Haar huid van haar gezicht ziet er veel mooier en rustiger uit dan daar in de loods, goed bezig Kim.quote:
Ja ze ziet er prachtig uitquote:Op maandag 22 mei 2023 20:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Haar huid van haar gezicht ziet er veel mooier en rustiger uit dan daar in de loods, goed bezig Kim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Inderdaad, Kim ziet er een stuk beter uit, haar huid is rustig, haar haar ziet er ook beter uitquote:
het is echt niksquote:Op maandag 22 mei 2023 21:06 schreef Monique___ het volgende:
snel de eunice / mirthe stream weer uit
ja daar was ze een half uur terug al mee bezigquote:Op maandag 22 mei 2023 21:28 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zegt van zichzelf dat ze kan overdrijven, dat 1 slecht ding niet op mag wegen tegen 20 mooie dingen.. Eunice krijgt haar stapje voor stapje precies weer waar ze Mirthe hebben wil (onder haar duim)
Geloof ik niks van. Mirthe staat er tegenwoordig heel anders in en daar is echt iets definitief veranderd. Maar ze zullen best nog ooit samen praten...helaas. Ze wonen ook nog gewoon samen natuurlijk.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:28 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zegt van zichzelf dat ze kan overdrijven, dat 1 slecht ding niet op mag wegen tegen 20 mooie dingen.. Eunice krijgt haar stapje voor stapje precies weer waar ze Mirthe hebben wil (onder haar duim)
Normaliter zap ik gelijk weg als ik de stem van Eunice hoor, maar ik was toch ergens nieuwsgierig hoe Mirthe vandaag zou reageren op de orerende Eunice..... man man man.. Mirthe zit steeds vaker met naar boven gedraaide ogen (dit doet ze als ze nadenkt).... het is werkelijk niet te geloven dat Eunice weer over haar heen aan het walsen is.... en ze Mirthe laat denken dat dit is wat Mirthe eigenlijk ook wilquote:Op maandag 22 mei 2023 21:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja daar was ze een half uur terug al mee bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |