abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209249663
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:06 schreef Momo het volgende:

[..]
Nouja, voor een groep die hem kapot wil maken is natuurlijk ook wel erg makkelijk om zaken te gaan verzinnen of hem uit te gaan dagen.
Absoluut waar en sowieso gaat het allemaal veel te ver maar online agressie jegens anderen is hem zelf ook niet bepaald vreemd. Hij had destijds een eigen reeks op FOK! in WEB ofzo daar kwamen regelmatig dit soort beelden voorbij.

blablablabla
pi_209249671
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Triest natuurlijk en eigen rechter spelen en schandpalen zijn niet ok maar ik geloof direct dat die Braddie een viespeuk is die heel de dag een beetje zit te internetten en met allerlei jonge meiden dingen probeert.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten dus kunnen we jou hier dan ook ongefundeerd gaan beschuldigen van pedofielie en dat weten we van de naakfotos die je naar mijn minderjarige zusje gestuurd hebt. :')
pi_209249676
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:09 schreef Momo het volgende:

[..]
Volgens mij was Ad Looij ook een zwakbegaafde man die filmpjes op YouTube zette die ze eerder hebben gepest....
Ik weet daar t fijne niet van maar heb wel eens een filmpje van die 'looij' gezien. Ook niet echt fris.
pi_209249679
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten dus kunnen we jou hier dan ook ongefundeerd gaan beschuldigen van pedofielie en dat weten we van de naakfotos die je naar mijn minderjarige zusje gestuurd hebt. :')
Je doet maar wat je niet laten kunt maar hou er wel rekening mee dat ik je voor de rechter sleep.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_209249687
Kartel :')

Zeker een puisterige bende op tweedehands Piaggio Zips.
pi_209249688
Maar zijn de beschuldigingen nou waar, of niet?
pi_209249694
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:10 schreef Elan het volgende:

[..]
Absoluut waar en sowieso gaat het allemaal veel te ver maar online agressie jegens anderen is hem zelf ook niet bepaald vreemd. Hij had destijds een eigen reeks op FOK! in WEB ofzo daar kwamen regelmatig dit soort beelden voorbij.

Autorijden moet die idioot iig niet doen.
pi_209249703
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Je doet maar wat je niet laten kunt maar hou er wel rekening mee dat ik je voor de rechter sleep.
Je weet KANKERGOED wie ik ben.
pi_209249710
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:14 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Je weet KANKERGOED wie ik ben.
ik heb echt geen idee wie jij bent.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 mei 2023 @ 12:15:39 #60
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_209249717
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:09 schreef Justinn het volgende:

[..]
Dit verdient niemand, maar als je bagger online blijft slingeren wordt je uiteindelijk een keer geconfronteerd met de 'een' consequentie. Echt verrassend is het dus allemaal niet.
Maar je op een manier profileren die mensen irritant vinden staat nou niet echt in verhouding met ruiten ingooien, fysiek bedreigen, familie bedreigen etc. Kom op.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209249719
The Fat and the Furious _O- _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 12:15:50 #62
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209249722
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:13 schreef theunderdog het volgende:
Als hij echt pedo zou zijn dan zou dat een zaak zijn voor de politie, niet een stel internetkneuzen die pizza's onbetaald gaan bestellen of bakstenen door de ruit gooien.
pi_209249725
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:13 schreef theunderdog het volgende:
Misschien 1% wat strafbaar is, gezien wat ie allemaal heeft uitgevreten. Zoals bijna fatale aanrijdingen veroorzaken.
pi_209249731
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dus je vind het normaal om braddy hier voor viespeuk uit te maken maar als dat gedrag gespiegeld wordt opeens niet meer en moet de rechter eraan te pas komen. Observeerbare hypocrisie. :')
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 mei 2023 @ 12:16:54 #65
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_209249734
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:12 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Ik weet daar t fijne niet van maar heb wel eens een filmpje van die 'looij' gezien. Ook niet echt fris.
Tijdje terug ook iets over gezien inderdaad, omdat er even een obscuur dingetje over 'Looij kartel' (met spatie :') ) ergens stond. Lijkt ook wel zo'n supervaag en obscuur YouTube-dingetje van een of andere oude vent. Wat een rare wereld waar die pubertjes in leven joh.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_209249745
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:05 schreef Tengano het volgende:
Geen idee wat Looij-kartel is :?
Er is een Telegram groep van.
blablablabla
pi_209249747
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tijdje terug ook iets over gezien inderdaad, omdat er even een obscuur dingetje over 'Looij kartel' (met spatie :') ) ergens stond. Lijkt ook wel zo'n supervaag en obscuur YouTube-dingetje van een of andere oude vent. Wat een rare wereld waar die pubertjes in leven joh.
Ja. Belachelijk.
pi_209249768
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
ik heb echt geen idee wie jij bent.
Is een beroemde uitspraak van hem.
pi_209249771
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus je vind het normaal om braddy hier voor viespeuk uit te maken maar als dat gedrag gespiegeld wordt opeens niet meer en moet de rechter eraan te pas komen. Observeerbare hypocrisie. :')
Ik maak hem nergens voor uit. Ik zeg dat ik de aantijgingen geloof.

Mag dat niet?

Als er aantijgingen tegen mijn persoon gedaan worden lig ik er geen moment wakker van als jij dat gelooft. Op het moment dat jij, of iemand anders, onware aantijgingen tegen mij verspreid kan die persoon inderdaad aangifte tegemoet zien. Dat is volgens mij zeer consequent.
  dinsdag 23 mei 2023 @ 12:20:10 #70
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209249779
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:16 schreef BokitoHarambe het volgende:

[..]
Misschien 1% wat strafbaar is, gezien wat ie allemaal heeft uitgevreten. Zoals bijna fatale aanrijdingen veroorzaken.
Sommige mensen hier zijn wel goed op de hoogte wat hij schijnbaar allemaal gedaan zou hebben....
Weetje misschien heeft hij een aantal dingen ook wel gedaan, wie weet, maar om nou dingen te gaan aannemen van een groep online die het als taak heeft zwakbegaafde mensen te pesten. Die kan ik nou niet echt serieus nemen, zeker omdat ze schijnbaar graag willen dat hij die dingen heeft gedaan.
pi_209249780
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:15 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar je op een manier profileren die mensen irritant vinden staat nou niet echt in verhouding met ruiten ingooien, fysiek bedreigen, familie bedreigen etc. Kom op.
Klopt, dat is de rationele kant. Anderzijds is het weinig verassend dat mensen (tegenwoordig) om het niets volledig uit hun slof kunnen gaan én daar wel eens naar kunnen/willen handelen. Voordat je niet-anoniem iets de wereld in slingert: bezint eer ge begint.
pi_209249789
Dat looij kartel zit volgens mij zelf vol met crimmineeltjes.

Je kent ze wel, van die Tokkie volksbuurt mensen die vroeger handelden in dvd spelers en autoradio's

Die nu met ingevallen kop en rimpels en traan tatoeage op hun Windows Vista pc stoer doen.

Ooit linkje ontvangen gekregen van Telegram waar ik kon mee lezen en filmpjes kijken waar ze over hem praten.

Het zijn zelf raddraaiers.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_209249791
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:20 schreef Momo het volgende:

[..]
Sommige mensen hier zijn wel goed op de hoogte wat hij schijnbaar allemaal gedaan zou hebben....
Weetje misschien heeft hij een aantal dingen ook wel gedaan, wie weet, maar om nou dingen te gaan aannemen van een groep online die het als taak heeft zwakbegaafde mensen te pesten. Die kan ik nou niet echt serieus nemen, zeker omdat ze schijnbaar graag willen dat hij die dingen heeft gedaan.
Nou, precies.
pi_209249797
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 12:15 schreef Momo het volgende:

[..]
Als hij echt pedo zou zijn dan zou dat een zaak zijn voor de politie, niet een stel internetkneuzen die pizza's onbetaald gaan bestellen of bakstenen door de ruit gooien.
Ja, dat mag jij vinden. Ik heb niets tegen pedo-hunten op zichzelf. Je moet alleen wel helder hebben dat iemand echt een smeerlap is.

Ik vind dit bijvoorbeeld fantastisch gedaan:
pi_209249805
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 11:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit is toch sowieso iemand die alleen maar op FOK! lichtjes bekend is en dan heel lang afwezig is en weer een keertje terug is op FOK! enzo? Of heb ik die situatie al jaren verkeerd begrepen? :o
vorig jaar had braadsteen een paar honderd duizend volgers op zijn tiktok kanaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')