Geen gebarentaal... of juist wel...quote:Op maandag 22 mei 2023 19:37 schreef Ebinas het volgende:
Ieder heeft een taak hier, zegt Mori.
Die staat toe te kijken met haar handen in de zakken
Het ging om drinken wat voor zijn evenemen voor morgen koud moest zettenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het gaat om eten...
staat toch los van zijn bouwval ?
Hij heeft vaak best leuke ideeen van de week die escaperoom ookquote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk idee, blijkbaar is Bern toch niet zo'n vrek.
Dit heeft niets met Jeff dwarszitten te maken Er zijn er oo die wijn bij het eten gaan krijgen morgen. Iedereen krijgt wat ook Jeff.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
geef ik desnoods Bern LPQ tijdens het eten
en jij amaretto
Zoe tegen Ice
maar nee het is allemaal echt niet om Jeff dwars te zitten wat Zoe doet hoor
totaal niet
als hij bij de lichtste van de loods al zo wiebeltquote:Op maandag 22 mei 2023 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Oef, dat weet ik ook niet hoor!
Wel link precies boven de rand van het zwembad of niet?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Precies !quote:Op maandag 22 mei 2023 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij bij de lichtste van de loods al zo wiebelt
Vodka geeft vleugels..wil nu ook ice zien kruipen over deze paal..of is hij morgen weer de scheids?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat is wel apart...quote:Op maandag 22 mei 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
toch bijzonder dat de FEBO het goed vind dat het halve inventaris wordt gebruikt voor ice;s evenement
Heeft zelfs de glazen voor zijn fruit gekregen..quote:Op maandag 22 mei 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
toch bijzonder dat de FEBO het goed vind dat het halve inventaris wordt gebruikt voor ice;s evenement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |