zoe doet vast niet meequote:Op maandag 22 mei 2023 20:12 schreef Silves het volgende:
Morgen alle zenders in het water, als ze vallen..wie zou dit momentje tv pakken?..
zoe zei vandaag ook al ergens niet mee te gaan doenquote:Op maandag 22 mei 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoe doet vast niet mee
babs deed ook niet mee
misschien erik
Ochtends nog even een verdienopdrachtje. Het wordt een drukke dag.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:10 schreef Monique___ het volgende:
rond 13 uur begint het morgen
dan weten ze dat bij SEH ook
quote:Op maandag 22 mei 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ochtends nog even een verdienopdrachtje. Het wordt een drukke dag.
Nou laten we er maar van uitgaan dat er niemand uitgaat door een ongeval tochquote:Op maandag 22 mei 2023 20:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
dag weer mooi gevuld
in de middag eentje eruit door een ongeval
daarna![]()
wegtikken..
Zoveel tijd op kantoor om gebarentaal te leren...de sfeerverpester nr 1quote:Op maandag 22 mei 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zoe zei vandaag ook al ergens niet mee te gaan doen
quote:Op maandag 22 mei 2023 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice leest voor: "Probeer de situatie te begrijpen vanuit het oogpunt van een ander"
Eunice geeft commentaar: "Heb ik al gedaan"
Loop gewoon weg Mirthe.
Eunice is me myself and Iquote:Op maandag 22 mei 2023 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice leest voor: "Probeer de situatie te begrijpen vanuit het oogpunt van een ander"
Eunice geeft commentaar: "Heb ik al gedaan"
Loop gewoon weg Mirthe.
past goed bij die ouwe kop met ouwe zielquote:Op maandag 22 mei 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
wat is het een ouwelijk blousje
heb je het script gezien dan…?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ochtends nog even een verdienopdrachtje. Het wordt een drukke dag.
Sowieso. Eunice vind vooral heel veel van zichzelf maar het slaat vooral nergens op. Hele dagen is ze bezig met onzin.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
naar mijn mening is Eunice meer wereldvreemd dan Mirthe
Ja! Mirthe zegt onder andere dat ze het vervelend vindt dat Eunice haar onderbreekt alsof Mirthe er niet toe doet. Eunice gaat kijken in een boek hoe ze daar iets aan kan doen ..quote:Op maandag 22 mei 2023 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
naar mijn mening is Eunice meer wereldvreemd dan Mirthe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |