Babs being Babbelquote:Op maandag 22 mei 2023 12:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik snap Babette ff niet meer….
Eerst met Wendy roddelen over Zoë
Doen of ze bestie is van Wendy ….
En nu geroddeld over Wendy met Zoë
En nu bestie met Zoë….
Ik heb wat gemist geloof ik.
Lekkerquote:Op maandag 22 mei 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
pot pindakaas voor mirthe zodat ze die snachts weer leeg kan bikken
En 12 kratten bier voor Jeff zodat hij kan zuipen en niet hoeft te zeurenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
pot pindakaas voor mirthe zodat ze die snachts weer leeg kan bikken
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En 12 kratten bier voor Jeff zodat hij kan zuipen en niet hoeft te zeuren
Eunice snapt eigenlijk niet zo heel veel van mensen want als er eentje haar doorheeft dan is het Babs welquote:Op maandag 22 mei 2023 13:30 schreef Monique___ het volgende:
eunice tegen brabbel: ik ga nu een paar oefeningen doen als jij wil......
brabbel: nee ik ga nu gebarentaal leren
wil ze weer een nieuw protegé
dikke plank voor haar hoofd..quote:Op maandag 22 mei 2023 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice snapt eigenlijk niet zo heel veel van mensen want als er eentje haar doorheeft dan is het Babs wel
Je kunt er een heel verhaal omheen bouwenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alleen al in de eerste maand zouden er twee eliminaties zijn geweest mochten er niet zoveel prompt zijn vertrokken. Of het er nou één is of vijf; als je manager bent dan heb je gewoonweg een vrijstelling voor die volledige maand. Ingewikkelder is het allemaal niet. Op dat vlak heb je gewoon geluk. Of je hebt pech. Als je het mij vraagt dan acht ik de kans aanwezig dat er ditmaal eindelijk kan worden afgeweken. Zoiets was begin dit jaar al de bedoeling maar toen gingen er opeens twee binnen een week omdat ze weggestuurd werden. En daarna bij Rupi dus drie achtereenvolgens. In hun systeem zit één eliminatie per maand maar is nu eenmaal zo omdat het zo gelopen is. Buiten eliminaties om zijn er namelijk veertien (35%) deelnemers vertrokken terwijl er dus maar tien mensen (25%) speltechnisch zijn 'weggespeeld'. Er zitten daar een hoop mazzelaars hoor als je deze feiten even oplepelt ter bevestiging. Een zwakke broeder was allang weggestemd en sterke pionnen weggestuurd.
Als programmamaker alles gooien op die laatste maand zou niet mijn keuze zijn en juist de dynamiek zal op een interessante manier veranderen als de groep steeds kleinschaliger en daarmee intiemer zal worden. Om de twee weken een eliminatie en je hebt in de finalemaand nog steeds de beschikking over tien bewoners dus volop mogelijkheden om gas te gaan geven. Tot op heden is het echter allemaal kinderspel en ligt de keuze op de weg van de minste weerstand en zo schuift iedere deelnemer weer verder op in het spel. Sowieso begrijp ik eigenlijk helemaal niks van dit programma aangezien er 900k op het spel staat maar dat blijkt uit werkelijk waar helemaal niets (!). Voor een winnend staatslot moet je meer moeite doen namelijk.
Bijna iedereen heeft haar al heel lang doorquote:Op maandag 22 mei 2023 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice snapt eigenlijk niet zo heel veel van mensen want als er eentje haar doorheeft dan is het Babs wel
En bij JW speelde dat ie verliefd was en daardoor niet meer logisch kon nadenkenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft haar al heel lang door
Op mirthe en Erik na
Gebruikte zijn andere hoofdquote:Op maandag 22 mei 2023 13:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En bij JW speelde dat ie verliefd was en daardoor niet meer logisch kon nadenken
Ik denk dat Erik en Mirthe haar ook donders goed doorhebben inmiddels.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft haar al heel lang door
Op mirthe en Erik na
Zou Maddy diezelfde teksten hebben gebezigd dan zou ie het juist belachelijk hebben gemaaktquote:
Heeft ze nu nog steeds muziek ?quote:Op maandag 22 mei 2023 13:38 schreef Monique___ het volgende:
gaat eunice nu serieus naast brabbel haar 'oefeningen' doen.. en haar muziekjes laten luisteren terwijl brabbel wil leren
Loopt ie nou alweer te zagen? Gisteren tegen Zoe toch ook al?quote:Op maandag 22 mei 2023 13:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar bemoeien Jeff en Marciano zich eigenlijk mee, is toch niet hun evenement?
ik weet niet wat eunice net had.. maar ze luisterde muziek met een koptelefoontje..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |