Ziek.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:56 schreef pingu66 het volgende:
Zoë: ga jij buiten zitten straks
Babbel: ......uuuuuuh ....ja
Zoë: maar ik wil wel naast je zitten...
Nog even en je hoort vanaf de WC roepen: "Babehet, ik ben klaahaaar!"quote:Op maandag 22 mei 2023 12:56 schreef pingu66 het volgende:
Zoë: ga jij buiten zitten straks
Babbel: ......uuuuuuh ....ja
Zoë: maar ik wil wel naast je zitten...
Babette heeft het zelf aangehaald door haar overal in te pamperen. Of ze daar nu mee gebaat is vraag ik mij af.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog even en je hoort vanaf de WC roepen: "Babehet, ik ben klaahaaar!"
Voor de obstakel run denk ikquote:
kunnen ze ook in de cabana leggenquote:Op maandag 22 mei 2023 13:00 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Het voer voor de komende dagen is ook binnen
dat gaan we vast zienquote:Op maandag 22 mei 2023 13:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ziet er stevig uit .. wat kan daar nou mis gaan.
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette heeft het zelf aangehaald door haar overal in te pamperen. Of ze daar nu mee gebaat is vraag ik mij af.
Totdat ze de kots krijgt van dat wormvormig aanhangsel en ze haar zwart staat te maken bij anderen, je kunt er op wachten.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Doet Bep echt allemaal zelf.
Zoe was haar vogeltje waar ze goed voor moet zorgen.
quote:Op maandag 22 mei 2023 13:03 schreef pingu66 het volgende:
Daar gaan gewonden bij vallen bij die obstacle run..
Ja klopt, toch vreemd hequote:Op maandag 22 mei 2023 13:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dat gaat al een tijdje zo, Babs heeft er gesprekken over gehad met Isaac maar ze blijft het in stand houden.
worden gebruikt voor de obstacle runquote:Op maandag 22 mei 2023 13:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ah de hooibalen weg bij het rookhoekje. Ik denk om een hooibrand te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |