ja zeldzaam moment dat hij uberhaupt wat zegt ookquote:Op maandag 22 mei 2023 22:22 schreef Limbus het volgende:
Goh Immadidin deelt ook een keer openbaar zijn mening
Ik moet nog steeds denken aan die 80000 euro studieschuld van hem ???? Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op maandag 22 mei 2023 22:24 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
imaddidin zegt niet vaak wat maar als hij wat zegt is hij scherp en ziet hij het vaak goed
wow dat is veel.... wat voor een studie heeft hij gedaan?quote:Op maandag 22 mei 2023 22:25 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds denken aan die 80000 euro studieschuld van hem ???? Hoe krijg je het voor elkaar
In die droompresentatie heeft h8j daar iets over verteld maar het waren er meerderequote:Op maandag 22 mei 2023 22:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wow dat is veel.... wat voor een studie heeft hij gedaan?
Ze kijkt ook niet helemaal jofel uit haar ogen, maar dat ze een trolletje is die bewust irritant doet, en zeker nu mevrouwtje manager is staat buiten kijf en lijkt me evident.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik krijg afentoe het gevoel bij Zoë aan haar uiterlijk te zien, of ze ooit geopereerd is
aan haar gezicht omdat ze misschien geboren in met 'n hazenlip![]()
Brede neus, en afwijkende stand van haar tanden boven. (zal wel weer een hersenspinsel zijn van mij)
[ afbeelding ]
Ik vind het er niet uit zien als een schisis, maar ze heeft wel verteld dat ze plastisch aan het geknoeid isquote:Op maandag 22 mei 2023 22:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik krijg afentoe het gevoel bij Zoë aan haar uiterlijk te zien, of ze ooit geopereerd is
aan haar gezicht omdat ze misschien geboren in met 'n hazenlip![]()
Brede neus, en afwijkende stand van haar tanden boven. (zal wel weer een hersenspinsel zijn van mij)
[ afbeelding ]
hij is denk ik met schulden gekomen daarbij nog een studie gedaan niet afgemaakt op het 'slechte' pad beland daar kun je je geld wel in kwijtquote:Op maandag 22 mei 2023 22:25 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds denken aan die 80000 euro studieschuld van hem ???? Hoe krijg je het voor elkaar
Weet niet eens wat ik hier op moet zeggen. Kan niks zinnigs bedenken eigenlijk.quote:
Blijkbaar niet want je gaat vanalles gokken.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:52 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
helemaal geen vooroordeel hij heeft die schuld zelf veroorzaakt maar ik kan goed begrijpen waardoor dat komt
jouw mening mijne is anders maar hou erover op dit is offtopicquote:Op maandag 22 mei 2023 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want je gaat vanalles gokken.
Dat klopt wel, maar alsnog is het een bizar hoog bedragquote:Op maandag 22 mei 2023 22:57 schreef KinKiJan het volgende:
Studeren is duur, lenen doe je niet alleen voor collegegeld, ook studiemateriaal is duur en als je bij leent om naast je studie te kunnen wonen en eten tikt het hard aan, maak je je studie niet af betaal je ook je ov terug over al die tijd dat je die gehad hebt, allemaal met rente uiteraard.
Het slechte pad? Hoe kom je daar ineens bij?quote:Op maandag 22 mei 2023 22:45 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
hij is denk ik met schulden gekomen daarbij nog een studie gedaan niet afgemaakt op het 'slechte' pad beland daar kun je je geld wel in kwijt
Jij haalt er ineens het verkeerde pad bij.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:52 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
helemaal geen vooroordeel hij heeft die schuld zelf veroorzaakt maar ik kan goed begrijpen waardoor dat komt
Die moeten elke dag gedaan worden voor Prinses Rupsjenooitgenoegquote:Op maandag 22 mei 2023 23:23 schreef schizolientje het volgende:
de nagels van hare majesteit zijn toch al door Wendy gedaan pas
het staat tussen haakjes, maar hij was elke dag stoned en voerde niks meer uit dat bedoel ik ermee.quote:Op maandag 22 mei 2023 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Het slechte pad? Hoe kom je daar ineens bij?
Imi hoeft er van mij ook nog niet uit,maar zoals ik lees is van het padje af ...toch anders dan het slechte pad.quote:Op maandag 22 mei 2023 23:47 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
het staat tussen haakjes, maar hij was elke dag stoned en voerde niks meer uit dat bedoel ik ermee.
maar dit terzijde ik vind imi een hele leuke lieve slimme man en hoop dat hij nog lang in het spel mag blijven
Helemaal niet waar.quote:Op maandag 22 mei 2023 23:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die moeten elke dag gedaan worden voor Prinses Rupsjenooitgenoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |