Ik verwacht nu een Babette, waar is Babbet, Waar is Babs ....ja Zooi de stalker als het ff moeilijk wordt.quote:
Dit was wel echt.quote:
Als iedereen ziek wil hebben met salmonella moet ze vooral zo doorgaan. Bah bahquote:Op maandag 22 mei 2023 12:02 schreef Clasientje het volgende:
Gadverdamme wat een vieze vrouw is die Janet gaat ze met die gele doekje de snijplank schoonvegen terwijl daarom op een rauwe Kip op lag met bloed, vervolgens maakt ze de aanrecht mee schoon🤮🤢
Ja preciesquote:
Is ook om moe van te wordenquote:
Was echt raarquote:Op maandag 22 mei 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is ook om moe van te worden
Zoe: "Wat is er nouhou?"
Isaac: "Ey shut the fuck op met je hele tijd wat is er nou, wat denk jij, wat denk je wat er is, dat weet je toch?"
Zoe: "Ja maar als je zo praat .."
Isaac: "Dat weet je toch? Altijd gezeik toch?"
Zoe: "Maar ik vraag toch normaal?!"
Isaac: "Maar dat weet je toch al? Laat me toch lekker"
Zoe: "Ja ok! Maar luister! Ik probeer toch mee te denken, ik..."
Isaac loopt de kamer uit.
Ja heel goor, en dat doekje leg ze ook gewoon weer terug op de aanrecht vliegen gaan eropaf🤢quote:Op maandag 22 mei 2023 12:04 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Als iedereen ziek wil hebben met salmonella moet ze vooral zo doorgaan. Bah bah
Ice zit zoe gewoon op te naaienquote:Op maandag 22 mei 2023 12:09 schreef Silves het volgende:
Die zakken poeders worden daar sneller genuttigd dan de tabac..ook van de pot, krijgen de andere ook een tegen vergoeding, of vind Ice dit wel normaal deze verslaving?
quote:Op maandag 22 mei 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is ook om moe van te worden
Zoe: "Wat is er nouhou?"
Isaac: "Ey shut the fuck op met je hele tijd wat is er nou, wat denk jij, wat denk je wat er is, dat weet je toch?"
Zoe: "Ja maar als je zo praat .."
Isaac: "Dat weet je toch? Altijd gezeik toch?"
Zoe: "Maar ik vraag toch normaal?!"
Isaac: "Maar dat weet je toch al? Laat me toch lekker"
Zoe: "Ja ok! Maar luister! Ik probeer toch mee te denken, ik..."
Isaac loopt de kamer uit.
die uitleg na stoppen met dat ding had niet gehoeven hoor, ik snapte je zo welquote:Op maandag 22 mei 2023 12:12 schreef Silves het volgende:
Mss moet Jappie stoppen met die mondharmonica, met al die bactieren in en uit blazen, kan je best wel hoofdpijn van krijgen en een voorhoofdholte ontsteking.
Gisteren lag Ice in bed, hadden ze het over de verliefdheid van zooi, en dat hij een soort hero was..vreselijk die glimlach op zijn gezicht, van heerlijk ik wordt als een god beschouwd..Hij geilt toch wel stiekum om die aandacht.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ice zit zoe gewoon op te naaien
En zoe doet alles voor ice
Heeft daarin totaal geen eigen mening
Ik denk inderdaad dat het zijn ego enorm streeltquote:Op maandag 22 mei 2023 12:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Gisteren lag Ice in bed, hadden ze het over de verliefdheid van zooi, en dat hij een soort hero was..vreselijk die glimlach op zijn gezicht, van heerlijk ik wordt als een god beschouwd..Hij geilt toch wel stiekum om die aandacht.
Nah, gewoon Babs in een notendopquote:Op maandag 22 mei 2023 12:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik snap Babette ff niet meer….
Eerst met Wendy roddelen over Zoë
Doen of ze bestie is van Wendy ….
En nu geroddeld over Wendy met Zoë
En nu bestie met Zoë….
Ik heb wat gemist geloof ik.
bep is een gevaarlijke tante heult met iedereen meequote:Op maandag 22 mei 2023 12:18 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik snap Babette ff niet meer….
Eerst met Wendy roddelen over Zoë
Doen of ze bestie is van Wendy ….
En nu geroddeld over Wendy met Zoë
En nu bestie met Zoë….
Ik heb wat gemist geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |