Ik doe ook mee.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft een uurtje geleden geoefend
Het verbaast me hoe snel
Sommigen het oppikken
Hij heeft er misschien een keer over gedroomdquote:Op maandag 22 mei 2023 13:54 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac heeft de hele tijd verhalen hoe hij met 30 kg bepakking en zijn geweer over balken en hindernissen moest springen.... soms komen die 'sterke verhalen' van hem me behoorlijk m'n strot uit en ik twijfel steeds meer of ze eigenlijk wel waar zijn......
(zoals hij het voor deed zou hij volgens mij met z'n geweer aan die balk zijn blijven hangen, maar ik heb er geen verstand van)
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:53 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
21-05-23 | #2 | Jasper en Babette - neus spray uit verveling [11 min 42 sec]
-
Die zijn echt waarquote:Op maandag 22 mei 2023 13:54 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac heeft de hele tijd verhalen hoe hij met 30 kg bepakking en zijn geweer over balken en hindernissen moest springen.... soms komen die 'sterke verhalen' van hem me behoorlijk m'n strot uit en ik twijfel steeds meer of ze eigenlijk wel waar zijn......
(zoals hij het voor deed zou hij volgens mij met z'n geweer aan die balk zijn blijven hangen, maar ik heb er geen verstand van)
Die 24 uur heeft hij ook niet gehaald.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:54 schreef xsaskiax het volgende:
Het is toch al heel wat jaar geleden dat hij bij defensie zat?quote:Op maandag 22 mei 2023 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zijn echt waar
En 30kg is nog licht als ik het goed heb
tja.... in je hoofd kun je denken dat je het ooit makkelijk haalde, maar ja..dat is niet te vergelijken met zoveel maanden in die loods zitten en rondjes lopenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die 24 uur heeft hij ook niet gehaald.
Dan kan hij toch nog wel de verhalen vertellen uit die tijd?quote:Op maandag 22 mei 2023 13:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het is toch al heel wat jaar geleden dat hij bij defensie zat?
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het is toch al heel wat jaar geleden dat hij bij defensie zat?
Ik denk dat vooral die rondjes daarquote:Op maandag 22 mei 2023 13:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja.... in je hoofd kun je denken dat je het ooit makkelijk haalde, maar ja..dat is niet te vergelijken met zoveel maanden in die loods zitten en rondjes lopen
goh, hoe zou dat nou komen??????quote:Op maandag 22 mei 2023 13:59 schreef Silves het volgende:
Jappie is nu hoofd klusjesman..geen vertrouwen meer in Erik en zijn figuurzaag en soldeerbout..
herkenbaar.. eunice en jappie vind ik ook niet fijn om naar te luisterenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
die stem gaat me zo tegenstaan (ligt aan mij hoor, maar dat snerpende)
Bij Eunice spelen haar gezichtsuitdrukkingen ook vaak een rol, die doet niets anders dan haar 'bek vertrekken', van die 'mondjes'..... en ja haar stem, je hebt groot gelijk!quote:Op maandag 22 mei 2023 14:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
herkenbaar.. eunice en jappie vind ik ook niet fijn om naar te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |