Bernquote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:22 schreef Judiwi het volgende:
Wie is dat op die slaap stream.
Rupert of Eunice?
mss niet haar nagels,maar prinses rupsjenooitgenoeg is wel waar volgens mij!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zondag werden ze ook gedaan, hoezo niet waar?
Over aannames gesproken....lolquote:Op maandag 22 mei 2023 23:12 schreef Silves het volgende:
Oh wat leuk, er wordt gepraat over Ima, Wat ik heb begrepen van zijn droompresentatie, heeft hij veel geld geinvesteerd in zijn soort bitcoin bedrijfje, en zegt dat hij van s,morgens tot de nacht stoned was, iedereen vond er iets van dat Ima ook nog school kon gaan, en werken in de catering ect.. en hierna wil hij ook verder met dat catering ding van zijn vriend en ook een dorp bouwen iets met zorg en verlening van hulp van studenten..
En ook iedereen vond het knap dat hij zo snel is afgekickt..dus de vraag waarom zo veel schuld? joie de vivre..
Ze moeten niet elke dag gedaan worden. Dat is pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zondag werden ze ook gedaan, hoezo niet waar?
Het probleem deze keer is alleen dat anderen beslissingen voor haar nemen. Mensen die weten dat ze geen nee durft te zeggen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:29 schreef Thorelf het volgende:
ook niet echt gekeken vandaag,maar is er ook iemand in de loods die nu eerlijk tegen Zoe is geweest en gezegd heeft dat zij zelf de verantwoording moet nemen over de beslissingen die er genomen worden over bestellingen feestjes enz. en niet steeds een anders daarvoor de schuld geeft,
Het waarom Zoë geen nee durft te zeggen tegen die mensen is omdat ze eigenlijk geen eigenwaarde heeft. Ze moet leren van zichzelf te houden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het probleem deze keer is alleen dat anderen beslissingen voor Zoë nemen. Mensen die weten dat ze geen nee durft te zeggen.
Het wordt vandaag een spannende dag.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Oef, dat weet ik ook niet hoor!
laat me zeggen dat de sfeer in de loods meer tikkende tijdbom isquote:Op dinsdag 23 mei 2023 06:49 schreef Frummelie het volgende:
Niet veel gekeken de laatste dagen dus geen idee hoe de sfeer in de loods is ....
Wel gelezen dat Zoe even op haar vingers is getikt.... mooi dat werd wel eens tijd...
hmmmm slaapt bern niet bij sas , of is het niet ok tussen hun , of hangt sas nog effe de bitch uitquote:Op dinsdag 23 mei 2023 06:43 schreef Rhosyn het volgende:
Stream 2. Hier hoor je de vogeltjes tsjilpen en we zien Janet. Mond open. Geen fraai gezicht.
#Terug naar Bern.
Ooh echt, wie staat er op springen?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 06:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
laat me zeggen dat de sfeer in de loods meer tikkende tijdbom is
Schijnt om de drie dagen te zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 06:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
hmmmm slaapt bern niet bij sas , of is het niet ok tussen hun , of hangt sas nog effe de bitch uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |