat het allemaal veel te ver maar online agressie jegens anderen is hem zelf ook niet bepaald vreemd. Hij had destijds een eigen reeks op FOK! in WEB ofzo daar kwamen regelmatig dit soort beelden voorbij.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja, voor een groep die hem kapot wil maken is natuurlijk ook wel erg makkelijk om zaken te gaan verzinnen of hem uit te gaan dagen.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten dus kunnen we jou hier dan ook ongefundeerd gaan beschuldigen van pedofielie en dat weten we van de naakfotos die je naar mijn minderjarige zusje gestuurd hebt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Triest natuurlijk en eigen rechter spelen en schandpalen zijn niet ok maar ik geloof direct dat die Braddie een viespeuk is die heel de dag een beetje zit te internetten en met allerlei jonge meiden dingen probeert.
Ik weet daar t fijne niet van maar heb wel eens een filmpje van die 'looij' gezien. Ook niet echt fris.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij was Ad Looij ook een zwakbegaafde man die filmpjes op YouTube zette die ze eerder hebben gepest....
Je doet maar wat je niet laten kunt maar hou er wel rekening mee dat ik je voor de rechter sleep.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten dus kunnen we jou hier dan ook ongefundeerd gaan beschuldigen van pedofielie en dat weten we van de naakfotos die je naar mijn minderjarige zusje gestuurd hebt.
Autorijden moet die idioot iig niet doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut waar en sowieso gaat het allemaal veel te ver maar online agressie jegens anderen is hem zelf ook niet bepaald vreemd. Hij had destijds een eigen reeks op FOK! in WEB ofzo daar kwamen regelmatig dit soort beelden voorbij.
Je weet KANKERGOED wie ik ben.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je doet maar wat je niet laten kunt maar hou er wel rekening mee dat ik je voor de rechter sleep.
ik heb echt geen idee wie jij bent.quote:
Maar je op een manier profileren die mensen irritant vinden staat nou niet echt in verhouding met ruiten ingooien, fysiek bedreigen, familie bedreigen etc. Kom op.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:09 schreef Justinn het volgende:
[..]
Dit verdient niemand, maar als je bagger online blijft slingeren wordt je uiteindelijk een keer geconfronteerd met de 'een' consequentie. Echt verrassend is het dus allemaal niet.
Als hij echt pedo zou zijn dan zou dat een zaak zijn voor de politie, niet een stel internetkneuzen die pizza's onbetaald gaan bestellen of bakstenen door de ruit gooien.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:13 schreef theunderdog het volgende:
Maar zijn de beschuldigingen nou waar, of niet?
Misschien 1% wat strafbaar is, gezien wat ie allemaal heeft uitgevreten. Zoals bijna fatale aanrijdingen veroorzaken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:13 schreef theunderdog het volgende:
Maar zijn de beschuldigingen nou waar, of niet?
Dus je vind het normaal om braddy hier voor viespeuk uit te maken maar als dat gedrag gespiegeld wordt opeens niet meer en moet de rechter eraan te pas komen. Observeerbare hypocrisie.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je doet maar wat je niet laten kunt maar hou er wel rekening mee dat ik je voor de rechter sleep.
Tijdje terug ook iets over gezien inderdaad, omdat er even een obscuur dingetje over 'Looij kartel' (met spatiequote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:12 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Ik weet daar t fijne niet van maar heb wel eens een filmpje van die 'looij' gezien. Ook niet echt fris.
Ja. Belachelijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijdje terug ook iets over gezien inderdaad, omdat er even een obscuur dingetje over 'Looij kartel' (met spatie) ergens stond. Lijkt ook wel zo'n supervaag en obscuur YouTube-dingetje van een of andere oude vent. Wat een rare wereld waar die pubertjes in leven joh.
Is een beroemde uitspraak van hem.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wie jij bent.
Ik maak hem nergens voor uit. Ik zeg dat ik de aantijgingen geloof.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus je vind het normaal om braddy hier voor viespeuk uit te maken maar als dat gedrag gespiegeld wordt opeens niet meer en moet de rechter eraan te pas komen. Observeerbare hypocrisie.
Sommige mensen hier zijn wel goed op de hoogte wat hij schijnbaar allemaal gedaan zou hebben....quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:16 schreef BokitoHarambe het volgende:
[..]
Misschien 1% wat strafbaar is, gezien wat ie allemaal heeft uitgevreten. Zoals bijna fatale aanrijdingen veroorzaken.
Klopt, dat is de rationele kant. Anderzijds is het weinig verassend dat mensen (tegenwoordig) om het niets volledig uit hun slof kunnen gaan én daar wel eens naar kunnen/willen handelen. Voordat je niet-anoniem iets de wereld in slingert: bezint eer ge begint.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar je op een manier profileren die mensen irritant vinden staat nou niet echt in verhouding met ruiten ingooien, fysiek bedreigen, familie bedreigen etc. Kom op.
Nou, precies.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Sommige mensen hier zijn wel goed op de hoogte wat hij schijnbaar allemaal gedaan zou hebben....
Weetje misschien heeft hij een aantal dingen ook wel gedaan, wie weet, maar om nou dingen te gaan aannemen van een groep online die het als taak heeft zwakbegaafde mensen te pesten. Die kan ik nou niet echt serieus nemen, zeker omdat ze schijnbaar graag willen dat hij die dingen heeft gedaan.
Ja, dat mag jij vinden. Ik heb niets tegen pedo-hunten op zichzelf. Je moet alleen wel helder hebben dat iemand echt een smeerlap is.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Als hij echt pedo zou zijn dan zou dat een zaak zijn voor de politie, niet een stel internetkneuzen die pizza's onbetaald gaan bestellen of bakstenen door de ruit gooien.
vorig jaar had braadsteen een paar honderd duizend volgers op zijn tiktok kanaalquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is toch sowieso iemand die alleen maar op FOK! lichtjes bekend is en dan heel lang afwezig is en weer een keertje terug is op FOK! enzo? Of heb ik die situatie al jaren verkeerd begrepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |