Is toch nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:15 schreef Monique___ het volgende:
Erik is al begonnen met de obstacle..
hij haalt dode lichaampjes uit het water![]()
[ afbeelding ]
Daar hoort volgens mij water opquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ik weet niet of de verhuurder dat leuk gaat vinden..
[ afbeelding ]
beetje schimmel als aandenken aan JAAquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel leuk gevonden natuurlijk, maar wel weer droog maken na afloop
die hele jurk is geen porum bij haar om over die haarband nog maar te zwijgenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:31 schreef Monique___ het volgende:
kan iemand de commandant (sjennet) zeggen dat het geen porum is die cowboy laarzen onder haar zomerjurk
alles gekregen met dank aan de Febo....................quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:39 schreef freaky40 het volgende:
Is dit een opdracht of hebben ze dit ding gehuurd bij de Febo?
Wat gisteren gemaakt is was gevaarlijk daarom hebben ze waarschijnlijk dit gegeven/geleend.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
alles gekregen met dank aan de Febo....................
voor de obstacle run.. voor de fun
dat bouwwerk staat ook nog.. denk dat dat ook nog gebruikt gaat worden?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat gisteren gemaakt is was gevaarlijk daarom hebben ze waarschijnlijk dit gegeven/geleend.
er is geen plaats meer voor ookquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:44 schreef freaky40 het volgende:
We krijgen dus geen officiële opdracht meer vandaag, dat moge duidelijk zijn.
Dadelijk gaat gewoon de zoemer 😂😂😂quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:44 schreef freaky40 het volgende:
We krijgen dus geen officiële opdracht meer vandaag, dat moge duidelijk zijn.
Denk het niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dadelijk gaat gewoon de zoemer 😂😂😂
denk dat iemand door de zelfgebouwde obstacle wel gelimiteerd wordtquote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Een eliminatie lijkt mij voor vandaag heel passend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |