Dat lijkt me helemaal niet te gaan gebeuren meer, dan zou Zoe tot 2x toe een vrijstelling hebben. Dat is echt ridicuul.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Een eliminatie lijkt mij voor vandaag heel passend
Oh ja ! Dat mag niet gebeurenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet te gaan gebeuren meer, dan zou Zoe tot 2x toe een vrijstelling hebben. Dat is echt ridicuul.
Ik denk dat wij daar heel weinig over te zeggen hebbenquote:
Dat zou tegen hun regels in gaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat wij daar heel weinig over te zeggen hebben
Febo kan dit helemaal zelf bepalen hoeveel en wanneer ze eliminaties doen
ja en?quote:
Naar mijn weten hebben ze nog niets veranderd in hun regelboek aangaande eliminaties en vrijstellingen omtrent de manager van dienst op dat moment. Tot die tijd zal dat dan ook niet gebeuren.......quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:55 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en?
zij bepalen de regels en zijn gerechtigd om deze wanneer ze dat willen te veranderen.
Wat dat betreft lukt het ze aardig om nu een RLS neer te zetten zonder inbreng van buitenaf. Geen contact, maar ook geen stemmingen.
maar dat is geen garantie dat het niet zal gaan gebeurenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Naar mijn weten hebben ze nog niets veranderd in hun regelboek aangaande eliminaties en vrijstellingen omtrent de manager van dienst op dat moment. Tot die tijd zal dat dan ook niet gebeuren.......
Tot die tijd is het zoals het is, dat moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:00 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dat is geen garantie dat het niet zal gaan gebeuren
voor hetzelfde geld grijpen ze de 100 dagen grens aan om een heel nieuw regelboek te introduceren. Geen immuniteit meer voor de manager, zou ook een optie kunnen zijn
Erik denkt: "Dat bepaal ik zelf wel.."quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:02 schreef Monique___ het volgende:
sjennet houdt een praatje![]()
en vertelt wat ze precies mogen eten
[ afbeelding ]
Dat zijn 2 Big Brother seizoenen bij elkaar, als BB de 100 dagen regel nog zou hebben.quote:
Bern Bernquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:03 schreef Monique___ het volgende:
pfff het fruit MOET met een klein lepeltje gegeten worden aldus de obersturmbannführer sjennet
Chagrijnige ouwe tang.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:05 schreef Monique___ het volgende:
sodeknetter ... ze mogen geen salade eten.. sjennet blaft dat ze eerst soep gaan eten 'he isaac'
Ja eens, het is lang niet meer dat grappige en kwieke vrouwtje uit NH meer. Erg zuur geworden de laatste tijd.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb het idee dat ze met de dag chagrijniger/ baziger wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |