Het is niet te geloven.... ze hebben het er nu over dat 'iemand' zit te stoken.... straks is dat nog de oorzaak van allesquote:Op maandag 22 mei 2023 21:34 schreef Hoempah het volgende:
Dat minder tijd met elkaar door brengen lukt al aardig.
Rupert en Imi waren wel al aan de drank, Zoe proefde op kantoor net en vond het te sterkquote:Op maandag 22 mei 2023 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heeft Jasper wodka op of ligt het nog ongeopend in de vriezer?
ja dat met haar ogen naar boen draaien terwijl ze nadenkt dat uh stoort me ook .. of ik vind het raar..quote:Op maandag 22 mei 2023 21:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Normaliter zap ik gelijk weg als ik de stem van Eunice hoor, maar ik was toch ergens nieuwsgierig hoe Mirthe vandaag zou reageren op de orerende Eunice..... man man man.. Mirthe zit steeds vaker met naar boven gedraaide ogen (dit doet ze als ze nadenkt).... het is werkelijk niet te geloven dat Eunice weer over haar heen aan het walsen is.... en ze Mirthe laat denken dat dit is wat Mirthe eigenlijk ook wil
haha ik dacht het en zie nu dat jij het hier geschreven hebt...quote:Op maandag 22 mei 2023 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heeft Jasper wodka op of ligt het nog ongeopend in de vriezer?
nee nee nee dat heb je vast verkeerd gezienquote:Op maandag 22 mei 2023 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Rupert en Imi waren wel al aan de drank, Zoe proefde op kantoor net en vond het te sterk
quote:Op maandag 22 mei 2023 21:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat met haar ogen naar boen draaien terwijl ze nadenkt dat uh stoort me ook .. of ik vind het raar..
en dat zoeken naar woorden.. en getwijfel over wat ze dan zegt.. en dan toch weer iets anders zegt etc
en dan een eunice.. die dramatisch deed daarstraks al dat mirthe haar narcistisch had genoemd...
en een rug in haar mes.. en pijn etc etc
pfff
mirthe lijkt weer onder het kleine duimpje van eunice te kruipen
tja.... en dan altijd maar naar anderen wijzen die niet zonder kunnen..... ik zeg maar ff niksquote:Op maandag 22 mei 2023 21:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ik dacht het en zie nu dat jij het hier geschreven hebt...
zal wel een lurkje gedaan hebben
quote:Op maandag 22 mei 2023 21:37 schreef Flow3r het volgende:
Eunice wou die puist niet uitknijpen want dat zou haar mooie huid beschadigen, hij zou vanzelf wel weggaan![]()
Nu zit ie er al langer dan 3 maanden en misschien wel voor eeuwig ingekapseld
karma![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 mei 2023 21:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja.... en dan altijd maar naar anderen wijzen die niet zonder kunnen..... ik zeg maar ff niks
heb die stream alweer lang uitgezetquote:Op maandag 22 mei 2023 21:41 schreef xsaskiax het volgende:
Sjezus zeg nu zegt Eunice dat Mirthe niet over haar maar over zichzelf moet praten.... vervelende, irritante, egocentrische, enz enz enz takketrol!!!!
Ze weet feilloos hoe ze Mirthe moet bespelen, soms sputtert Mirthe nog een beetje, maar daar is alles mee gezegd.
Eunice heeft overal lak aan, haar waarheid is DE waarheid, haar manier van denken is de juiste......... gestoord is ze (sorry hoor)
Ook een manier om te zeggen dat ze het verkloot heeftquote:Op maandag 22 mei 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
Ik weet in ieder geval dat mijn emotionele bankrekening in het rood staat bij jou zegt `Eunice tegen Mirthe
Rustig aan denk aan je bloeddruk, maar je hebt volkomen gelijk, ik luister er bewust niet naar dan ga ik ook over de rooiequote:Op maandag 22 mei 2023 21:41 schreef xsaskiax het volgende:
Sjezus zeg nu zegt Eunice dat Mirthe niet over haar maar over zichzelf moet praten.... vervelende, irritante, egocentrische, enz enz enz takketrol!!!!
Ze weet feilloos hoe ze Mirthe moet bespelen, soms sputtert Mirthe nog een beetje, maar daar is alles mee gezegd.
Eunice heeft overal lak aan, haar waarheid is DE waarheid, haar manier van denken is de juiste......... gestoord is ze (sorry hoor)
Dat laatste zeker!!!!quote:Op maandag 22 mei 2023 21:42 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe is echt wel klaar met Eunice, tipt nog even de goede punten aan om haar geen slecht gevoel te geven , maar blijft wel afstand houden
ik geloof niet dat het ooit nog goed komt, het gaat wéer allemaal om Eunice namelijk![]()
maak dat je wegkomt Mirthe![]()
[ afbeelding ]
Dat had ze wel uit een buuk ze haalde het van de week ook al aan toen ze in gesprek was met `Mirthe ;Dquote:Op maandag 22 mei 2023 21:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook een manier om te zeggen dat ze het verkloot heeft![]()
Hier! En dat zonder buuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |