Leuk van Bernquote:Op maandag 22 mei 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Bern wil dinsdag de film mouline rouge laten zien, en dan daaraan vooraf een frans restaurantje. Hij wil dan de kaartjes voor iedereen betalen
Hij moet dit nog wel met Janet en Sas overleggen. Zoë vindt het een leuk ideetje
Ja leuk idee hij vertelde het tegen Zoë omdat ze nu drank voor een feestje had en er geen feestje isquote:
voor Icie's evenementquote:Op maandag 22 mei 2023 19:19 schreef Ebinas het volgende:
Wat fruit en 1 kratje bier voor op de dag (bij de brunch denk ik)
Ze vraagt wat hij koud wil hebben staan voor zijn evenement morgenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:19 schreef Monique___ het volgende:
zowie vraagt aan haar favorietje ice wat hij morgen wil drinken
dan zet ze dat koud....
en des noods 1 kratje bier in de koelkast zegt zowie
lieve meid is hetquote:Op maandag 22 mei 2023 19:20 schreef humpty het volgende:
Sacha snauwt Bern even af omdat hij niet direct begrijpt wat Jasper bedoelde
het gaat om eten...quote:Op maandag 22 mei 2023 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vraagt wat hij koud wil hebben staan voor zijn evenement morgen
ja dat dusquote:Op maandag 22 mei 2023 19:22 schreef Silves het volgende:
Ice moet de deur dicht doen...bla bla BLA..uiteindelijk komt het verhaal, Ik heb je vandaag niet gesproken en gezien
wat een vervelend mormel is zowiequote:Op maandag 22 mei 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
geef ik desnoods Bern LPQ tijdens het eten
en jij amaretto
Zoe tegen Ice
maar nee het is allemaal echt niet om Jeff dwars te zitten wat Zoe doet hoor
totaal niet
Ja echt he ik zit met stomme verbazing te kijkenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
en Bern is ondertussen komkommer aan het vernaggelen
hoe moeilijk is het om met een dunschiller plakjes te snijden van een komkommer
omdat Ice die heeft betaaldquote:Op maandag 22 mei 2023 19:28 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom maakt Isaac een pakje van Jasper open en laat het iedereen zien, creep die denkt maar alles te kunnen doen.
Was een fles drank.
Isaac heeft die fles betaald en wil dat iedereen dat weetquote:Op maandag 22 mei 2023 19:28 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom maakt Isaac een pakje van Jasper open en laat het iedereen zien, creep die denkt maar alles te kunnen doen.
Was een fles drank.
ah borstklopperijquote:Op maandag 22 mei 2023 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat Ice die heeft betaald
van zijn everlasting geld
Alsof hij niet weet wat hij ermee moet doen.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:29 schreef Monique___ het volgende:
Bern gaat verder met de komkommer verminken
Inderdaad een leuk idee, blijkbaar is Bern toch niet zo'n vrek.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Bern wil dinsdag de film mouline rouge laten zien, en dan daaraan vooraf een frans restaurantje. Hij wil dan de kaartjes voor iedereen betalen
Hij moet dit nog wel met Janet en Sas overleggen. Zoë vindt het een leuk ideetje
quote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Alsof hij niet weet wat hij ermee moet doen.
Rupie kwam met een prima oplossing, maar Mevr. Kutwijf greep gelijk in ....Jan LuL Bern moet verder klooien met een dunschilletjequote:Op maandag 22 mei 2023 19:29 schreef Monique___ het volgende:
Bern gaat verder met de komkommer verminken
Zo fijn voor Jasper...Hij jankt er nooit om en toch krijgt hij het...quote:Op maandag 22 mei 2023 19:30 schreef Monique___ het volgende:
jappie is wonderbaarlijk helemaal genezen
nx geen voorhoofdholteontsteking of neussprayverslaving
kipfit nu ie wodka heeft
beste medicijn
kan wendie ook weer boven in liggen deze week
zoooo dominante cjennetquote:Op maandag 22 mei 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rupie kwam met een prima oplossing, maar Mevr. Kutwijf greep gelijk in ....Jan LuL Berm moet verder klooien met een dunschilletje![]()
[ afbeelding ]
die handen van Janneteketquote:Op maandag 22 mei 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rupie kwam met een prima oplossing, maar Mevr. Kutwijf greep gelijk in ....Jan LuL Berm moet verder klooien met een dunschilletje![]()
[ afbeelding ]
Geen gebarentaal... of juist wel...quote:Op maandag 22 mei 2023 19:37 schreef Ebinas het volgende:
Ieder heeft een taak hier, zegt Mori.
Die staat toe te kijken met haar handen in de zakken
Het ging om drinken wat voor zijn evenemen voor morgen koud moest zettenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het gaat om eten...
staat toch los van zijn bouwval ?
Hij heeft vaak best leuke ideeen van de week die escaperoom ookquote:Op maandag 22 mei 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk idee, blijkbaar is Bern toch niet zo'n vrek.
Dit heeft niets met Jeff dwarszitten te maken Er zijn er oo die wijn bij het eten gaan krijgen morgen. Iedereen krijgt wat ook Jeff.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
geef ik desnoods Bern LPQ tijdens het eten
en jij amaretto
Zoe tegen Ice
maar nee het is allemaal echt niet om Jeff dwars te zitten wat Zoe doet hoor
totaal niet
als hij bij de lichtste van de loods al zo wiebeltquote:Op maandag 22 mei 2023 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Oef, dat weet ik ook niet hoor!
Wel link precies boven de rand van het zwembad of niet?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Precies !quote:Op maandag 22 mei 2023 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij bij de lichtste van de loods al zo wiebelt
Vodka geeft vleugels..wil nu ook ice zien kruipen over deze paal..of is hij morgen weer de scheids?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat is wel apart...quote:Op maandag 22 mei 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
toch bijzonder dat de FEBO het goed vind dat het halve inventaris wordt gebruikt voor ice;s evenement
Heeft zelfs de glazen voor zijn fruit gekregen..quote:Op maandag 22 mei 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
toch bijzonder dat de FEBO het goed vind dat het halve inventaris wordt gebruikt voor ice;s evenement
zoe doet vast niet meequote:Op maandag 22 mei 2023 20:12 schreef Silves het volgende:
Morgen alle zenders in het water, als ze vallen..wie zou dit momentje tv pakken?..
zoe zei vandaag ook al ergens niet mee te gaan doenquote:Op maandag 22 mei 2023 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoe doet vast niet mee
babs deed ook niet mee
misschien erik
Ochtends nog even een verdienopdrachtje. Het wordt een drukke dag.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:10 schreef Monique___ het volgende:
rond 13 uur begint het morgen
dan weten ze dat bij SEH ook
quote:Op maandag 22 mei 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ochtends nog even een verdienopdrachtje. Het wordt een drukke dag.
Nou laten we er maar van uitgaan dat er niemand uitgaat door een ongeval tochquote:Op maandag 22 mei 2023 20:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
dag weer mooi gevuld
in de middag eentje eruit door een ongeval
daarna![]()
wegtikken..
Zoveel tijd op kantoor om gebarentaal te leren...de sfeerverpester nr 1quote:Op maandag 22 mei 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zoe zei vandaag ook al ergens niet mee te gaan doen
quote:Op maandag 22 mei 2023 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice leest voor: "Probeer de situatie te begrijpen vanuit het oogpunt van een ander"
Eunice geeft commentaar: "Heb ik al gedaan"
Loop gewoon weg Mirthe.
Eunice is me myself and Iquote:Op maandag 22 mei 2023 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice leest voor: "Probeer de situatie te begrijpen vanuit het oogpunt van een ander"
Eunice geeft commentaar: "Heb ik al gedaan"
Loop gewoon weg Mirthe.
past goed bij die ouwe kop met ouwe zielquote:Op maandag 22 mei 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
wat is het een ouwelijk blousje
heb je het script gezien dan…?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ochtends nog even een verdienopdrachtje. Het wordt een drukke dag.
Sowieso. Eunice vind vooral heel veel van zichzelf maar het slaat vooral nergens op. Hele dagen is ze bezig met onzin.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
naar mijn mening is Eunice meer wereldvreemd dan Mirthe
Ja! Mirthe zegt onder andere dat ze het vervelend vindt dat Eunice haar onderbreekt alsof Mirthe er niet toe doet. Eunice gaat kijken in een boek hoe ze daar iets aan kan doen ..quote:Op maandag 22 mei 2023 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
naar mijn mening is Eunice meer wereldvreemd dan Mirthe
Haar huid van haar gezicht ziet er veel mooier en rustiger uit dan daar in de loods, goed bezig Kim.quote:
Ja ze ziet er prachtig uitquote:Op maandag 22 mei 2023 20:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Haar huid van haar gezicht ziet er veel mooier en rustiger uit dan daar in de loods, goed bezig Kim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Inderdaad, Kim ziet er een stuk beter uit, haar huid is rustig, haar haar ziet er ook beter uitquote:
het is echt niksquote:Op maandag 22 mei 2023 21:06 schreef Monique___ het volgende:
snel de eunice / mirthe stream weer uit
ja daar was ze een half uur terug al mee bezigquote:Op maandag 22 mei 2023 21:28 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zegt van zichzelf dat ze kan overdrijven, dat 1 slecht ding niet op mag wegen tegen 20 mooie dingen.. Eunice krijgt haar stapje voor stapje precies weer waar ze Mirthe hebben wil (onder haar duim)
Geloof ik niks van. Mirthe staat er tegenwoordig heel anders in en daar is echt iets definitief veranderd. Maar ze zullen best nog ooit samen praten...helaas. Ze wonen ook nog gewoon samen natuurlijk.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:28 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zegt van zichzelf dat ze kan overdrijven, dat 1 slecht ding niet op mag wegen tegen 20 mooie dingen.. Eunice krijgt haar stapje voor stapje precies weer waar ze Mirthe hebben wil (onder haar duim)
Normaliter zap ik gelijk weg als ik de stem van Eunice hoor, maar ik was toch ergens nieuwsgierig hoe Mirthe vandaag zou reageren op de orerende Eunice..... man man man.. Mirthe zit steeds vaker met naar boven gedraaide ogen (dit doet ze als ze nadenkt).... het is werkelijk niet te geloven dat Eunice weer over haar heen aan het walsen is.... en ze Mirthe laat denken dat dit is wat Mirthe eigenlijk ook wilquote:Op maandag 22 mei 2023 21:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja daar was ze een half uur terug al mee bezig
Het is niet te geloven.... ze hebben het er nu over dat 'iemand' zit te stoken.... straks is dat nog de oorzaak van allesquote:Op maandag 22 mei 2023 21:34 schreef Hoempah het volgende:
Dat minder tijd met elkaar door brengen lukt al aardig.
Rupert en Imi waren wel al aan de drank, Zoe proefde op kantoor net en vond het te sterkquote:Op maandag 22 mei 2023 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heeft Jasper wodka op of ligt het nog ongeopend in de vriezer?
ja dat met haar ogen naar boen draaien terwijl ze nadenkt dat uh stoort me ook .. of ik vind het raar..quote:Op maandag 22 mei 2023 21:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Normaliter zap ik gelijk weg als ik de stem van Eunice hoor, maar ik was toch ergens nieuwsgierig hoe Mirthe vandaag zou reageren op de orerende Eunice..... man man man.. Mirthe zit steeds vaker met naar boven gedraaide ogen (dit doet ze als ze nadenkt).... het is werkelijk niet te geloven dat Eunice weer over haar heen aan het walsen is.... en ze Mirthe laat denken dat dit is wat Mirthe eigenlijk ook wil
haha ik dacht het en zie nu dat jij het hier geschreven hebt...quote:Op maandag 22 mei 2023 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Heeft Jasper wodka op of ligt het nog ongeopend in de vriezer?
nee nee nee dat heb je vast verkeerd gezienquote:Op maandag 22 mei 2023 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Rupert en Imi waren wel al aan de drank, Zoe proefde op kantoor net en vond het te sterk
quote:Op maandag 22 mei 2023 21:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat met haar ogen naar boen draaien terwijl ze nadenkt dat uh stoort me ook .. of ik vind het raar..
en dat zoeken naar woorden.. en getwijfel over wat ze dan zegt.. en dan toch weer iets anders zegt etc
en dan een eunice.. die dramatisch deed daarstraks al dat mirthe haar narcistisch had genoemd...
en een rug in haar mes.. en pijn etc etc
pfff
mirthe lijkt weer onder het kleine duimpje van eunice te kruipen
tja.... en dan altijd maar naar anderen wijzen die niet zonder kunnen..... ik zeg maar ff niksquote:Op maandag 22 mei 2023 21:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ik dacht het en zie nu dat jij het hier geschreven hebt...
zal wel een lurkje gedaan hebben
quote:Op maandag 22 mei 2023 21:37 schreef Flow3r het volgende:
Eunice wou die puist niet uitknijpen want dat zou haar mooie huid beschadigen, hij zou vanzelf wel weggaan![]()
Nu zit ie er al langer dan 3 maanden en misschien wel voor eeuwig ingekapseld
karma![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 mei 2023 21:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja.... en dan altijd maar naar anderen wijzen die niet zonder kunnen..... ik zeg maar ff niks
heb die stream alweer lang uitgezetquote:Op maandag 22 mei 2023 21:41 schreef xsaskiax het volgende:
Sjezus zeg nu zegt Eunice dat Mirthe niet over haar maar over zichzelf moet praten.... vervelende, irritante, egocentrische, enz enz enz takketrol!!!!
Ze weet feilloos hoe ze Mirthe moet bespelen, soms sputtert Mirthe nog een beetje, maar daar is alles mee gezegd.
Eunice heeft overal lak aan, haar waarheid is DE waarheid, haar manier van denken is de juiste......... gestoord is ze (sorry hoor)
Ook een manier om te zeggen dat ze het verkloot heeftquote:Op maandag 22 mei 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
Ik weet in ieder geval dat mijn emotionele bankrekening in het rood staat bij jou zegt `Eunice tegen Mirthe
Rustig aan denk aan je bloeddruk, maar je hebt volkomen gelijk, ik luister er bewust niet naar dan ga ik ook over de rooiequote:Op maandag 22 mei 2023 21:41 schreef xsaskiax het volgende:
Sjezus zeg nu zegt Eunice dat Mirthe niet over haar maar over zichzelf moet praten.... vervelende, irritante, egocentrische, enz enz enz takketrol!!!!
Ze weet feilloos hoe ze Mirthe moet bespelen, soms sputtert Mirthe nog een beetje, maar daar is alles mee gezegd.
Eunice heeft overal lak aan, haar waarheid is DE waarheid, haar manier van denken is de juiste......... gestoord is ze (sorry hoor)
Dat laatste zeker!!!!quote:Op maandag 22 mei 2023 21:42 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe is echt wel klaar met Eunice, tipt nog even de goede punten aan om haar geen slecht gevoel te geven , maar blijft wel afstand houden
ik geloof niet dat het ooit nog goed komt, het gaat wéer allemaal om Eunice namelijk![]()
maak dat je wegkomt Mirthe![]()
[ afbeelding ]
Dat had ze wel uit een buuk ze haalde het van de week ook al aan toen ze in gesprek was met `Mirthe ;Dquote:Op maandag 22 mei 2023 21:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook een manier om te zeggen dat ze het verkloot heeft![]()
Hier! En dat zonder buuk!
hahaha ik reageerde misschien wat fel, maar mijn bloeddruk zal door iemand als Eunice niet stijgen.. dergelijke types, daar veeg ik m'n edele achterste mee afquote:Op maandag 22 mei 2023 21:43 schreef Limbus het volgende:
[..]
Rustig aan denk aan je bloeddruk, maar je hebt volkomen gelijk, ik luister er bewust niet naar dan ga ik ook over de rooie
quote:Op maandag 22 mei 2023 21:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb die stream alweer lang uitgezet
Zij wel, ik nietquote:Op maandag 22 mei 2023 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ze wel uit een buuk ze haalde het van de week ook al aan toen ze in gesprek was met `Mirthe ;D
Het is en blijft een raar mens met der wijsheid uit buukenquote:Op maandag 22 mei 2023 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zij wel, ik niet
Een uur geleden had ze het er ook al over. Mirthe moet maar beslag leggen op die bankrekening van d'r
Ik kan me beide scenario's indenken. Het blijven kijken in het begin, gewoon het wennen en moeilijk losmaken. Soort hospitalisatie. En dat het met de tijd minder wordt.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:50 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vraag me wel telkens af hoe iemand als JW naar de streams/uitzendingen zal kijken...zal hij zich achter de oren krabben als hij ziet hoe Eunice doet en is??
Zal hij het terugkijken hoe ze in de tijd van Esther was en handelde???
Volgens mij zal hij toch wel blij zijn dat hij van haar af is...
Eunice zit weer quasi te 'lachen'.... terwijl ze vertelt wie ze allemaal buiten weer gaat zien....
Fijn om te wetenquote:Op maandag 22 mei 2023 21:51 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat die oud deelnemers nauwelijks streams kijken. Weet dat oud inwoners van Utopia dat ook nooit hebben gedaan nadat ze zijn vertrokken daar vandaan. Dat heb ik er meerdere altijd horen toegeven.
quote:Op maandag 22 mei 2023 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Krijgt Jeff weer gelijk v.w.b. Mirthe en Eunice...
Ja een dagje geen drank heeft hem goed gedaanquote:Op maandag 22 mei 2023 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Krijgt Jeff weer gelijk v.w.b. Mirthe en Eunice...
Die opmerking hoorde ik vanavond in de uitzending nog, dus dat is van een week geleden, kun je nagaan....quote:Op maandag 22 mei 2023 21:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja een dagje geen drank heeft hem goed gedaan
En Eu weer d'r theaterschool-lach uitproberenquote:Op maandag 22 mei 2023 22:01 schreef Monique___ het volgende:
morrie hoest weer een paar longblaasjes kapot
Zodra iemand dat soort diarree begint te bezigen moet je eigenlijk gelijk weglopenquote:Op maandag 22 mei 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
Ik weet in ieder geval dat mijn emotionele bankrekening in het rood staat bij jou zegt `Eunice tegen Mirthe
Eunice blaast keer op keer mijn speakers op. Er zit nog steeds geen volume-control op de streams. Zoveel level issues, niet te kort.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Eu weer d'r theaterschool-lach uitproberen
Terwijl ze normaliter gewoon nog met JW zou hebben liggen vozen terwijl Mirthe het dan maar moest bekijken met zichzelfquote:Op maandag 22 mei 2023 21:50 schreef freaky40 het volgende:
Het gaat weer lekker de verkeerde kant op met Mirthe en Eunice...
O ik zie net een foutje moet nog niet tussen ze staat niet rood bij ``Mirthequote:Op maandag 22 mei 2023 22:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zodra iemand dat soort diarree begint te bezigen moet je eigenlijk gelijk weglopen
Daarbinnen heb je tenminste iets gemeen waardoor gespreksstof maar eenmaal daarbuiten zijn die raakvlakken er niet meerquote:Op maandag 22 mei 2023 21:53 schreef xsaskiax het volgende:
Bijna iedereen die de loods uit is of er nog in zit wordt voor Eunice genoemd... WHAHAHAHAHA tussendoor en van die uithalen.....(die je je oren kosten als je een koptelefoon op hebt denk ik).....
Janet is een 'misschien', een paar gaat ze niet zien, maar ze gaat zelfs bij de moeder van Martin eten....
het is dus weer ik ik ik .... een tijdje niets.... ik....ik.......ik
en ja hoor er wordt weer geknuffeld, Eunice heeft bereikt wat ze wilde, Mirthe bedankt haar zelfs (ik hoorde niet waarvoor)
ja zeldzaam moment dat hij uberhaupt wat zegt ookquote:Op maandag 22 mei 2023 22:22 schreef Limbus het volgende:
Goh Immadidin deelt ook een keer openbaar zijn mening
Ik moet nog steeds denken aan die 80000 euro studieschuld van hem ???? Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op maandag 22 mei 2023 22:24 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
imaddidin zegt niet vaak wat maar als hij wat zegt is hij scherp en ziet hij het vaak goed
wow dat is veel.... wat voor een studie heeft hij gedaan?quote:Op maandag 22 mei 2023 22:25 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds denken aan die 80000 euro studieschuld van hem ???? Hoe krijg je het voor elkaar
In die droompresentatie heeft h8j daar iets over verteld maar het waren er meerderequote:Op maandag 22 mei 2023 22:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wow dat is veel.... wat voor een studie heeft hij gedaan?
Ze kijkt ook niet helemaal jofel uit haar ogen, maar dat ze een trolletje is die bewust irritant doet, en zeker nu mevrouwtje manager is staat buiten kijf en lijkt me evident.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik krijg afentoe het gevoel bij Zoë aan haar uiterlijk te zien, of ze ooit geopereerd is
aan haar gezicht omdat ze misschien geboren in met 'n hazenlip![]()
Brede neus, en afwijkende stand van haar tanden boven. (zal wel weer een hersenspinsel zijn van mij)
[ afbeelding ]
Ik vind het er niet uit zien als een schisis, maar ze heeft wel verteld dat ze plastisch aan het geknoeid isquote:Op maandag 22 mei 2023 22:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik krijg afentoe het gevoel bij Zoë aan haar uiterlijk te zien, of ze ooit geopereerd is
aan haar gezicht omdat ze misschien geboren in met 'n hazenlip![]()
Brede neus, en afwijkende stand van haar tanden boven. (zal wel weer een hersenspinsel zijn van mij)
[ afbeelding ]
hij is denk ik met schulden gekomen daarbij nog een studie gedaan niet afgemaakt op het 'slechte' pad beland daar kun je je geld wel in kwijtquote:Op maandag 22 mei 2023 22:25 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds denken aan die 80000 euro studieschuld van hem ???? Hoe krijg je het voor elkaar
Weet niet eens wat ik hier op moet zeggen. Kan niks zinnigs bedenken eigenlijk.quote:
Blijkbaar niet want je gaat vanalles gokken.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:52 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
helemaal geen vooroordeel hij heeft die schuld zelf veroorzaakt maar ik kan goed begrijpen waardoor dat komt
jouw mening mijne is anders maar hou erover op dit is offtopicquote:Op maandag 22 mei 2023 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Blijkbaar niet want je gaat vanalles gokken.
Dat klopt wel, maar alsnog is het een bizar hoog bedragquote:Op maandag 22 mei 2023 22:57 schreef KinKiJan het volgende:
Studeren is duur, lenen doe je niet alleen voor collegegeld, ook studiemateriaal is duur en als je bij leent om naast je studie te kunnen wonen en eten tikt het hard aan, maak je je studie niet af betaal je ook je ov terug over al die tijd dat je die gehad hebt, allemaal met rente uiteraard.
Het slechte pad? Hoe kom je daar ineens bij?quote:Op maandag 22 mei 2023 22:45 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
hij is denk ik met schulden gekomen daarbij nog een studie gedaan niet afgemaakt op het 'slechte' pad beland daar kun je je geld wel in kwijt
Jij haalt er ineens het verkeerde pad bij.quote:Op maandag 22 mei 2023 22:52 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
helemaal geen vooroordeel hij heeft die schuld zelf veroorzaakt maar ik kan goed begrijpen waardoor dat komt
Die moeten elke dag gedaan worden voor Prinses Rupsjenooitgenoegquote:Op maandag 22 mei 2023 23:23 schreef schizolientje het volgende:
de nagels van hare majesteit zijn toch al door Wendy gedaan pas
het staat tussen haakjes, maar hij was elke dag stoned en voerde niks meer uit dat bedoel ik ermee.quote:Op maandag 22 mei 2023 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Het slechte pad? Hoe kom je daar ineens bij?
Imi hoeft er van mij ook nog niet uit,maar zoals ik lees is van het padje af ...toch anders dan het slechte pad.quote:Op maandag 22 mei 2023 23:47 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
het staat tussen haakjes, maar hij was elke dag stoned en voerde niks meer uit dat bedoel ik ermee.
maar dit terzijde ik vind imi een hele leuke lieve slimme man en hoop dat hij nog lang in het spel mag blijven
Helemaal niet waar.quote:Op maandag 22 mei 2023 23:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die moeten elke dag gedaan worden voor Prinses Rupsjenooitgenoeg
Bernquote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:22 schreef Judiwi het volgende:
Wie is dat op die slaap stream.
Rupert of Eunice?
mss niet haar nagels,maar prinses rupsjenooitgenoeg is wel waar volgens mij!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zondag werden ze ook gedaan, hoezo niet waar?
Over aannames gesproken....lolquote:Op maandag 22 mei 2023 23:12 schreef Silves het volgende:
Oh wat leuk, er wordt gepraat over Ima, Wat ik heb begrepen van zijn droompresentatie, heeft hij veel geld geinvesteerd in zijn soort bitcoin bedrijfje, en zegt dat hij van s,morgens tot de nacht stoned was, iedereen vond er iets van dat Ima ook nog school kon gaan, en werken in de catering ect.. en hierna wil hij ook verder met dat catering ding van zijn vriend en ook een dorp bouwen iets met zorg en verlening van hulp van studenten..
En ook iedereen vond het knap dat hij zo snel is afgekickt..dus de vraag waarom zo veel schuld? joie de vivre..
Ze moeten niet elke dag gedaan worden. Dat is pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zondag werden ze ook gedaan, hoezo niet waar?
Het probleem deze keer is alleen dat anderen beslissingen voor haar nemen. Mensen die weten dat ze geen nee durft te zeggen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:29 schreef Thorelf het volgende:
ook niet echt gekeken vandaag,maar is er ook iemand in de loods die nu eerlijk tegen Zoe is geweest en gezegd heeft dat zij zelf de verantwoording moet nemen over de beslissingen die er genomen worden over bestellingen feestjes enz. en niet steeds een anders daarvoor de schuld geeft,
Het waarom Zoë geen nee durft te zeggen tegen die mensen is omdat ze eigenlijk geen eigenwaarde heeft. Ze moet leren van zichzelf te houden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Het probleem deze keer is alleen dat anderen beslissingen voor Zoë nemen. Mensen die weten dat ze geen nee durft te zeggen.
Het wordt vandaag een spannende dag.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
laat me zeggen dat de sfeer in de loods meer tikkende tijdbom isquote:Op dinsdag 23 mei 2023 06:49 schreef Frummelie het volgende:
Niet veel gekeken de laatste dagen dus geen idee hoe de sfeer in de loods is ....
Wel gelezen dat Zoe even op haar vingers is getikt.... mooi dat werd wel eens tijd...
hmmmm slaapt bern niet bij sas , of is het niet ok tussen hun , of hangt sas nog effe de bitch uitquote:Op dinsdag 23 mei 2023 06:43 schreef Rhosyn het volgende:
Stream 2. Hier hoor je de vogeltjes tsjilpen en we zien Janet. Mond open. Geen fraai gezicht.
#Terug naar Bern.
Ooh echt, wie staat er op springen?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 06:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
laat me zeggen dat de sfeer in de loods meer tikkende tijdbom is
Schijnt om de drie dagen te zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 06:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
hmmmm slaapt bern niet bij sas , of is het niet ok tussen hun , of hangt sas nog effe de bitch uit
13uurquote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:05 schreef Frummelie het volgende:
Hoe laat begint de obstacle run eigenijk...?
Ik dacht dat er genoeg bier was, ik heb vrijdag aardig wat kratjes bier gezien...d'r is misschien vrijdag tijdens de vrijmibo aardig wat doorheen gegaan...quote:
is genoeg drank , mss staat het op filmpjes , moeilijk zo uit te leggen wrm jef weer uit zijn plaat gingquote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat er genoeg bier was, ik heb vrijdag aardig wat kratjes bier gezien...d'r is misschien vrijdag tijdens de vrijmibo aardig wat doorheen gegaan...
Ik heb gisteren wel even vlug een paar filmpjes gekeken en Jeff had de pest in dat Zoe alles boven had gezet... bier enz..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
is genoeg drank , mss staat het op filmpjes , moeilijk zo uit te leggen wrm jef weer uit zijn plaat ging
zeg maar heel wiebelig zeker aan zwembad, hoop dat er geen ongelukken gaan gebeurenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:13 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de obstacle run, ik heb gelezen dat het hier en daar wel een beetje link is..
Ach jeetje... nou dat is zeker te hopen... wel leuk dat er weer zoiets georganiseerd is maar moet wel veilig zijn..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
zeg maar heel wiebelig zeker aan zwembad, hoop dat er geen ongelukken gaan gebeuren
daarom , we gaan het zien , niet iedereen doet meequote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ach jeetje... nou dat is zeker te hopen... wel leuk dat er weer zoiets georganiseerd is maar moet wel veilig zijn..
Dat was toch van de baan, zoiets heb ik gelezen in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:22 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd of toch geen feestje geven vandaag.
Ooh dat vind ik dan weer jammer.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
daarom , we gaan het zien , niet iedereen doet mee
Rond 12 uur alvast ff de P2000 site opstartenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:13 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de obstacle run, ik heb gelezen dat het hier en daar wel een beetje link is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen Cos![]()
Zelfs Eunice slaapt de laatste dagen uitquote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:28 schreef Frummelie het volgende:
Voorlopig ligt iedereen nog in dromenland...
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rond 12 uur alvast ff de P2000 site opstarten
Haha...goedemorgen Fritsie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen Cos
Gewoon omdat het kan!
Nou echt hé, wat is er loos met die vrouw...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zelfs Eunice slaapt de laatste dagen uit
Tot vrijdag hebben ze eten, ze kunnen nog even doorquote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:40 schreef Frummelie het volgende:
Tot wanneer hebben ze nog boodschappen eigenijk.. misschien gaat de zoemer nog wel tijdens de obstacle run..
Kortsluiting in d'r bovenkamer, groepenkast van slagquote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou echt hé, wat is er loos met die vrouw...
mooi laten liggen ben die egotrut kotsbeuquote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zelfs Eunice slaapt de laatste dagen uit
Ooh dan gaat er ook geen zoemer vandaag...of ...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot vrijdag hebben ze eten, ze kunnen nog even door
Je weet het maar nooit daar, misschien tijdens de OR van Isaacquote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dan gaat er ook geen zoemer vandaag...of ...
Olympisch Record?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit daar, misschien tijdens de OR van Isaac
Vandaar dat er of achteraan staat... ze kunnen ons wel eens verrassen...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit daar, misschien tijdens de OR van Isaac
Obstakel Runquote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Olympisch Record?![]()
OR Opgeblazen Ego ja
hapquote:Op dinsdag 23 mei 2023 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Obstakel Run![]()
Dat Opgeblazen Ego klopt ook wel een beetje, maar daar hebben er meer last van daar
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:16 schreef humpty het volgende:
[..]
Zal ze vandaag wel met het goede been uit bed zijn gestapt?
Ze zijn vroeg en vlot vanmorgenquote:
wrm niet , iedereen heeft al eens slechte dagen, ow ja zou jef met het goede been uit bed gestapt zijn of met zijn bangerbeenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:16 schreef humpty het volgende:
[..]
heeft ze een goed been dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:16 schreef humpty het volgende:
[..]
Wat heeft Jeff hier nu weer mee te makenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
wrm niet , iedereen heeft al eens slechte dagen, ow ja zou jef met het goede been uit bed gestapt zijn of met zijn bangerbeen
oeps sorry hoor dat ik jef erbij betrek , bedoel enkel dat er meerdere mss met verkeerd been uit bed gestapt zijn , is mijn mening mag het mssquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:23 schreef humpty het volgende:
[..]
Wat heeft Jeff hier nu weer mee te maken
Je betrekt Jeff overal bij maar van mij mag het hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
oeps sorry hoor dat ik jef erbij betrek , bedoel enkel dat er meerdere mss met verkeerd been uit bed gestapt zijn , is mijn mening mag het mss
u toch ook sas fijne dag nogquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:26 schreef humpty het volgende:
[..]
Je betrekt Jeff overal bij maar van mij mag het hoor
Ja ... ik moet zeggen dat ik er ook zin in heb... wel weer even leuk zo'n evenement... weer iets anders dan alleen maar feestjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn vroeg en vlot vanmorgenZe hebben vast zin in de Obstakel Run
Het is Jeff hequote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:23 schreef humpty het volgende:
[..]
Wat heeft Jeff hier nu weer mee te maken
volgens mij hebben ze wel drank voor erbijquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:30 schreef Frummelie het volgende:
Hejjj Jeff ook weer vroeg wakker...
[..]
Ja ... ik moet zeggen dat ik er ook zin in heb... wel weer even leuk zo'n evenement... weer iets anders dan alleen maar feestjes.
Nou niet te hopen bij de obstacle run... het is een beetje gammel hier een daar las ik net, lijkt me niet verstandigquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze wel drank voor erbij
wordt het toch nog een verkapt feestje
Ja er zijn wat testjes gedaan door magere hein (jappie) hem hield het wel.. maar bij ruppi wiebelde het hele bouwsel bij het zwembad.. en die pakte alleen maar iets vastquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou niet te hopen bij de obstacle run... het is een beetje gammel hier een daar las ik net, lijkt me niet verstandig
Die mag van mij ook wel gaan... ze doet veel voor de groep en is een harde werker... maar een viespeuk en sloper in de keuken.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:33 schreef Monique___ het volgende:
chjennet bemoeit zich er weer tegenaan.. gister ook al.. met de tafels aan het bemoeien
150 kilo?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja er zijn wat testjes gedaan door magere hein (jappie) hem hield het wel.. maar bij ruppi wiebelde het hele bouwsel bij het zwembad.. en die pakte alleen maar iets vast
hij is dan ook 3x jappie in gewicht
Ja en ze bemoeit zich met alles rondom de keuken.. zitten etcquote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die mag van mij ook wel gaan... ze doet veel voor de groep en is een harde werker... maar een viespeuk en sloper in de keuken.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:26 schreef humpty het volgende:
[..]
Je betrekt Jeff overal bij maar van mij mag het hoor
quote:
quote:
Zullen we dit niet gaan doen. Geen gekat naar elkaar over Jeff, Sas, of alle andere deelnemers en zeker geen gekat op elkaar over een deelnemerquote:
Ik denk dat Moraima niet mee doet...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja er zijn wat testjes gedaan door magere hein (jappie) hem hield het wel.. maar bij ruppi wiebelde het hele bouwsel bij het zwembad.. en die pakte alleen maar iets vast
hij is dan ook 3x jappie in gewicht
Dat was precies mijn gedachte.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Jezus zeg, ze hebben nog wel het een en ander te doen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk dat Moraima niet mee doet...
Ik schrok er ook al van...kanonne..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Jezus zeg, ze hebben nog wel het een en ander te doen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 08:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
denk dat zij een te grote obstacle is voor de obstacle run
Hopelijk blijft het droog daar vandaagquote:
Mogen ze wel opschieten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |